Kenn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 69
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Op stage niet, maar doe het toch.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Xzyzx zou je mijn staat bij die fotos trouwens kunnen aanpassen? Ik was daar 69,2 en 1 a 2 procentjes hoger
Er is een reden dat ik in v6 zit. Het is allemaal vrij simpel, ik leer alleen week van tevoren.
5x5x60 squat
PijnHele benen verzuurt.
Ga morgen wel mp en dl doen en donderdag sq/bp/bor

Pijn is goed maar die verzuring voelt gewoon k*t, had t nooit met split schema..![]()
Ik vind verzuring en shit zo chill, net zoals spierpijn

Haha ik niet, bij mij duurt t altijd vet lang voor t weg is.. half uur ofzo![]()

Heb er zin in!Iemand die nog tips heeft qua skullcrushers? Ik voel mn triceps niet echt goed, terwijl ik ze op gegeven moment echt niet meer omhoog krijg.
Ellebogen zijn goed recht, heb ook mooie ROM
Dat heb ik nou weer niet
Zometeen borst en triceps pakkenHeb er zin in!
Iemand die nog tips heeft qua skullcrushers? Ik voel mn triceps niet echt goed, terwijl ik ze op gegeven moment echt niet meer omhoog krijg.

Dat heb ik nou weer niet
Iemand die nog tips heeft qua skullcrushers? Ik voel mn triceps niet echt goed, terwijl ik ze op gegeven moment echt niet meer omhoog krijg.
Vandaag trouwens benen,schouders gedaan
Squat (niet paralel dus geen pr)
8x70
3x80
2x80
Calf raise
15x80
15x90
10x120
Leg curl
12x60
12x70
8x75
6x80(PR)
sp
10x16
8x18

Dat heb ik nou weer niet

Nou, triceps gedaan dus...
Even training uitschrijven:
BP:
10x40
10x50
4x8x55
Klote bp, wil m denk ik vervangen voor chest press apparaat. ben alleen bang dat borst dan uit balans raakt en/of mn gains verschillend zullen wezen
Deed 2x8x52 op chest press, zieke pomp
Skullcrushers incline geprobeerd. Ellebogen naar binnen en recht, rustig zakken. Voelde ze een beetje, maar als ik zwaarder ga krijg ik ze niet meer omhoog. Beetje klote dus
Andere tricepsoefening is triceps extension apparaat, is wel te doen

Toen bij mij bp niet vooruitging, heb ik een hele tijd dumbbell bench press gedaan en daar ging ik prima op vooruit. Nu doe ik zelf decline bench press en dat vind ik feel fijner dan gewone bp.
Voor triceps kun je ook dips of cgbp proberen![]()