Fitness Seller

The battle of the Ecto's

Jij ook altijd met je kebab, hou je ns ff aan je voedingsschema (tenzij kebab in je schema zit) :trollface:

En nette dl en mp trouwens :)

Is die mp 1rm?

Nee 5x5 :p

En ik heb geen schema, zet toch niet snel vet aan.. Gewoon kcal tellen en zorgen dat ik elke dag minimaal bepaalde hoeveelheid haal en aan einde van de week boven 3500 kcal zit gemiddeld per dag

Daarnaast is kebab bij ons redelijk clean, gewoon schaapsvlees met een broodje en saus op yoghurtbasis :p .

Nee 5x5 :p

En ik heb geen schema, zet toch niet snel vet aan.. Gewoon kcal tellen en zorgen dat ik elke dag minimaal bepaalde hoeveelheid haal en aan einde van de week boven 3500 kcal zit gemiddeld per dag

Daarnaast is kebab bij ons redelijk clean, gewoon schaapsvlees met een broodje en saus op yoghurtbasis :p .

Dan ben je best vooruit gegaan. In beginpost staat MP: 30x8.

Keep it up bro!

Dan ben je best vooruit gegaan. In beginpost staat MP: 30x8.

Keep it up bro!

Haha denk dat t vooral techniek is.. Squat is ook ontzettend hard vooruit gegaan sinds ik stronglifts doe. Je focust toch meer op techniek heb ik t idee, zeker omdat je zo weinig reps maakt.

Lol at kebab is bij ons clean:P

Zo vet als maar kan! Wel lekker though en ik zou het zeker niet laten als ik jou was;)

Hoeveel weeg je nu dan, 69 ofzo?

68 paar dagen geleden :o

Niet echt op de weegschaal gestaan sinds ik ziek werd.. Nu weer ff oppakken en aan kcal behoefte komen

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 16:59 ----------

Ligt aan de bereidingswijze van je gehakt, ik denk dat kebab slechter voor je is:p

Hmm, nja boeiend :p . Eet t gemiddeld 1x per 2 weken ofzo, kan geen kwaad.

Als je toch wilt junken kan je het beter op 1 dag doen dan verspreid over de week.

Straks borst/tri/schouders/kuiten/abs. Wilde eerst rug/benen/bi gaan doen, maar doe dat toch op vrijdag zoals altijd, want ik heb namelijk nog best spierpijn in mn onderrug van vorige training.

Laatst bewerkt:
vandaag volleybal tournooi gehad, 2x patat met en 1 frikandel gehad, daarna naar de mac, kleine mcchicken en mcflurry m&m, woppa daarna trainen.
3x5x60 SQ met me reet tot aan de grond (vorm oefenen)
tussen SQ sets door calf raises op apparaat gedaan
3x5x40 SMP (vorm oefenen)
3x5x60 BOR (vorm oefenen)
1x10 chinups, 1x6 chin ups (geen zin om meer te doen omdat ik toch al t*ring moe was)
1x10 preacher curls machine

hoogtepunt van borstdag

incline db press
18x10
22x10
26x7 PR
24x8

vandaag volleybal tournooi gehad, 2x patat met en 1 frikandel gehad, daarna naar de mac, kleine mcchicken en mcflurry m&m, woppa daarna trainen.
3x5x60 SQ met me reet tot aan de grond (vorm oefenen)
tussen SQ sets door calf raises op apparaat gedaan
3x5x40 SMP (vorm oefenen)
3x5x60 BOR (vorm oefenen)
1x10 chinups, 1x6 chin ups (geen zin om meer te doen omdat ik toch al t*ring moe was)
1x10 preacher curls machine

Lol :p ik doe bijna net zoveel als jou

Als je toch wilt junken kan je het beter op 1 dag doen dan verspreid over de week.

Jij praat echt alsof je al 20 jaar traint. Je hebt echt overal een mening op. Onderbouw nu eens iets. Het zou best kunnen kloppen, maar leg het principe dan even uit. Op deze manier hebben we er niets aan.

Jij praat echt alsof je al 20 jaar traint. Je hebt echt overal een mening op. Onderbouw nu eens iets. Het zou best kunnen kloppen, maar leg het principe dan even uit. Op deze manier hebben we er niets aan.

Doe je anders zelf niet anders, het is eerder dat er hier een hoop domme vragen of domme opmerkingen worden geplaatst. Gezien je enigsinds verdiept hebt in bb zou dat voor zich moeten spreken dus heb ik geen reden om dit te onderbouwen. Waar denk je anders dat het begrip junkdag vandaan komt.

Laatst bewerkt:
T is battle of the ecto's, niet b*ch fight of the ectos he dames :roflol:

Doe je anders zelf niet anders, het is eerder dat er hier een hoop domme vragen of domme opmerkingen worden geplaatst. Gezien je enigsinds verdiept hebt in bb zou dat voor zich moeten spreken dus heb ik geen reden om dit te onderbouwen. Waar denk je anders dat het begrip junkdag vandaan komt.

Ja maar het klopt voor geen meter, tails.

OT:

Mp
5x20
5x25
5x30
5x32,5
5x37,5
5x42,5

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 20:09 ----------

Ja als je cut ja, dan gebruik je het puur om even te laden.
We zitten hier allemaal keihard te bulken en jij begint over junkdagen in een ectotopic.

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 20:10 ----------

Oeps dubbelquote.

Terug
Naar boven