MeesterJ
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 500
serieus joh hahaa ik kwam ze van 50 euro enzo tegen haha thnx man![]()
het had mij vorig jaar n kwartier gekost om deze te vinden

Doe alleen decline crunches en leg raises, haat aan die miljarden sets crunches dat je soms ziet.
Ik gok 12-13, komt echt door dat onderste buikvet of doom dat het IMO nog hoog lijkt, ontspannen zie ik bovenste 4 prima zitten. Heb verschillende online testen en die met die caliper die je post en die rangen van 7 tot 11% max, dus ga daar ongeveer 2% boven zitten.
In de resterende 7 weken moet 10% erin zitten, ik verlies nu wekelijks 0.3-0.5kg en vertik het om cardio te doen en eet nog altijd, op trainingsdagen iig, zo'n 25% 'junk': vandaag dus 4 broodjes pindakaas voor dem fats
Ga volgens dit schema eindigen op 70kg, verschrikkelijk laag, zeker als je van 85 komt. Maar dit jaar wordt maximaal bouwen, weet nu ongeveer precies hoe ik alles moet trainen en blijf denk altijd wel me kcal tellen.
Plan is dus vanaf 1 juli een cleanbulk dmv IF te doen, onderhoud op rustdagen en +10-20% (weet nog niet zeker hoeveel kcal het wordt) op trainingsdagen. Aim op zo'n 0.2kg per week/0.75-1kg per maand om te gainen
epic k*t he dat buikvet, ik heb het meer op mn onderrug zeg maar, aangespannen altijd 8pack of peace, ontspannen halfhalf...zal rond de 13-14% zitten. Ik heb vorig jaar vaak mn vet gemeten met de caliper, maar ben er achter gekomen dat ik altijd te hard geknepen heb. Mijn metingen zaten altijd onder het percentage dat je in de spiegel ziet. Dat verklaart ook meteen waarom ik bij allerlei berekeningen op 5 tot 9 procent uitkwam vorig jaar, terwijl ik toen op 11 zat. Laagste wat ik toen uiteindelijk haalde was 9 á 10%.
je kunt ook gewoon uit de pot pindakaas gaan lepelen, doe ik ook tijdens cutten

70 kilo is idd erg laag, maar dan ben je wel lekker droog en kan je epic cleanbulken....Ik wil aan t eind vd zomer onder de 10% zitten, en dan gaan cleanbulken met minder vetten en minder slechte carbs dan deze winter. Meer brinta en rijstmaaltijden!
goodluck brah!