Fitness Seller

The battle of the Ecto's

Laat chickenkip gwn meedoen, vind het leuker als er iets van 10 actieve leden zijn, nu zijn dat er 8 denk ik. Wat zijn je krachtstats trouwens chicken?

Pas het dan aan, nu staat er 40kg @ 1%. Die stats van jou hoef je je echt niet voor te schamen :)

Haha true dat, maar goed, moet wel unaniem zijn.

En nee hoor hij moet zich wel schamen

:trollface:

laat die kerel maar meedoen.

Laat chickenkip gwn meedoen, vind het leuker als er iets van 10 actieve leden zijn, nu zijn dat er 8 denk ik. Wat zijn je krachtstats trouwens chicken?

Pas het dan aan, nu staat er 40kg @ 1%. Die stats van jou hoef je je echt niet voor te schamen :)

mijn krachtstats? heb zelf nog geen ROMs gedaan, maar ben tijdje met rippetoe bezig geweest, kan daarvan wel stats laten zien. ik ga morgen rippetoe ss weer herstarten :)

BP 3x5 75 kg
SQ 3x5 70 kg (vorm oefenen)
DL 3x5 80 kg (vorm oefenen)
SMP 3x5 45 kg
BOR 3x5 60 kg (vorm oefenen)

Vandaag borst/tri/schouders gedaan:

Decline bench press
8x40
5x50
5x62.5
5x72.5
6x72.5 (lichte spot)
Ging voor mijn gevoel minder goed dan vorige keer, omdat ik misschien nog iets dieper moest gaan met die stang.

Dumbbell shoulder press
5x14
5x18
2x5x20
4x20
Ging beter dan vorige keer, bij de laatste set kreeg ik die 5e rep er echt niet uit :p

Verder nog low incline dbp, cable crossover, dip machine en isolatie schouderoefeningen.

is decline BP lichter dan normale BP ?

mijn krachtstats? heb zelf nog geen ROMs gedaan, maar ben tijdje met rippetoe bezig geweest, kan daarvan wel stats laten zien. ik ga morgen rippetoe ss weer herstarten :)

BP 3x5 75 kg
SQ 3x5 70 kg (vorm oefenen)
DL 3x5 80 kg (vorm oefenen)
SMP 3x5 45 kg
BOR 3x5 60 kg (vorm oefenen)

Ok beetje vergelijkbaar met de rest denk ik ;)

is decline BP lichter dan normale BP ?

Ja. Bij flat BP krijg ik last van mn schouders, dus vandaar dat ik decline doe :trollface:

Ok beetje vergelijkbaar met de rest denk ik ;)

Ja. Bij flat BP krijg ik last van mn schouders, dus vandaar dat ik decline doe :trollface:

Moet je aan je techniek werken :p

Al vind ik zelf incline fijner aanvoelen dan plat.. Heb alleen niet heel erg ver incline staan

Moet je aan je techniek werken :p

Al vind ik zelf incline fijner aanvoelen dan plat.. Heb alleen niet heel erg ver incline staan

Ik blijf gwn decline doen, heb het al vaak genoeg geprobeerd met flat bp en met decline maak ik gwn goede progressie. Maar op zich maakt het toch niet heel veel uit denk ik. Het is alleen dat decline is makkelijker is, maar als het beter aanvoelt voor mij ga ik niet bp doen wat k*t voelt.

En jouw incline heet dan low incline als je het zo laag doet :trollface:

ik weet zeker dat hij 1RM bedoelde:P

1 RM ja xd

SOOOOOO i am back.
afgelopen weken verwaarloosd, blessure, kiezen laten trekken dus weinig eten,
denk kilootje of 3 kwijt (maar waarschijnlijk veel vocht) dus we kunnen er weer tegenaan.
zal vanaf nu ook wat meer gaan posten hier in om misschien mezelf een beetje te motiveren.

SOOOOOO i am back.
afgelopen weken verwaarloosd, blessure, kiezen laten trekken dus weinig eten,
denk kilootje of 3 kwijt (maar waarschijnlijk veel vocht) dus we kunnen er weer tegenaan.
zal vanaf nu ook wat meer gaan posten hier in om misschien mezelf een beetje te motiveren.

hè klote man, beter dat je er weer bent.

ik heb mijn eigen kerstmuts versierd, actually

Terug
Naar boven