Dusky
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk. Ga het volgen. Had wel mee willen doen, maar ben geen (semi) ecto meer.![]()
hahhaa en dan ook topic; Battle of the beasts hehe
Ongeplande stapavonden zijn altijd beste ja!!

Nee man, ik kom uit Gelderland..Ik ben meer endo dan ecto, maar qua stats match ik wel met de initiatiefnemer van dit topic.
---------- Post toegevoegd Thu 22 Nov 2012 om 11:52 ----------
Kom je toevallig uit Groningen? Haha, typisch Gronings om ja toe te voegen aan het einde van een zin.
Niet mauwen, ben elke dag van 8.15 tot 18.15 weg voor stage, dus kan pas tegen 20u sporten. En in het weekend mag ik werken voor m'n bijbaan. Dus bijna elke vrije avond die ik heb breng ik door in de sportschool.
Room for one more??
Stats:
3x10x57.5 bench
3x10x80 deadlift
3x10x57.5 squat
Train vooral op intensiteit en nooit tot failure.
Schatting van pr (weet wel zeker dat ik het kan eig)
Bench 1x78/80kg
Deadlift 1x130
squat 1x78/80kg
Vp = hoog denk 17/18% bij 75.2kg
Ben bezig met goeie bulk en de enige regel die ik heb ik dat men belly niet verder mag komen dan men tits :clownface:
Doel: tussen de 10-14% staan in de zomermaanden (geen idee hoeveel kg ik dan zou staan bij die vp). En er beter uitzien dan panzer
Grtz
Kan ik ook mee doen als wel ecto zijnde? Dat andere groepje vind ik maar fags.
Ik ben ongeveer 1.83 en 73 kilo, vet van +- 12%. Ik kloot al 2 jaar aan, gaat werkelijk waar nergens over. Laatste maanden zo goed als niks gedaan. Na timewarp ga ik het oppakken en ga ik bulken.
Deadlift en Squat doe ik niet. Dumbbell Benchpress van 5 x 34 kilo, chin ups met 20 kilo extra voor 5 keer.
Kan ik ook mee doen als wel ecto zijnde? Dat andere groepje vind ik maar fags.
Ik ben ongeveer 1.83 en 73 kilo, vet van +- 12%. Ik kloot al 2 jaar aan, gaat werkelijk waar nergens over. Laatste maanden zo goed als niks gedaan. Na timewarp ga ik het oppakken en ga ik bulken.
Deadlift en Squat doe ik niet. Dumbbell Benchpress van 5 x 34 kilo, chin ups met 20 kilo extra voor 5 keer.

waarom pas na timewarp
waarom geen squat en deadlift
waarom geen geld voor mij
waarom geen karma
![]()
- Omdat er vanaf na die tijd minder feestjes volgen en dan alle facetten aanwezig zijn voor vieze gains. Nog even 3 weken genieten van de goodlife.
- Geen zin in en squatten kan überhaupt niet in m'n gym.
- Karma kan je krijgen
oké, veel succes schat. als je ooit vragen hebt :
,