Fitness Seller

The battle of the Semi-ecto's

• Topic Starter Topic Starter
serieus joh hahaa ik kwam ze van 50 euro enzo tegen haha thnx man :D

het had mij vorig jaar n kwartier gekost om deze te vinden :P

Doe alleen decline crunches en leg raises, haat aan die miljarden sets crunches dat je soms ziet.

Ik gok 12-13, komt echt door dat onderste buikvet of doom dat het IMO nog hoog lijkt, ontspannen zie ik bovenste 4 prima zitten. Heb verschillende online testen en die met die caliper die je post en die rangen van 7 tot 11% max, dus ga daar ongeveer 2% boven zitten.

In de resterende 7 weken moet 10% erin zitten, ik verlies nu wekelijks 0.3-0.5kg en vertik het om cardio te doen en eet nog altijd, op trainingsdagen iig, zo'n 25% 'junk': vandaag dus 4 broodjes pindakaas voor dem fats

Ga volgens dit schema eindigen op 70kg, verschrikkelijk laag, zeker als je van 85 komt. Maar dit jaar wordt maximaal bouwen, weet nu ongeveer precies hoe ik alles moet trainen en blijf denk altijd wel me kcal tellen.

Plan is dus vanaf 1 juli een cleanbulk dmv IF te doen, onderhoud op rustdagen en +10-20% (weet nog niet zeker hoeveel kcal het wordt) op trainingsdagen. Aim op zo'n 0.2kg per week/0.75-1kg per maand om te gainen

epic k*t he dat buikvet, ik heb het meer op mn onderrug zeg maar, aangespannen altijd 8pack of peace, ontspannen halfhalf...zal rond de 13-14% zitten. Ik heb vorig jaar vaak mn vet gemeten met de caliper, maar ben er achter gekomen dat ik altijd te hard geknepen heb. Mijn metingen zaten altijd onder het percentage dat je in de spiegel ziet. Dat verklaart ook meteen waarom ik bij allerlei berekeningen op 5 tot 9 procent uitkwam vorig jaar, terwijl ik toen op 11 zat. Laagste wat ik toen uiteindelijk haalde was 9 á 10%.

je kunt ook gewoon uit de pot pindakaas gaan lepelen, doe ik ook tijdens cutten :p
70 kilo is idd erg laag, maar dan ben je wel lekker droog en kan je epic cleanbulken....Ik wil aan t eind vd zomer onder de 10% zitten, en dan gaan cleanbulken met minder vetten en minder slechte carbs dan deze winter. Meer brinta en rijstmaaltijden!

goodluck brah!

@Guess: Is je cut met of zonder ephedra?

@Guess: Is je cut met of zonder ephedra?

kleine 2 weken met ephedra/ephedrine gecut. Werd er gaar van, steeds duf en had constant het gevoel dat je hebt van een pwo crash. M'n social anxiety nam zelfs toe. Ik reageer al goed/ meer dan goed op 0.75 scoop van de meeste pre workouts, denk dat het daaraan ligt. Die extra 150-200kcal die je er per dag mee verbrand boeit me dan niet zoveel

wel beetje heel dood hier he?:P post me trainingen hier btw ook niet meer maar plaatst ze in me DBB contest logje
doe hier nog wel mee mee natuurlijk liever 2 keer winnen dan 1 keer haha ook al win ik die dbb nooit :P

hee brah, ik heb t idee dat iedereen onderweg wat problemen heeft gehad :p

Ikzelf had me er ook meer van voorgesteld waar ik nu zou staan, maar goed, de contest staat nog!

whoppa ik ga maar weer richting de sportschool :P chest it is today bitches mwoehoehewhaha (sorry)

Ik kan wel zeggen dat ik droger ben dan ooit, maar als je nooit heel droog bent geweest stelt die uitspraak ook weinig voor. :') Straks weer trainen. Nog een beetje in dubio over welke spiergroepen.. Borst/triceps, rug en schouders of armen en buik...

kan je zien zijn we straks allemaal zo shredded als fuark en beach body's waar je zelfs de paus een natte van krijgt...

word het weer een zomer van niks natuurlijk:P toch maar weer chestday zometeen haha

Voor het eerst in me leven een beetje droog

geen enkele dag strandweer

fuk you dolan

en regen

Hmm, weer een snackdag achter de rug. ****ing stadsfiets repareren in Groningen met dit weer, daarna uren xboxen (COD en FIFA). Niet goed voor gains.

training van net ging weer lekker :D

Dbp
15x18 warmup
10x38
10x38
10x38

Idbp
10x34
10x34
10x34

cable fly
10x32
10x32
10x32

cable fly upperpecs
10x18
10x20
10x20

Schouder

Ds
10x10
10x10
10x12

Triceps

Dip
10xbw+10
10xbw+10
10xbw+10

Tricep robedown
10x41
10x46
10x46

vandaag upright row, facepulls, dips, cable crossover low pulley, BOR gedaan

nu stijve nek :o

dit was een overgangsweek qua dieet, morgen en overmorgen zuipen, en dan volgende week beginnen met mn cut

Morgen festival en dan tot volgende maandag een week 'normaal' eten: op onderhoud op rust, +10-20 op trainingsdagen, geen IF. Na die week nog de laatste 4 weken cutten

heb zondag eerste cheatmeal in 2-3 maanden. ik ga ontbijten ( wss pas om 2 uur in de middag) bij de mac, heb vervolgens thuis oreos, magnum almonds, chips en nog hamburgers. Eet dan nog kebab in de avond. Wat zouden jullie er nog bijdoen, ik wou spekkoek maar dat is niet te vinden in centraal amsterdam

hahaha

in de cut wel drinken maar iets gematigder hoop ik :P
als ik weet dat ik tien pils ga drinken dan eet ik 1000kcal minder :o

niks gegeten vannacht, meer dan tien pils op haha :P

wel gezoend

straks weer

1 juli? dan ben ik klaar met de cut hehe

Hele week op en boven onderhoud gezeten. Trainingsdagen op 3000-3200 (uitschieter van 3400 op donderdag:o) rust op 2800. Eens kijken wat de weegschaal zegt maandag. Weekje geen IF en dus wel ontbijten zuigt big time, consumeerde 800-1000kcals en had hierdoor relatief weinig over op de rest van de dag, do not want.

Vanaf maandag nog 4 weken cutten: 2800 op trainingsdagen, 2400 rust en elke zondag een low carb dag (<50carbs). Elke maandag (of andere dag, twijfels) een refeed van 3300kcals bestaande uit carbs of peace.

Owja en over 2 weken weer tentamens, -5kg dus en zal daarna beenhaar kort trimmen voor dem striations

Terug
Naar boven