MuscleMeat

The battle of the Ecto's

Je kunt ook 2xpw back squat en 1xpw front squat doen voor de verandering.

Bovendien weet ik ook niet zeker of het handig is als je 3xpw op je max 5x5 gaat, misschien kun je ook 1 training op bijv 80% van je 5x5 gaan.

Welk profiel als ik vragen mag.

natuur en gezondheid + wiskunde A en natuurkunde.

Wiskunde B ging ik niet redden helaas, anders dubbelprofiel maarja.

natuur en gezondheid + wiskunde A en natuurkunde.

Wiskunde B ging ik niet redden helaas, anders dubbelprofiel maarja.

Ik heb wel wiskunde B er bij maar die kerel legt zo ontzettend slecht uit dat t me niet zal verbazen als ik t niet red :roflol:

Was afgelopen tijd niet naar de les gegaan omdat het me alleen maar verwarde, gaat die kerel zeggen: ja jij moet gewoon in de les komen anders dan heb je geen recht op herkansing bla bla.

Dus ik zeggen: Dat is leuk meneer maar dat had u moeten vermelden voordat de inschrijving rond was.

Kerel helemaal chagrijnig worden. Neemt zijn vak iets te serieus, haalt er allemaal onzinnige dingen bij waar we geen fl**ker aan hebben en daardoor snap ik er echt geen fl**ker meer van.

jij bent 23 en doet v6, doe je leuk.

Ik zat precies hetzelfde te denken
waar ben je begonnen kader?

Nee, eerst 2 jaar gymnasium. 2e jaar niet echt goed gegaan, zo slecht dat ik moest kiezen tussen vwo 2 en havo 2. Uiteindelijk omdat het toen niet zo lekker liep thuis en er goede doorstroommogelijkheden naar vwo waren gekozen om naar havo te gaan.

In havo 5 kreeg ik vlak voor de diploma uitreiking allemaal smoesjes te horen dat ik toch niet naar vwo door mocht. Hun uiteindelijke reden was dat ik een 6.9 stond ipv een 7. T feit dat mijn beste vriend in het examen jaar was overleden boeide hun niets en t kwam er gewoon op neer: nieuwe 2e fase, niemand door naar vwo.

Vervolgens HBO scheikunde gedaan, na paar maanden mee gestopt omdat het niets was. Had me niet in verdiept omdat ik de hele tijd er van uit ging naar vwo te mogen. Jaar daarna leraar scheikunde gedaan, opleiding was zo verwarrend als de pest, uiteindelijk is de helft van de klas gestopt.

Vorig jaar een jaartje niets gedaan, had vanwege al het gezeik geen zin om aan een studie te beginnen.

En nu dus alsnog vwo gaan doen :p

dus je zit pas in 5v eigenlijk?

dus je zit pas in 5v eigenlijk?

Nee, doe vwo bovenbouw in 1 jaar.

Zit alleen te denken om t in 2 jaar te doen aangezien ik nu nooit meer alles kan doen wat je nodig hebt om kans te maken op directe toelating van mijn studie. x aantal uur vrijwilligerswerk enz.

Ben momenteel aan t uitzoeken of t t waard is dat te proberen ipv gewoon loting. Jaartje meer of minder maakt nu toch niet zo heel veel meer uit.

Nee, doe vwo bovenbouw in 1 jaar.

Zit alleen te denken om t in 2 jaar te doen aangezien ik nu nooit meer alles kan doen wat je nodig hebt om kans te maken op directe toelating van mijn studie. x aantal uur vrijwilligerswerk enz.

Ben momenteel aan t uitzoeken of t t waard is dat te proberen ipv gewoon loting. Jaartje meer of minder maakt nu toch niet zo heel veel meer uit.

Ik hoorde het gerucht dat sommige hoge scholen met sommige opleidingen gaan stoppen met loten en zelf mensen uit gaan kiezen. Dus focus je maar niet zo op die lotingen...

Ik hoorde het gerucht dat sommige hoge scholen met sommige opleidingen gaan stoppen met loten en zelf mensen uit gaan kiezen. Dus focus je maar niet zo op die lotingen...

Ja dat is dus waar ik op doel..

Alleen punt is dat je bij zulke dingen + punten kan behalen door bijv. x aantal uur vrijwilligerswerk gedaan te hebben.

Bij geneeskunde moet je zelfs verplicht 100 uur (ieder geval aardig veel) in de zorg hebben gewerkt om mee te mogen doen met die selectie procedure.

Net gesport.
Deadlifts toch maar 4x8x80. Ging wel nog soepeler dan de vorige keer, allemaal touch&go
Bor: 4x8x55
Prima training
Volgende week weer deadliften met vriend van me, dus dan sowieso 4x8x90 doen

Zit dit weekend trouwens in polen... Auschwitz dat is pas echt strafkamp

Ik ben nu eerstejaars aan de uu en af en toe is het echt om te janken hoe hoog het niveau is. VWO heb ik eigenlijk vrij makkelijk gehaald (7.5 gemiddeld) en voor de exacte vakken rond de 9 ofzo xD.

Voel mij momenteel best wel k*t, dus hoop dat ik dat vanavond kan omzetten in positieve energie om een bp pr neer te zetten.

rug biceps voorarmen

pullups
12xBW Superset met wide grip 5xBW
10xBW

deadlift werkend aan form
10x40
5x60
5x60
ging makkelijk en form is verbeterd

tbar row
9x40
8x40
8x40

Vbar rows
10x30
10x30
8x30

incl biceps curls
10x12
8x14
8x14

hammer curls
8x14
8x14
8x14

uni lat machine
12x30
10x35
9x35

Deadlift
5x50
5x65
3x75
3x90
3x102,5
3x115
1x120
1x132,5

Frontsquat

10x20
10x40
2x10x50

Flinke deadlift!

Deadlift is alweer een tijdje geleden. Morgen weer proberen. Ik hou jullie op de hoogte.

Borst/tri/schouders was het vandaag:

Decline bench press
8x42.5
5x52.5
5x62.5
5x72.5 (beetje spot doordat spotter te vroeg ingreep)
5x72.5 (nu wel zelf :D)
Tevreden.

Shoulder press Smith
5x40
5x42.5
5x45
5x50
8x50
Tijdje geleden dat ik dit had gedaan, dus ff kijken hoe zwaar ik kan.

Verder nog: low incline dbp, cable crossover, dip machine en nog wat isolatie schouderoefeningen.

Borst/tri/schouders was het vandaag:

Decline bench press
8x42.5
5x52.5
5x62.5
5x72.5 (beetje spot doordat spotter te vroeg ingreep)
5x72.5 (nu wel zelf :D)
Tevreden.

Shoulder press Smith
5x40
5x42.5
5x45
5x50
8x50
Tijdje geleden dat ik dit had gedaan, dus ff kijken hoe zwaar ik kan.

Verder nog: low incline dbp, cable crossover, dip machine en nog wat isolatie schouderoefeningen.

maar waarom decline? wel sterk hoor.

Terug
Naar boven