- Waardering
- 267
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha kheb geen idee of je van de anderen mee mag doen..
Ik zie er eerlijk gezegd niets tegen, we gaan niet over t maximum aantal heen omdat we straks toch paar weg halen en jij hebt minder tijd om progressie te maken.
Maar goed, t is niet alleen aan mij, t is eigenlijk al gesloten![]()

oh maar ik bulk deze zomer ook gewoon door, zie geen nut om nu al te gaan cutten. denk dat ik in maart al tegen 15% bf zit

nehee, fatty met extra massa
---------- Post toegevoegd Thu 13 Dec 2012 om 23:25 ----------
daar wordt kip namelijk blij van

Beetje zoals Arnodsi dus?
Moest eigenlijk vandaag trainen maar was naar Belgie geweest en op terugweg barbarian bankje mee genomen. Ben pas net uurtje thuis ofzo dus geen zin meer om te trainen. Train morgen en zondag wel![]()
is die bench beetje mooi?maar aan de andere kant heb ik zoiets van: 'van mij mag iedereen die niet minimaal 1 keer per week antwoord in dit topic uit de contest gezet worden'.

Er zijn zelfs mensen die nog geen eens een foto hebben geupload, die mogen er van mij ook wel uit.

Ja hier ben ik het zeker mee eens. Eigenlijk zijn er hier maar een stuk of 6-8 mensen echt actief. De rest mag gwn eruit wat mij betreft.
Bij nader inzien vind ik het niet echt een probleem als er nieuwe mensen meedoen, alleen moeten ze dan wel ecto stats hebben. Zeker nu er maar zo weinig actief zijn mogen er wel wat nieuwe bij vind ik![]()
pff oja. voor training zie log! heeft eigenlijk zo weinig zin om elke keer dubbel te posten.

Ik vind het niet erg dat je hier post, anders moet ik elke keer in je log kijken![]()