Dusky
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanmiddag redelijk epuc rugtraining gedaan highligts:
dl
6x140
3x160 pr deze gym
1x180
latt pull hammer grip
8x90 pr deze grip
Dit topic heeft potentie![]()
Zie opzich al prima stats. Als we met zn allen volop gaan vlammen tot aan de zomer gaat het helemaal goed komen.
Maar is het nou de bedoeling om hier ook gelijk te loggen? Of zo nu en dan een update plaatsen?
Nice. Goede gewichten. Hoever sta je voorover gebogen bij die BOR? Iig erg sterk![]()
Mijn lengte staat verkeerd in de startpost, had het verkeerd doorgegeven zie ik. Ik ben 188cm.
Vanmiddag redelijk epuc rugtraining gedaan highligts:
dl
6x140
3x160
1x180 pr in deze gym
latt pull hammer grip
8x90 pr deze grip
INNNNNNNNNNNNNn
183cm
86kg
BF 69%
1x100 bp
1x120 sq
1x150 dl

Ik denk niet dat iedereen hier als n gek dagelijks moet gaan loggen, maar zo af en toe vertellen over je training, of m gewoon posten, of wat tips vragen lijkt me wel n goeie zaak! Maar als iemand wel graag veel wil loggen mag dat ook natuurlijk![]()
Nou bij de BOR verschilt het...hoe zwaarder, hoe rechterop ik kom te staan haha! Bij lichtere gewichten keurig 45graden...bij de 100 zeker 10graden meer omhoog
corrected!
nice brah!
met dat % zul je ongetwijfeld de grote winnaar worden van deze battle brah![]()
Kan enkele % schelen, ben wel echt vadsig nu. Bulk nog 5-6 weken door
Gisteren 65kg gedaan (8,8,7).10 oefeningen (30 sets?) in een uur? No way Jose. Of je moet echt perfect 1 minuut of minder rusten tussen elke set.
Ik heb gisteren wel een lekkere training gehad. Borst en biceps. Incline bench press gaat lekker vooruit.Gisteren 65kg gedaan (8,8,7).
Ik ga trouwens binnenkort cutten voor een paar weken. Ik moet wel shredded zijn in de zomer en dat gaat me niet lukken als ik nog tot april blijf bulken. Dan wordt die cut te zwaar.
damn, 10 oefeningen is in elk schema ****ing heftig hoor! Ben benieuwd hoe je t trekt!
Ik heb vannacht weer goed gebulkt op bier en shoarma, dus dat schiet lekker op![]()