Fitness Seller

The battle of the Ecto's

bij 80kg al straps nodig hebben wtf man

Ligt aan t aantal oefeningen dat je doet.. Toen ik split deed was aan t einde van mijn training mijn grip helemaal verdoet en belemmerde het wat ik kon tillen. Nu ik 5x5 doe til ik 15 kilo meer zonder enige grip problemen.

Iwj lift drie keer meer dan de gemiddelde poster in dit topic:p
Dat begrijpt hij echt wel hoor.

Toch wel :P

Miss volgende keer wel wat beter inlezen als je vragen hebt of ze gwn ergens anders stellen ;)

Straks college van 13:00-17:00, ff kijken of ik daarna nog fut heb voor een rug/benen/bi training xD

ja want voor je het weet escaleert alles en is overal gebash en gejank

Wel grappig dit. Kan niet meer meedoen zeker?
Mag het ook om krachtstats gaan wie het verst raakt in de zomer?

Môgge mannen,
Eindelijk terug uit Polen, wat een reis. Klote bus, zojuist maar even de uurtjes slaap ingehaald.
Vanavond gelijk maar trainen maar eerst keihard eten. Dat voedsel in polen is niet om naar huis te schrijven. Iemand ooit gehoord van aardappelpannekoekjes met te gestoofd stoofvlees? Niet te kanen... Clean was mn reis dan ook niet, moet toch ergens de kcal vandaan halen

Môgge mannen,
Eindelijk terug uit Polen, wat een reis. Klote bus, zojuist maar even de uurtjes slaap ingehaald.
Vanavond gelijk maar trainen maar eerst keihard eten. Dat voedsel in polen is niet om naar huis te schrijven. Iemand ooit gehoord van aardappelpannekoekjes met te gestoofd stoofvlees? Niet te kanen... Clean was mn reis dan ook niet, moet toch ergens de kcal vandaan halen

Je had worteltaart moeten vragen, ik ken 2 poolse gezinnen en beide hebben gruwelijke worteltaart op feesjes.

net of dat het enige is wat ze daar hebben

Heb trouwens de grootste moeite om wat naar binnen te gooien nu :/
En ik moet vanavond dl'en...

rug biceps

pullups
11x BW
8x BW
8x BW

deadlift
60x8
70x8
80x5