AndroidHealthClinic

The battle of the Ecto's

Deadlift is push(benen) en pull, daarom worden die schema's meestal ingedeelt als push/pull/benen.

Ja dat zal best. Ik vind zon 3 daagse split niet echt fijn als ik eerlijk moet zijn. Qua indeling is het wel prima, maar de intensiteit is naar mijn mening gewoon te laag. Als je 3xpw traint, doe je dus elke spiergroep 1x per week en als je 4x traint elke spiergroep gemiddeld 4/3 keer per week en dat vind ik nog steeds weinig. Dan maar rug en benen op 1 dag en elke spiergroep 2x per week ;)

Ik heb eigenlijk altijd een 2 daagse split gedaan en ik ben er prima op gegroeid, zowel qua kracht als massa. Mijn armen blijven nog een beetje achterlopen, maar ik vind dit niet heel erg omdat ik liever op grotere spiergroepen als benen en rug wil focussen. Bovendien pak je armen ook mee met bijv. chin ups en bankdrukken.

hoogtepunt van borst/tricep dag

incl dumbbell press

18x10
22x8
24x8 PR
24x9 laatste paar met spotter

@Jay93

Split is puur op kracht en meer herstel. Maar opzich is het prima om op te groeien. Het hangt er maar net vanaf hoeveel je aankan. Grootste voordeel aan split is je kan je week beter indelen.

Heb net mn armen gemeten: beide kanten 34 cm. Eerst liep rechts achter, maar die is nu dus bijgetrokken :)

Ben er best blij mee, want ik besteedde nooit echt veel tijd aan mijn armen :P

77kg aangetikt

Fatty :trollface:

Ik moet nog steeds ontbijten maar voel me kapot beroerd. Ga denk ik zo even slapen, als ik wakker ben trainen en dan vanavond wel zo veel mogelijk kcal naar binnen werken. 1 bord pasta, 3 shakes + glas chocomel en kwark zou uitkomen op +- 3400 kcal :o Had al wel 2 bolletjes op dus 3800 dan totaal..

Fatty :trollface:

Ik moet nog steeds ontbijten maar voel me kapot beroerd. Ga denk ik zo even slapen, als ik wakker ben trainen en dan vanavond wel zo veel mogelijk kcal naar binnen werken. 1 bord pasta, 3 shakes + glas chocomel en kwark zou uitkomen op +- 3400 kcal :o Had al wel 2 bolletjes op dus 3800 dan totaal..

umad
jij bent nog steeds 69kg :trollface:

natty of peace

jay heeft betere stats dan ik en ik moet naar semi ecto's? jullie hebben echt geen idee hoe mijn platte babyruggetje eruit ziet..

jay heeft betere stats dan ik en ik moet naar semi ecto's? jullie hebben echt geen idee hoe mijn platte babyruggetje eruit ziet..

Toen bestond semi ecto log niet :p

Nestelaar en ikwilgrootworden zijn imo ook niet echt ecto's maar goed, t gaat om visuele progressie en gewoon voor de lol :p

Nice bro!

Ik voel mij nog steeds ecto hoor, maar thanks voor het compliment ;)

En ik zou het geen probleem vinden als je meedoet, je hebt alleen minder tijd dus dat is een nadeel voor jou. Maar verder zijn er gwn te weinig actieve leden naar mijn mening dus 1 lid extra kan geen kwaad :D

ach ja ik kan mn logje ook wel bijhouden bij semi-ecto's ;) alleen ik voel me zo'n klein jongetje daar :p

Haha meer visuele progressie :p

Daniel is bang voor concurrentie :trollface:

haha met zn 40 kg en 1% bf xd maar het is mn doel ook niet om nu al te cutten voor de zomer. ik ga deze week wel even met huidplooimeter mijn echte bf berekenen en dan misschien nieuw voedingsschema opstellen met sportschooltrainer. kijken hoe ver ik daarmee kom tot zomer 2013 :)

Laat chickenkip gwn meedoen, vind het leuker als er iets van 10 actieve leden zijn, nu zijn dat er 8 denk ik. Wat zijn je krachtstats trouwens chicken?

Pas het dan aan, nu staat er 40kg @ 1%. Die stats van jou hoef je je echt niet voor te schamen :)

Terug
Naar boven