AndroidHealthClinic

The battle of the Semi-ecto's

oke ben ook in!

stats: 1.75m 78kg bij 12%

sq: 120
dl: 180
bench: 110
db press: 4x45

ik volg ^^

Wordt nog goedverdoeme druk hier

Misschien ook leuk om er nog voor te zetten vanaf welk gewicht je komt. En dan wel eerlijk vanaf het moment dat je begon met trainen. Anders is het bijv lastig te zien in perspectief. Stel dat je de komende 5 maanden maar 3 kilo bijkomt dan lijkt het niet zo veel terwijl je er eerder al bijv 15kg aan hebt geplakt.

Ik weet het nog precies, 1 mei 2010 en ik woog 68kg

Misschien ook leuk om er nog voor te zetten vanaf welk gewicht je komt. En dan wel eerlijk vanaf het moment dat je begon met trainen. Anders is het bijv lastig te zien in perspectief. Stel dat je de komende 5 maanden maar 3 kilo bijkomt dan lijkt het niet zo veel terwijl je er eerder al bijv 15kg aan hebt geplakt.

Ik ben gewoon weer gaan sporten na 20 maanden niks gedaan te hebben omdat ik te dik was. Ben rond m'n 16e ooit begonnen, maar m'n geheugen is niet zo goed dat ik van die tijd m'n gewicht en dergelijke weet. Aan het begin van dit jaar was ik dus 105, zoals eerder vermeld.

• Topic Starter Topic Starter

Mmmja ik kom al jaaaaaren in de gym maar vroeger was t gewoon beetje dollen met vrienden en urenlang abrollen hahaha :o
Niet afgelopen winter, maar die ervoor ben ik serieuzer beginnen te trainen.

Paar jaar geleden woog ik tussen de 63 en 67, varieerde aan de hand van hoeveel ik deed hardlopen en voetballen. Beetje bijgekomen daarna, en toen vanaf pakweg 72 kilo doorgegaan tot 85 vorig jaar maart. Toen gecut tot 78 maar had meer spier dan vet verloren....afgelopen winter weer gevreten tot 84 kilo en daarna gecut tot 76. Toen mooi droog en nu weer 80 kilo en nog redelijk droog. :)

Post fotos dan

goeie!

Om t eerlijk te laten verlopen hebben we idd ook miss foto's nodig he....van je fysiek nu en dan komende zomer voor de winnaar uit te roepen..

meningen?

Mmmja ik kom al jaaaaaren in de gym maar vroeger was t gewoon beetje dollen met vrienden en urenlang abrollen hahaha :o

Paar jaar geleden woog ik tussen de 63 en 67, varieerde aan de hand van hoeveel ik deed hardlopen en voetballen. Beetje bijgekomen daarna, en toen vanaf pakweg 72 kilo doorgegaan tot 85 vorig jaar maart. Toen gecut tot 78 maar had meer spier dan vet verloren....afgelopen winter weer gevreten tot 84 kilo en daarna gecut tot 76. Toen mooi droog en nu weer 80 kilo en nog redelijk droog. :)

Inderdaad redelijk droog aan je foto's te zien. Droger dan ik in ieder geval. Sad panda is sad.

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 13:23 ----------

goeie!

Om t eerlijk te laten verlopen hebben we idd ook miss foto's nodig he....van je fysiek nu en dan komende zomer voor de winnaar uit te roepen..

meningen?

Eensch, moet echter wel een keer tijd hebben voor een redelijke do-it-yourself fotoshoot.

Oke I'm in. Stats zijn momenteel minder dan ze ooit waren dankzij een veel te gezellige zomer.. :p

Stats:
1.82
76kg
10%

SQ: 6x90
DL: 5x110
BP: 5x80

Ja klopt, zoiets heb ik ook ongeveer. Ik ben al sinds m'n 18e ofzo aan het trainen, maar niet echt serieus. Heb ook een half jaartje eruit gelegen vorig jaar. Tot ik vorig jaar in oktober weer begon. Toen woog ik 73. Dus in een jaar ongeveer 10kg eraan geplakt. Ik weet alleen m'n vetpercentage van vorig jaar niet, maar heel veel zal het niet schelen.

oke heb je toegevoegd Rob!

allright boys....net lekkere training gehad. Rugdag!
5 setjes pullups, waarvan 1 met 10kg aan mn poten en 1 zo wijd mogelijk(gaat vreselijk slecht). Lat pulldown kom ik ook geen stap verder op, telkens maar weer 40 50 60 70 of reverse 70 60 50 40. Wat n k*toefening!:mad:
Verder de BOR met 60 80 100 100. De 100 gaat n beetje cheated zoals je zult begrijpen...
Vervolgens kon ik eindelijk bij t rek, want ik wilde vandaag de deadlift eens vervangen door de rackpull. ECht n hele lekkere oefening vond ik, pakte m van kniehoogte. 100 130 150 170 gedaan, bij die laatste moest ik m telkens ff terugleggen omdat mn poten van de stang gleden :( daarna nog ff achterkant schouders gedaan en naar huis!

Dit topic heeft potentie :D

Zie opzich al prima stats. Als we met zn allen volop gaan vlammen tot aan de zomer gaat het helemaal goed komen.
Maar is het nou de bedoeling om hier ook gelijk te loggen? Of zo nu en dan een update plaatsen?

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 17:28 ----------

allright boys....net lekkere training gehad. Rugdag!
5 setjes pullups, waarvan 1 met 10kg aan mn poten en 1 zo wijd mogelijk(gaat vreselijk slecht). Lat pulldown kom ik ook geen stap verder op, telkens maar weer 40 50 60 70 of reverse 70 60 50 40. Wat n k*toefening!:mad:
Verder de BOR met 60 80 100 100. De 100 gaat n beetje cheated zoals je zult begrijpen...
Vervolgens kon ik eindelijk bij t rek, want ik wilde vandaag de deadlift eens vervangen door de rackpull. ECht n hele lekkere oefening vond ik, pakte m van kniehoogte. 100 130 150 170 gedaan, bij die laatste moest ik m telkens ff terugleggen omdat mn poten van de stang gleden :( daarna nog ff achterkant schouders gedaan en naar huis!

Nice. Goede gewichten. Hoever sta je voorover gebogen bij die BOR? Iig erg sterk :)

Terug
Naar boven