XXL Nutrition

The battle of the Ecto's

even bij de titel een spoiler voor broscience zetten

Ik concludeer dus dat jij wel dl hebt gedaan, maar toch ook weer niet :P

Maar je doet wel squats toch?

ik bedoel daarmee niet in me schema verwerkt en ja squats doe ik wel

---------- Post toegevoegd Sun 16 Dec 2012 om 19:03 ----------

Naar mijn mening ben je gewoon een p*ssy als je niet gaat deadliften en op massa traint. Het is samen met squat, bench press en mp de belangrijkste oefening. Het is de basis van elk schema en dus onmisbaar. Maar doe wat je wil dan maar back extensions, ben benieuwd hoeveel je erop gaat gainen :).

I dunt care
Ik doe wat ik wil en dat je me een p*ssy noemt omdat ik niet ga DLen, kan ik alleen maar om lachen

hodgetwins deadliften en squatten ook niet, just sayin'

@Chickenkip
En die hebben rugproblemen ? What's your excuse ? Zelf zeggen zij juist constant dat dat de belangrijkste oefeningen zijn maar dat ze het zelf niet kunnen doen.

@Daniel
Jij hebt geen ander excuus dan dat je een oefening niet fijn vind, dan bijt je er doorheen. Als je dan gaat aanstellen en het om deze reden het niet doet dan ben je inderdaad een p*ssy.

Laatst bewerkt:
Het niveau daalt hier een beetje. Meer trainingen minder broscience.

---------- Post toegevoegd Sun 16 Dec 2012 om 19:27 ----------

Bij sp niet noemenswaardig om het op te merken.
Ben je nu boos.

Ga je eens even inlezen over de functie van de triceps..

Zoals Jay al zei met incline bp is dit een compleet ander verhaal, met sp in veel mindere mate. Ik heb me prima ingelezen over triceps en met oefeningen als sp zal je echt niet tricep extensions en tricep dips zwaarder pakken of extra mass krijgen.

Zoals Jay al zei met incline bp is dit een compleet ander verhaal, met sp in veel mindere mate. Ik heb me prima ingelezen over triceps en met oefeningen als sp zal je echt niet tricep extensions en tricep dips zwaarder pakken of extra mass krijgen.

Zeker wel.

tails waar doel je nou naar

reverse hyper long head dumbbell tricep pulldowns zijn beter voor massa dan compounds

Met sp train je wel een beetje triceps, maar niet zoveel als bij dips, bp en cgbp.

.

Dat is weer een ander punt, dat zijn oefening waarbij de andere spieren in een minder gunstige positie zitten. Maar hoezo zou je bij benchpress meer triceps gebruiken tijdens de beweging?

reverse hyper long head dumbbell tricep pulldowns zijn beter voor massa dan compounds

:roflol:

Dat is weer een ander punt, dat zijn oefening waarbij de andere spieren in een minder gunstige positie zitten. Maar hoezo zou je bij benchpress meer triceps gebruiken tijdens de beweging?

1) Bij bp train je triceps gwn meer, klaar. Is net als bp en sp vergelijken op gebruiken van schouder, bij sp train je schouder gwn meer, bij bp meer triceps, is geen discussie voor nodig, hooguit als je een foute houding hebt misschien.

2) Na sp geen spierpijn in triceps, na bp wel ;)

Terug
Naar boven