Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yo, ik had graag mee gedaan... maar ik vertrek vanaf 8 februari naar Curacao.
Zal stukken droger gaan staan als jullie, maar ook massa verliezen hahaha.

), seated cable rows, leg extension + leg curl superset en concentration curl.@jay: je kan het wel zo doen, maar het gaat elkaar in de weg zitten. Ik doe zelf nu squat en romanian deadlift/ deadlift en frontsquat samen.

Dus je bedoelt dat ik quads en hams samen moet trainen?
is wel handig, ik zie zelf het nut er niet van in om een split te maken van hams/quads

nop ik doe zelf alles 1x per week en armen 2x
vind alles 2x per week onnodig en dan mag je 6x per week gaan trainen of een split doen met 10+ oefeningen per training
inb4 overtraining

Daarom vroeg ik ook weet je een goede 2 daagse split, daaruit kun je toch concluderen dat ik 4x per week train
Maar ik doe meestal iets van 7-8 oefeningen per training en lukt me in 60 min ofzo. En heb tussen elke zelfde soort training 3-4 dagen rust, dus dat lijkt mij prima toch?

Waarom doe jij armen trouwens 2x per week, omdat ze achterlopen of omdat ze sneller herstellen dan andere spiergroepen![]()
vind dat ze niet snel genoeg groeien met 1x per week

Omdat ik je bijna outbuff?
Ik ga overigens 2x per week met links ook nog ff met dumbbells trainen, hopen dat armen dan wat sneller bijtrekken