- Waardering
- 267
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geen spierpijn is een slechte reden om een oefening te skippen.
Hoe diep.squatten jullie?

Momenteel een heelklein stukje boven par, dieper laat mijn buttwing niet toe![]()
daar ga je zeker heel hard mee, met zo'n kontvleugel?
buttwing is dat je kont onder je rug kromt vanaf een bepaalde diepte. Dit is niet heel erg gewenst, zeker niet als je al wat rugklachten hebt Dus hier ben ik op aan het focussen. Komt welredelijk mooi uit aangezien ik toch niet zwaar kan trainen momenteel.Ik squat bijna atg..
T lijkt wel makkelijker te zijn dan net onder par lol![]()
buttwing is dat je kont onder je rug kromt vanaf een bepaalde diepte. Dit is niet heel erg gewenst, zeker niet als je al wat rugklachten hebt Dus hier ben ik op aan het focussen. Komt welredelijk mooi uit aangezien ik toch niet zwaar kan trainen momenteel.
---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 23:35 ----------
Flmpje plx
buttwing is dat je kont onder je rug kromt vanaf een bepaalde diepte. Dit is niet heel erg gewenst, zeker niet als je al wat rugklachten hebt Dus hier ben ik op aan het focussen. Komt welredelijk mooi uit aangezien ik toch niet zwaar kan trainen momenteel.
---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 23:35 ----------
Flmpje plx

Klopt, maar onze db gaat maar tot 20kg
dips ook gedaan, maar vind ik ook persoonlijk niet chill voor schouders. Net zoals cgbp, kan sowieso niet echt de lekkere beweging erin vinden. Ik vond overhead tricep extensions wel lekker zwaar, maar die doe ik tegenwoordig niet meer. Kreeg ik nauwelijk spierpijn van

dips ook gedaan, maar vind ik ook persoonlijk niet chill voor schouders. Net zoals cgbp, kan sowieso niet echt de lekkere beweging erin vinden. Ik vond overhead tricep extensions wel lekker zwaar, maar die doe ik tegenwoordig niet meer. Kreeg ik nauwelijk spierpijn van

Dan wordt het hoog tijd om een dumbbell set aan te schaffen of een andere gym te zoeken.
Spierpijn is geen indicatie voor een goede training.
dat weet ik ook wel, maar ik vind spierpijn toch wel.fijn. dan weet ik zeker dat ik goed getraind heb 
@ spierpijn hatersdat weet ik ook wel, maar ik vind spierpijn toch wel.fijn. dan weet ik zeker dat ik goed getraind heb
ik heb nog een 2 jarig abbo lopen dus dat wordt heb niet. Heb alleen last van schouders met bench en dips. Incline bench gaat prima. Sowieso is techniek echt goed,.mankeert niets aan
@ spierpijn hatersdat weet ik ook wel, maar ik vind spierpijn toch wel.fijn. dan weet ik zeker dat ik goed getraind heb
ik heb nog een 2 jarig abbo lopen dus dat wordt heb niet. Heb alleen last van schouders met bench en doos. Incline bench gaat prima. Sowieso is techniek echt goed,.mankeert niets aan
Zijn er geen dumbbells waar je gewichten omheen kunt doen, dus bijv. aan elke kant 5kg schijven. Anders kun je die ook wel kopen en dan gwn elke keer meenemen als je bijv. gaat dumbbell bench pressen. Ik had toen zon set gekocht voor €20 met dumbbells van max 9kg. Die schijven kan ik eraf halen en ik doe er dan bijv. 5 of 10kg schijven omheen, daardoor kan ik veel zwaarder dan voorheen.
En je kunt ook decline bench press doen ipv flat bp. Ik krijg ook last van mn schouders met bp en sindsdien ik decline bp doe niet meer. En zoals ik al zei is dumbbell bp ook een optie mits je dus zon goedkope dumbbell set aanschaft waarbij je andere gewichtsschijven omheen kunt doen.
Ja snap ik, maar ik heb geen zin om allerlei dingen aan te schaffen terwijl ik gewoon een gym abbo heb.
Daarnaast kan ik alleen decline benchen in smith, en daar heb ik dan ook nergens last van
Eens kijken hoeveel kcal ik op krijg vanavond
Heb al 1000 kcal op aan gezond eten vanochtend/vanmiddag, nu tijd voor refeed na 1.5 week ziek zijn
Training ging wel redelijk, 37.5 kilo mp en 3x5x90 dl.. Had nog flinke spierpijn van gister
Nu broodje kebab eten, +800 kcal![]()