XXL Nutrition

The battle of the Semi-ecto's

Mijn lengte staat verkeerd in de startpost, had het verkeerd doorgegeven zie ik. Ik ben 188cm.

Vanmiddag redelijk epuc rugtraining gedaan highligts:

dl
6x140
3x160
1x180 pr in deze gym

latt pull hammer grip
8x90 pr deze grip

Laatst bewerkt:
INNNNNNNNNNNNNn

183cm
86kg
BF 69%

1x100 bp
1x120 sq
1x150 dl

Lol zet het verkeerd neer zie ik 1x180 is mMIJN pr in deze gym

haha, oké. ik dacht al. xd

• Topic Starter Topic Starter
Dit topic heeft potentie :D

Zie opzich al prima stats. Als we met zn allen volop gaan vlammen tot aan de zomer gaat het helemaal goed komen.
Maar is het nou de bedoeling om hier ook gelijk te loggen? Of zo nu en dan een update plaatsen?

Nice. Goede gewichten. Hoever sta je voorover gebogen bij die BOR? Iig erg sterk :)

Ik denk niet dat iedereen hier als n gek dagelijks moet gaan loggen, maar zo af en toe vertellen over je training, of m gewoon posten, of wat tips vragen lijkt me wel n goeie zaak! Maar als iemand wel graag veel wil loggen mag dat ook natuurlijk :o

Nou bij de BOR verschilt het...hoe zwaarder, hoe rechterop ik kom te staan haha! Bij lichtere gewichten keurig 45graden...bij de 100 zeker 10graden meer omhoog

Mijn lengte staat verkeerd in de startpost, had het verkeerd doorgegeven zie ik. Ik ben 188cm.

corrected!

Vanmiddag redelijk epuc rugtraining gedaan highligts:

dl
6x140
3x160
1x180 pr in deze gym

latt pull hammer grip
8x90 pr deze grip

nice brah!

INNNNNNNNNNNNNn

183cm
86kg
BF 69%

1x100 bp
1x120 sq
1x150 dl

met dat % zul je ongetwijfeld de grote winnaar worden van deze battle brah :o

Ik denk niet dat iedereen hier als n gek dagelijks moet gaan loggen, maar zo af en toe vertellen over je training, of m gewoon posten, of wat tips vragen lijkt me wel n goeie zaak! Maar als iemand wel graag veel wil loggen mag dat ook natuurlijk :o

Nou bij de BOR verschilt het...hoe zwaarder, hoe rechterop ik kom te staan haha! Bij lichtere gewichten keurig 45graden...bij de 100 zeker 10graden meer omhoog

corrected!

nice brah!

met dat % zul je ongetwijfeld de grote winnaar worden van deze battle brah :o

Kan enkele % schelen, ben wel echt vadsig nu. Bulk nog 5-6 weken door

Vandaag rustdag dus zo lekker Ajax Dortmund kijken hehe.

Heeeerlijke rug/triceps training gehad. Doe normaal fullbody, maar omdat ik gisteren getraind heb ipv maandag heb ik maar ff split gedaan deze week omdat je niet 2 dagen achter elkaar fullbody kan doen.
Sowieso met een hele andere mindset gaan trainen vandaag. Ik hou normaal keurig bij wat ik til en doe dan elke week 2,5kg meer. Heel lineair. Nu had ik gewoon schijt en til zoveel als ik op moment kan.

DL
5x100
5x110
3x115

Aardig wat pull ups, daarna cable rows (small grip) die ik verbazingwekkend zwaar kon doen. Heavy shrugs.
Triceps vervolgens 4x8 setjes skull crushers gedaan, 2 setjes met 40kg, de andere met 35kg. En 3 setjes heel strict pushdown, geen idee hoeveel gewicht.
DL gewicht nog steeds zwaar k*t gewoon, maar ze gingen iig heel lekker en zonder pijntjes. Feelsgoodman.jpg

4,5/5 als ik een cijfer moet geven. Hnnngg

Nu ff wat brinta naar binnen douwen.

nice brahhhhhhhhh :o

Vanmiddag UB training. Kijken wat m'n actuele 1RM is met BP. Vind het stiekem nu al spannend.

UB2:
Pull-ups
Benchpress
BOR
Shoulder press
Straight arm lat pulldown
Incline dumbbell fly
Lateral raise
Dips
Rear delt fly
Dumbbell shrugs

Kijken of ik dit ga redden in een uurtje, wordt wel een vrij intensieve training. Hopen dat er een fatsoenlijke spotter aanwezig is in de gym voor de benchpress.

10 oefeningen (30 sets?) in een uur? No way Jose. Of je moet echt perfect 1 minuut of minder rusten tussen elke set.

Ik heb gisteren wel een lekkere training gehad. Borst en biceps. Incline bench press gaat lekker vooruit. :) Gisteren 65kg gedaan (8,8,7).

Ik ga trouwens binnenkort cutten voor een paar weken. Ik moet wel shredded zijn in de zomer en dat gaat me niet lukken als ik nog tot april blijf bulken. Dan wordt die cut te zwaar.

10 oefeningen (30 sets?) in een uur? No way Jose. Of je moet echt perfect 1 minuut of minder rusten tussen elke set.

Ik heb gisteren wel een lekkere training gehad. Borst en biceps. Incline bench press gaat lekker vooruit. :) Gisteren 65kg gedaan (8,8,7).

Ik ga trouwens binnenkort cutten voor een paar weken. Ik moet wel shredded zijn in de zomer en dat gaat me niet lukken als ik nog tot april blijf bulken. Dan wordt die cut te zwaar.

Kijk hoever ik kom, een beetje uitloop is geen probleem natuurlijk. Probeer wel zo min mogelijk te rusten, merk dat m'n lichaam dan beter reageert op een training. Het is zwaar, maar ik trek het tot nu toe redelijk goed. Als ik na x aantal oefeningen geen energie meer heb verlaag ik de intensiteit of schrap ik de laatste oefeningen. Dit is week 3 van m'n UB/LB split, dus het is nog uitproberen en kijken welke volgorde en oefeningen het beste bevallen.
Ik ga na de jaarwisseling ook serieus beginnen met cutten. Eet nu net iets onder onderhoud met af en toe nog een momentje van zwakte/zoetigheid. Na de jaarwisseling moet het roer om, we gaan natuurlijk voor BF% van minder dan 10%.

damn, 10 oefeningen is in elk schema ****ing heftig hoor! Ben benieuwd hoe je t trekt!

Ik heb vannacht weer goed gebulkt op bier en shoarma, dus dat schiet lekker op :rolleyes:

Vanmiddag rug+biceps op t programma, hoop dat t lekker gaat want heb beetje last van mn schouder..

heheh :D ongepland stapavondje, vaak de beste ;)

Leuk. Ga het volgen. Had wel mee willen doen, maar ben geen (semi) ecto meer.:)

Terug
Naar boven