Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vorige x 5x5x60 squat,
Kreeg nu 65 omhoog alleen had rep fail op 4e setje 3e rep. Volgende x 5x5x65 hopelijk.. Viel me eigenlijk nog mee, vandaag nog niets gegeten
.
Nu nog benchen en bor..

En hersens dat ik niet steeds chocomel drink als ik uit bed kom.. Dat zorgt bij mij per definitie al voor minder honger
Vorige x 5x5x60 squat,
Kreeg nu 65 omhoog alleen had rep fail op 4e setje 3e rep. Volgende x 5x5x65 hopelijk.. Viel me eigenlijk nog mee, vandaag nog niets gegeten
.
Nu nog benchen en bor..

Ja dat denk ik ook
Lekker handig dat je nog niets gegeten hebt
En nog succes met benchen en bor
En hoe komen jullie aan die kerstmutsen, gwn zelf in paint gedaan xD

neeHad het ook niet tegen jou, meer naar de anderen die wel een pic van zichzelf als avatar hebben
Ga jij je stats trouwens nog aanpassen![]()

zoo dat valt nog mee, linkerarm meet 33 en mn rechterarm 35..

zoo dat valt nog mee, linkerarm meet 33 en mn rechterarm 35..
bf is geschat, laat ik deze week nog opmeten met huidplooimeter. gewicht varieert per week, ene week weeg ik 78 kg en dan 2 week later 80/81. zijn mn armen te klein voor mn stats dan?
Mijn armen zijn ook niet echt groot ofzo 
bf is geschat, laat ik deze week nog opmeten met huidplooimeter. gewicht varieert per week, ene week weeg ik 78 kg en dan 2 week later 80/81. zijn mn armen te klein voor mn stats dan?
valt wel mee, ik heb zelfs 34.5 cm maar jij bent ook 2cm groter
ja klopt, heb ook korte k*t aanhechtingen. en de ene dag eet ik ook meer dan de andere. heb niet altijd genoeg tijd voor cleanbulk schema ivm schooluren dus ga ik vaak na school of trainen gebakken vis en broodje hamburgers halen, dan haal ik de 3500 kcal nog niet..
---------- Post toegevoegd Sun 16 Dec 2012 om 15:45 ----------
wat zijn je echte stats dan?