XXL Nutrition

The battle of the Ecto's

tis ten 1e gesloten en ten 2e hoort ie bij semi ecto
aangezien lengte op gewicht ratio

Haha kheb geen idee of je van de anderen mee mag doen.. :p

Ik zie er eerlijk gezegd niets tegen, we gaan niet over t maximum aantal heen omdat we straks toch paar weg halen en jij hebt minder tijd om progressie te maken.

Maar goed, t is niet alleen aan mij, t is eigenlijk al gesloten :p

Ik moet eigenlijk ook nog steeds foto's van me benen posten, maar ik train ze toch niet echt momenteel dus er zit toch geen progressie in :o

oh maar ik bulk deze zomer ook gewoon door, zie geen nut om nu al te gaan cutten. denk dat ik in maart al tegen 15% bf zit

nehee, fatty met extra massa :)

---------- Post toegevoegd Thu 13 Dec 2012 om 23:25 ----------

daar wordt kip namelijk blij van

Beetje zoals Arnodsi dus?:cool:

Moest eigenlijk vandaag trainen maar was naar Belgie geweest en op terugweg barbarian bankje mee genomen. Ben pas net uurtje thuis ofzo dus geen zin meer om te trainen. Train morgen en zondag wel :p

ok ik weet het heel mooi gemaakt. ' de inschrijving is sinds 16 november gesloten, volgende keer beter!'

fu nu slapen, was 4:45 op... ik moest met school naar Lille.

Beetje zoals Arnodsi dus?:cool:

Moest eigenlijk vandaag trainen maar was naar Belgie geweest en op terugweg barbarian bankje mee genomen. Ben pas net uurtje thuis ofzo dus geen zin meer om te trainen. Train morgen en zondag wel :p

als arnodsi ook doorbulkt, dan ja :p is die bench beetje mooi?

maar aan de andere kant heb ik zoiets van: 'van mij mag iedereen die niet minimaal 1 keer per week antwoord in dit topic uit de contest gezet worden'.

4 scoops strong! atm.... de beta alanine begint te werken nu, vervelende tintelingen haha

maar aan de andere kant heb ik zoiets van: 'van mij mag iedereen die niet minimaal 1 keer per week antwoord in dit topic uit de contest gezet worden'.

Ja hier ben ik het zeker mee eens. Eigenlijk zijn er hier maar een stuk of 6-8 mensen echt actief. De rest mag gwn eruit wat mij betreft.

Bij nader inzien vind ik het niet echt een probleem als er nieuwe mensen meedoen, alleen moeten ze dan wel ecto stats hebben. Zeker nu er maar zo weinig actief zijn mogen er wel wat nieuwe bij vind ik :p

Er zijn zelfs mensen die nog geen eens een foto hebben geupload, die mogen er van mij ook wel uit.

fok dat, dat zijn rijke bitches.

Ja hier ben ik het zeker mee eens. Eigenlijk zijn er hier maar een stuk of 6-8 mensen echt actief. De rest mag gwn eruit wat mij betreft.

Bij nader inzien vind ik het niet echt een probleem als er nieuwe mensen meedoen, alleen moeten ze dan wel ecto stats hebben. Zeker nu er maar zo weinig actief zijn mogen er wel wat nieuwe bij vind ik :p

Haha ja dat dacht ik ook, uiteindelijk hebben wij toch al langer kunnen trainen..

Gewoon de echte einddatum op 1 januari 2013 om 0.00 zetten.

Straks benen/rug/bi, ff kijken of het wat wordt met mn depressieve houding :(

pff oja. voor training zie log! heeft eigenlijk zo weinig zin om elke keer dubbel te posten.

schouders traps biceps

shoulder db press
16x12
20x10
22x7 PR
22x8 laatste paar met spotter

plate front raise
10kg x12
15kg x8
10kg x12
10kgx10

side raises