XXL Nutrition

The Selina becomes Se-lean-a log

Bezoekers in dit topic

Ik wil wel wat van je quads hebben hoor. :o

Als BB curl je zo niet lukt misschien eens 21-ers proberen.
 
hip impingement mss van het squatten?
 
Als BB curl je zo niet lukt misschien eens 21-ers proberen.

Wat houdt dat in? (Googlen heeft niet geholpen :o)

hip impingement mss van het squatten?

Heb er nu geen last meer van gelukkig. Ik google wel weer wanneer het nodig blijkt te zijn :emo:

Ik heb trouwens even mijn rust genomen de afgelopen dagen. Ben lekker naar de sauna geweest en heb mijn lichaam echt even wat rust gegund - merkte dat ik het echt goed kon gebruiken ook.
Nu ik erover nadenk, zoveel rust is het ook weer niet. Ik heb maar drie dagen rust genomen, echter voelt het aan als vijf (dus heb niks te klagen).

Vandaag weer getraind dus en moet zeggen dat ik weer wat progressie heb gemaakt! Kon 't daarom ook niet laten om het gelijk te loggen. Of ja, 'gelijk'.... Was al 18.00u klaar met trainen, maargoed fuck it. Hier komt 'ie:

Sq 5x5 75kg progress!
Dl 1x5 80kg progress!
Mp 5x5 20kg no progress
Row 5x5 47,5kg (10%minder)
Cgbp 3x8 30kg progress!
Curl 3x8 22,5kg progress!
Cc - Weer niet uitgevoerd. Tbh, vind dit echt een klote oefening.. Voornamelijk omdat de apparatuur altijd bezet is (of het touw ergens anders gebruikt wordt) en ik geen zin meer heb om een opsporing-verzocht-actie te starten aan het einde van mijn training. Ik gtfo dan zsm om niet als een verdwaalde bambi rond te huppelen...

Maar om even terug te komen op mijn progressie betreft de squat en deadlift, die voelden echt lekker! Had ook geen last van mijn heup meer, dus heb het idee dat ik hierdoor ook meer aan kon. :lifter:
 
Wat houdt dat in? (Googlen heeft niet geholpen :o)



Heb er nu geen last meer van gelukkig. Ik google wel weer wanneer het nodig blijkt te zijn :emo:

Ik heb trouwens even mijn rust genomen de afgelopen dagen. Ben lekker naar de sauna geweest en heb mijn lichaam echt even wat rust gegund - merkte dat ik het echt goed kon gebruiken ook.
Nu ik erover nadenk, zoveel rust is het ook weer niet. Ik heb maar drie dagen rust genomen, echter voelt het aan als vijf (dus heb niks te klagen).

Vandaag weer getraind dus en moet zeggen dat ik weer wat progressie heb gemaakt! Kon 't daarom ook niet laten om het gelijk te loggen. Of ja, 'gelijk'.... Was al 18.00u klaar met trainen, maargoed fuck it. Hier komt 'ie:

Sq 5x5 75kg progress!
Dl 1x5 80kg progress!
Mp 5x5 20kg no progress
Row 5x5 47,5kg (10%minder)
Cgbp 3x8 30kg progress!
Curl 3x8 22,5kg progress!
Cc - Weer niet uitgevoerd. Tbh, vind dit echt een klote oefening.. Voornamelijk omdat de apparatuur altijd bezet is (of het touw ergens anders gebruikt wordt) en ik geen zin meer heb om een opsporing-verzocht-actie te starten aan het einde van mijn training. Ik gtfo dan zsm om niet als een verdwaalde bambi rond te huppelen...

Maar om even terug te komen op mijn progressie betreft de squat en deadlift, die voelden echt lekker! Had ook geen last van mijn heup meer, dus heb het idee dat ik hierdoor ook meer aan kon. :lifter:
Goed bezig!
 
Rust nemen heeft je duidelijk goed gedaan!
 
amai was da voor ne propere madam ier
 
2e maand achter de rug. Zit niet veel progressie meer in qua gewichten, maar gelukkig wel bij het afvallen.
Afgelopen week heb ik wel erg slecht gegeten (tekort in eiwitten). Moet mezelf weer even proberen te herpakken.

2017-02-27 12_51_13-2k17  [Compatibiliteitsmodus] - Excel (Productactivering is mislukt).png
2017-02-27 12_48_27-2k17  [Compatibiliteitsmodus] - Excel (Productactivering is mislukt).png




2017-02-27 12_49_04-2k17  [Compatibiliteitsmodus] - Excel (Productactivering is mislukt).png
 
Jason Blaha? :')

Haha ja had al begrepen dat die man veel onzin lult. Maar goed, ik volg alleen maar zijn versie van de 5x5, niet dat ik hem verder als KTgoeroe zie.
 
Haha ja had al begrepen dat die man veel onzin lult. Maar goed, ik volg alleen maar zijn versie van de 5x5, niet dat ik hem verder als KTgoeroe zie.
Goedzo.
 
hallo iedereen
 
Hoe bevalt Malta, en moet je geen maltalogje beginnen?

:roflol:

wacht ik zal even typen wat er allemaal mis is met malta:

ktpng.gif


weer is wel enorm goed, is al bijna een halve maand t-shirtenweer, ook 's avonds
 
Back
Naar boven