Fitness Seller

The battle of the Ecto's

Zet jij dan maar neer wat je denkt dat het vp is van iedereen :D. Ben benieuwd, als het zover off is dan is dit topic indd wel eens aan een update toe. Beginstats moeten wel kloppen natuurlijk.

Ik heb de foto's gekeken voor zover er foto's waren en de stats gelezen.. allemaal ecto's met 15%+ die denk dat ze rond de 10 zitten..

Ik heb de foto's gekeken voor zover er foto's waren en de stats gelezen.. allemaal ecto's met 15%+ die denk dat ze rond de 10 zitten..

Je hebt daar wel een punt, zelf heb ik ook maar domweg mijn vp ingeschat adhv andere pics het zou best een procentje kunnen schelen. Zolang het niet tever off is maakt het niet ontzettend veel uit. Maar 5% dat is behoorlijk wat vvm.

Als ik de semi ecto's bekijk zitten daar trouwens ook 1 of meerdere in die behoorlijk off kunnen zijn met hun vp. Misschien voortaan bij dit soort battles van te voren iedereen dezelfde soort meting laten doen.

Als ik de semi ecto's bekijk zitten daar trouwens ook 1 of meerdere in die behoorlijk off kunnen zijn met hun vp. Misschien voortaan bij dit soort battles van te voren iedereen dezelfde soort meting laten doen.

Ik voel me aangesproken, maar het is een schatting geweest. Het percentage op dit moment doet er niet heel erg toe. Als er over een aantal maanden maar progressie te zien is.

Klopt het is ook een beetje bedoeld naar iedereen, dus ook naar mijzelf. Het zou alleen niet netjes zijn om persoonlijke individuen te bashen door te zeggen dat hun stats niet kloppen. Wat denk ik ook de reden is dat Wvdlinden dat niet gedaan heeft.

mijn bf was gemeten met huidplooi. maakt eigenlijk geen ruk uit.

Ik snap niet dat je op mensen kunt zeiken die hun vp inschatten, en so what verkeerd. Daar draait het hier helemaal niet om...

Ik snap niet dat je op mensen kunt zeiken die hun vp inschatten, en so what verkeerd. Daar draait het hier helemaal niet om...

Hmm, hij kan t opzich wel zeggen hoor.. Opbouwende kritiek kan nooit kwaad.

Maar goed, uiteindelijk maakt t niet zoveel uit omdat het puur om visuele progressie gaat hier..

Nog 5 kilo meer squatten en ik doe meer dan mn lichaamsgewicht 5x5 :p

Voor t einde van t jaar hoop ik dat wel te halen net als 100 kilo deadlift :p

Hmm, hij kan t opzich wel zeggen hoor.. Opbouwende kritiek kan nooit kwaad.

Maar goed, uiteindelijk maakt t niet zoveel uit omdat het puur om visuele progressie gaat hier..

Nog 5 kilo meer squatten en ik doe meer dan mn lichaamsgewicht 5x5 :p

Voor t einde van t jaar hoop ik dat wel te halen net als 100 kilo deadlift :p

Opbouwend was het zeker niet...

100kg dl red je wel! Wil je 1x100 of 5x100?
Ik hoop bench naar 65kg te plaatsen of 4x8x60 ipv 1 à 2 setjes.
Squat naar 80. Donderdag 5x80 doen denk ik ;)

Opbouwend was het zeker niet...

100kg dl red je wel! Wil je 1x100 of 5x100?
Ik hoop bench naar 65kg te plaatsen of 4x8x60 ipv 1 à 2 setjes.
Squat naar 80. Donderdag 5x80 doen denk ik ;)

5x100 :p

Wordt lastig maar denk dat paar x 100 trekken wel moet lukken.

Ik doe squatten overigens wel bijna atg, vraag me af hoeveel ik doe als ik par/net onder par ga

ass to grass dacht ik :p

Naar de grond lukt niet, zou ik omvallen :roflol:

wtf is dan ass to grass :p
ja heb ik ook als ik te diep ga. Ik ga nog wel eens met opwarmsetjes echt kont tegen kuiten maar dan heb ik echt moeite met recht blijven staat. Beetje buttwink dan, maar dat kan met opwarmen :p

wtf is dan ass to grass :p
ja heb ik ook als ik te diep ga. Ik ga nog wel eens met opwarmsetjes echt kont tegen kuiten maar dan heb ik echt moeite met recht blijven staat. Beetje buttwink dan, maar dat kan met opwarmen :p

Volgens mij dat je met je kont bijna tegen je onderbenen zit..

Vind t zelf eigenlijk fijner om een stuk onder par te gaan, lijkt wel alsof t dan minder zwaar is dan als je naar par gaat.. Waarschijnlijk omdat onder par de hefboom weer kleiner wordt en je een soort van rust moment hebt.

gisteravond weer wezen trainen, rippetoe starting strength weer opgepakt, workout A als eerste. had de hele dag bijna niks gegeten, alleen 3 broodjes kipfilet, 2 broodjes pindakaas met glas chocomel, 10 knakworsten (3 per kadetje, eentje los) en avondeten (gehaktballen, groene bonen en aardappelen). daarnaast hele dag coca cola gedronken, door de suiker was ik 's avonds echt uitgeput..

mn workout:
3x5 SQ (1e set 60 kg, onder parallel/2e set 80 kg met k*tvorm en rugpijnboven parallel, 3e set weer 60 kg onder parallel)
3x6 BP (alle 3 sets 70 kg, goede vorm)
2x5 DL 60 kilo (oefenen, net als bij squat. ging prima)
2x15 Dips (was te kapot om CGBP te doen)

chicken je moet binnenkort ff krachtstats en pics pmen :p

Kan ik je in 2e post er bij zetten

mag je op t VWO heel de dag op DBB zitten?

Terug
Naar boven