Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik concludeer dus dat jij wel dl hebt gedaan, maar toch ook weer niet
Maar je doet wel squats toch?
Naar mijn mening ben je gewoon een p*ssy als je niet gaat deadliften en op massa traint. Het is samen met squat, bench press en mp de belangrijkste oefening. Het is de basis van elk schema en dus onmisbaar. Maar doe wat je wil dan maar back extensions, ben benieuwd hoeveel je erop gaat gainen.
hodgetwins deadliften en squatten ook niet, just sayin'

En die hebben rugproblemen ? What's your excuse ? Zelf zeggen zij juist constant dat dat de belangrijkste oefeningen zijn maar dat ze het zelf niet kunnen doen.
ik gooi deadlift weer uit mn schema (inb4 bredere waist)
ja, je triceps worden sterker van elke presses.@Chickenkip
Klopt, maar denkje echt dat door sp je triceps sterker zijn geworden ? Dat lijkt me namelijk wel apart.
ja, je triceps worden sterker van elke presses.
Ben je nu boos.
Bij sp niet noemenswaardig om het op te merken.
Ben je nu boos.
Bij sp niet noemenswaardig om het op te merken.
Ben je nu boos.
U serious? Lockout van je press is bijna alleen nog maar triceps..
Zoals Jay al zei met incline bp is dit een compleet ander verhaal, met sp in veel mindere mate. Ik heb me prima ingelezen over triceps en met oefeningen als sp zal je echt niet tricep extensions en tricep dips zwaarder pakken of extra mass krijgen.
Ja ik ben serieus kheb nog nooit na een training van schoulders dit gevoeld in mijn triceps. Enkel bij mijn schouders en onderarmen en ik pak sp 20kg.U serious? Lockout van je press is bijna alleen nog maar triceps..
Met sp train je wel een beetje triceps, maar niet zoveel als bij dips, bp en cgbp.
.
reverse hyper long head dumbbell tricep pulldowns zijn beter voor massa dan compounds

Dat is weer een ander punt, dat zijn oefening waarbij de andere spieren in een minder gunstige positie zitten. Maar hoezo zou je bij benchpress meer triceps gebruiken tijdens de beweging?