Nou, nog maar weer eens loggen... Reden dat ik niks gelogd heb de afgelopen 3,5 maand is omdat ik simpelweg geen gewicht heb gezien, laat staan aangeraakt in die periode. Verhuizing, zo druk met werk dat ik zelfs mijn vakantie verplicht heb moeten uitstellen. Ouders hier op bezoek gehad, daarna nog een kameraad met zijn gezin ook weer een week hier. Jaja, smoesjes en laffe excuusjes... Voor de rest mijn vrije tijd geprioriteerd om wat te vissen en hout te hakken.
Net bij de enige gym hier in 't dorpje wezen trainen. Wat een karige bende. Wel redelijk wat losse bankjes, 2 flat bench, 2 inc bench en 3 squatrekken, maar het aantal kg aan losse schijven bedraagt hooguit zo'n 350kg schat ik. Schijven vinden leek wel paaseieren zoeken. Binnenkort dus maar eens naar een andere gym. Heb een hardcore gym op het oog 16km verderop. Achja, vroeger in den beginne met Frenkpie trainden we ook 15km verderop, dus waarom ook nu niet...
Laffe training uiteraard, want ongeacht welk gewicht ik pak, 100% spierpijn gegarandeerd na zo lang niks doen dus geen nut om zwaar te trainen.
Inc db press
2x20x15kg
3x10x25kg
bench press
2x15x60kg
3x8x80kg
military press
12x20kg
2x10x30kg
chin&pull ups
4x10xbw
machine seated row
2x12x59kg
10x79kg fullstack lol, hoe triest, en nog aardig wat reps over in de tank. Verder hebben ze nog maar 1 andere seated row :')
Eigenlijk maar best weinig bw verloren volgens mij. Heb me niet gewogen, maar 1cm omtrek kwijt op de armen en paar cm op m'n middel. Mijn middel in cm is altijd nagenoeg gelijk aan mijn gewicht in kg's, dus ik zal nu wel zo'n 86kg zijn. Kracht was wel merkbaar lager, maar niet eens zo schrikbarend eigenlijk. Heb wel profijt van al die jaren trainen, dat ik m'n fysiek en kracht nog makkelijk kan behouden. Ik weet nog heel goed dat ik in de eerste 3 jaar dat ik trainde zo 6kg bw kwijt was na 2 weken vakantie.