tommieee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien ook leuk om er nog voor te zetten vanaf welk gewicht je komt. En dan wel eerlijk vanaf het moment dat je begon met trainen. Anders is het bijv lastig te zien in perspectief. Stel dat je de komende 5 maanden maar 3 kilo bijkomt dan lijkt het niet zo veel terwijl je er eerder al bijv 15kg aan hebt geplakt.
Ik weet het nog precies, 1 mei 2010 en ik woog 68kg
Misschien ook leuk om er nog voor te zetten vanaf welk gewicht je komt. En dan wel eerlijk vanaf het moment dat je begon met trainen. Anders is het bijv lastig te zien in perspectief. Stel dat je de komende 5 maanden maar 3 kilo bijkomt dan lijkt het niet zo veel terwijl je er eerder al bijv 15kg aan hebt geplakt.
Ik weet het nog precies, 1 mei 2010 en ik woog 68kg

Mmmja ik kom al jaaaaaren in de gym maar vroeger was t gewoon beetje dollen met vrienden en urenlang abrollen hahaha
Niet afgelopen winter, maar die ervoor ben ik serieuzer beginnen te trainen.
Paar jaar geleden woog ik tussen de 63 en 67, varieerde aan de hand van hoeveel ik deed hardlopen en voetballen. Beetje bijgekomen daarna, en toen vanaf pakweg 72 kilo doorgegaan tot 85 vorig jaar maart. Toen gecut tot 78 maar had meer spier dan vet verloren....afgelopen winter weer gevreten tot 84 kilo en daarna gecut tot 76. Toen mooi droog en nu weer 80 kilo en nog redelijk droog.![]()
goeie!
Om t eerlijk te laten verlopen hebben we idd ook miss foto's nodig he....van je fysiek nu en dan komende zomer voor de winnaar uit te roepen..
meningen?
Oke I'm in. Stats zijn momenteel minder dan ze ooit waren dankzij een veel te gezellige zomer..
Stats:
1.82
76kg
10%
SQ: 6x90
DL: 5x110
BP: 5x80

Mmmja ik kom al jaaaaaren in de gym maar vroeger was t gewoon beetje dollen met vrienden en urenlang abrollen hahaha
Niet afgelopen winter, maar die ervoor ben ik serieuzer beginnen te trainen.
Squat en deads ben ik altijd zwak in geweest, maar op die ene foto benchde ik 5x90kg. Niet slecht voor 78kg bw toch?

Nee dat is best netjes. Squat en deads zijn bij mij hetzelfde verhaal.![]()
K*t is dat... Komt bij mij vooral door pijntjes elke keer in onderrug en knie.
daarna nog ff achterkant schouders gedaan en naar huis!
allright boys....net lekkere training gehad. Rugdag!
5 setjes pullups, waarvan 1 met 10kg aan mn poten en 1 zo wijd mogelijk(gaat vreselijk slecht). Lat pulldown kom ik ook geen stap verder op, telkens maar weer 40 50 60 70 of reverse 70 60 50 40. Wat n k*toefening!![]()
Verder de BOR met 60 80 100 100. De 100 gaat n beetje cheated zoals je zult begrijpen...
Vervolgens kon ik eindelijk bij t rek, want ik wilde vandaag de deadlift eens vervangen door de rackpull. ECht n hele lekkere oefening vond ik, pakte m van kniehoogte. 100 130 150 170 gedaan, bij die laatste moest ik m telkens ff terugleggen omdat mn poten van de stang gledendaarna nog ff achterkant schouders gedaan en naar huis!