MuscleMeat

The Selina becomes Se-lean-a log

Bezoekers in dit topic

Je moet eruit zien zoals je wilt en jezelf het lekkerste voelt. Dat gezegd hebbende zul je op deze site makkelijk horen dat zichtbare quads mooi zijn. Echter in de echte buitenwereld is dat toch echt anders.

De buitenwereld zit vol fags!!!!!!
 
Heb geen zin om een apart voeding log bij te houden, dus - if y'all don't mind- doe ik dat ook in dit log. (But if you do mind, zou ik vanaf hier even niet verder lezen.)

Zoals eerder aangegeven zit ik middenin mijn afstuderen en ik voel de stress nu echt best erg. Heb me vandaag thuis opgesloten om zogenaamd thuis te werken aan mijn scriptie. Wat ik werkelijk heb gedaan is hier op de forum gehangen, beetje hier en daar opgeruimd en totaal geen vooruitgang geboekt betreft mijn scriptie... Door al het stressen heb ik niet eens normaal kunnen eten en heb geeneens zin om iets klaar te maken.


Al gegeten:
Pita broodjes met fetakaas (333kcal | 50k | 3v | 24e)
200gr spinazie, banaan, appel in de blender + whey (309kcal | 46k | 3v | 27e)

Moet nog eten:
2 eieren + 40 gr pindakaas (418kcal | 7k | 34v | 22e)

30gr cashewnoten + wheyshake (283 kcal | 11k | 15v | 30e)

150gr tonijn (166kcal | - k | 2v | 38e)

Totaal: 1515 kcal | 113k | 56v | 140e

Ik moet echt uitkijken dat ik niet te vaak naar wheyshakes vergrijp.. Bagger dagje dit.
 
Enige positieve van vandaag is dat ik mijn glutes voel branden :o
 
Tegen de verwarming gestaan? :D

Ja, hoe wist je dat? Heb gelezen dat je je spieren moet voelen branden om gains te maken. Nu leek het me in dit geval niet relevant op welk manier dat dan gebeurt, of je je nou suf traint of op een verwarming zit voor een halfuurtje.

Daarnaast smeer ik mijn buik ook voor het slapengaan in met pindakaas (calve - schijnt beter te werken) voor die extra definitie.
 
Daarnaast smeer ik mijn buik ook voor het slapengaan in met pindakaas (calve - schijnt beter te werken) voor die extra definitie.
Jouw vriend is een gelukkige jongen! Late night snack!
 
Ja, hoe wist je dat? Heb gelezen dat je je spieren moet voelen branden om gains te maken. Nu leek het me in dit geval niet relevant op welk manier dat dan gebeurt, of je je nou suf traint of op een verwarming zit voor een halfuurtje.

Daarnaast smeer ik mijn buik ook voor het slapengaan in met pindakaas (calve - schijnt beter te werken) voor die extra definitie.

ow yeah feel the burn!!!!! :D
 
Jouw vriend is een gelukkige jongen! Late night snack!
Error 404: boyfriend file is missing.

Kan te maken hebben met het feit dat ik mn buik elke nacht insmeer met pindakaas - kan namelijk niet door iedereen gewaardeerd worden. Maar goed, wie er niet bij wil zijn op mijn slechte dagen, hoeft er ook niet bij te zijn op mijn goede dagen. Meaning: meer pindakaas voor mij!! Winnninggg:D
 
Error 404: boyfriend file is missing.

Kan te maken hebben met het feit dat ik mn buik elke nacht insmeer met pindakaas - kan namelijk niet door iedereen gewaardeerd worden. Maar goed, wie er niet bij wil zijn op mijn slechte dagen, hoeft er ook niet bij te zijn op mijn goede dagen. Meaning: meer pindakaas voor mij!! Winnninggg:D

smeer eens wat lager dan heb je zo een vriendje :D
 
Error 404: boyfriend file is missing.

Kan te maken hebben met het feit dat ik mn buik elke nacht insmeer met pindakaas - kan namelijk niet door iedereen gewaardeerd worden. Maar goed, wie er niet bij wil zijn op mijn slechte dagen, hoeft er ook niet bij te zijn op mijn goede dagen. Meaning: meer pindakaas voor mij!! Winnninggg:D
Die eerste zin. Inb4 weer 15 nieuwe volgers in je log :p
 
Die eerste zin. Inb4 weer 15 nieuwe volgers in je log :p

Kan ik ervan uitgaan dat het eigenlijk niemand boeit wat ik hier allemaal neerzet qua progressie? ???:o
 
Haha, dat wil ik niet zeggen. Ik volg je voor je trainingen en om evt tips te geven :flexbiceps:

Waarom geloof ik dit niet meer :laugh:
Even kijken hoeveel 'outs' ik ga krijgen, na maanden niks van foto's geupload te hebben :emo:
 
Waarom geloof ik dit niet meer :laugh:
Even kijken hoeveel 'outs' ik ga krijgen, na maanden niks van foto's geupload te hebben :emo:
En dan na maanden een foto posten dat je eigenlijk een man bent en heel Dbb Catfished. In 4 the challenge:p
 
Back
Naar boven