tails
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 14%
Dan niet dan kom je maar weer huilen dat ik met "bronnen" moet komen zodat ik je weer uit kan lachen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan niet dan kom je maar weer huilen dat ik met "bronnen" moet komen zodat ik je weer uit kan lachen.

ik kan wel zwaarder hoor, ik doe meeste compounds alleen met laag gewicht om de vorm op te pakken en dan langzaam op te bouwen. iig beter dan uitsloven met mn max gewicht en dan blessures oplopen![]()

Ik heb nergens last van
Maar als je meer kan, waarom niet 5x5 ipv 3x5?
Als je toch wilt junken kan je het beter op 1 dag doen dan verspreid over de week.
Doe je anders zelf niet anders, het is eerder dat er hier een hoop domme vragen of domme opmerkingen worden geplaatst. Gezien je enigsinds verdiept hebt in bb zou dat voor zich moeten spreken dus heb ik geen reden om dit te onderbouwen. Waar denk je anders dat het begrip junkdag vandaan komt.
Hoe kan je niks geleerd hebben van de vorige keer?
Jij meld hier iets, geef onderbouwing voor dat standpunt. Anders ben je zelf 1 van de veroorzakers van alle domme vragen en domme opmerkingen die de wereld in gebracht worden. Mochten wij het niet eens zijn met jouw onderbouwing dan komen wij weer met een bron.
Hoe denk ik zelf over dit standpunt? Meh, als je heel strikt bent met je dieet en je wilt het zo clean mogelijk dan is 1x per week een junkdagje wel fijn. Als de "junk" je macros niet in de weg zit als je het elke dag eet dan zie ik het probleem ook niet (iifym).
heb jij geluk, ik ben blessuregevoelig as phuck =.=
kan ik dan gewoon met rippetoe ipv 3x5 gewoon 5x5?
.

@Jay93
Vindje 't gek alsje 2 shoulder press oefening doet. Volgende keer anders even enkel mp doen om te kijken hoe je daarop gaat. Hoe voelde de oefening aan trouwens ?
) gegaan op dbsp. Ik wilde gewoon ff kijken hoe het voelde dus vandaar. Maar volgende keer ga ik ene training dbsp doen en andere mp.Mp voelde wel ok op zich. Ik was natuurlijk als vrij zwaar (voor mij) gegaan op dbsp. Ik wilde gewoon ff kijken hoe het voelde dus vandaar. Maar volgende keer ga ik ene training dbsp doen en andere mp.
dat soort types kom je tevaak tegen. Vraagje of ze de laatste rep willen spotten, dragen ze het hele setje zelf het gewicht.Ben benieuwd hoe dat je afgaat, zag eruit als een lekkere training verder. Die 22 was je waarschijnlijk wel gelukt met een spotter. Bp was toch wel nice voelde je die nog in je schouders ? Die spotter probeerde zeker shrugs te doendat soort types kom je tevaak tegen. Vraagje of ze de laatste rep willen spotten, dragen ze het hele setje zelf het gewicht.
Ben benieuwd hoe dat je afgaat, zag eruit als een lekkere training verder. Die 22 was je waarschijnlijk wel gelukt met een spotter. Bp was toch wel nice voelde je die nog in je schouders ? Die spotter probeerde zeker shrugs te doendat soort types kom je tevaak tegen. Vraagje of ze de laatste rep willen spotten, dragen ze het hele setje zelf het gewicht.

als je 22 al niet omhoog krijgt zonder spotter, kan je het beter niet doen

als je 22 al niet omhoog krijgt zonder spotter, kan je het beter niet doen
Zelf kan ik ook niet altijd m'n gewichten omhoog krijgen en dat heeft niks te maken met hoeveel ik kan pressen. Je ziet vaak genoeg dat een spotter helpt om de gewichten omhoog te krijgen. Het pressen zelf is minder zwaar dan het omhoog krijgen van de gewichten. Dat kan verschillen per persoon maar voor mij wel. Om te zeggen of hij het beter wel of niet kan doen is niet aan jou. Dat moet Jay zelf aanvoelen.
Ja die 22kg kreeg ik geeneens omhoog, met een spotter was het denk ik wel gelukt idd. Maar bp voelde prima, geen last van schouders omdat ik echt wel op mijn houding probeerde te letten met de barbell. Eerst deed ik die barbell te hoog, maar nu komt ie meer richting onderkant van mn borst dus ik had geen last van mn schouders gelukkig.
En ja het was gwn een k*tspotter, dus vandaar ging ik nog maar ff 1 setje decline bp doen. En ik had wel iets meer herhalingen op 60kg bp kunnen doen, maar ik wilde nog 65 proberen wat dus compleet faalde door de spotter
Alsof ik van tevoren wist dat ik op 22kg ging falen. Als ik dat had geweten had ik het natuurlijk niet gedaan. Ik dacht ik doe 6x20, dus dan moet er wel 3x22 uit te halen zijn, nou mooi niet dus
Maar mijn schouders hebben altijd al achtergelopen op de rest, dus eigenlijk was het ook geen verrassing![]()
begin je workout met schouders, dan kan je meer gewicht
begin je workout met schouders, dan kan je meer gewicht