AndroidHealthClinic

The Selina becomes Se-lean-a log

Bezoekers in dit topic

Hoe out zijn jullie?
 
Haverm out

:roflol::roflol::roflol:

Edit: tijd om mn bed op te zoeken
 
Is dit Marvin zijn nieuwe log?
 
HUARGH heeft deze log jouw seal of approval?
 
Error 404: boyfriend file is missing.

log wordt beter en beter

Kan ik ervan uitgaan dat het eigenlijk niemand boeit wat ik hier allemaal neerzet qua progressie? ???:o

dat ligt eraan of ik mijn kennis aan de hand van de nieuwe informatie op narcistische wijze kan uiten

En dan na maanden een foto posten dat je eigenlijk een man bent en heel Dbb Catfished. In 4 the challenge:p



HUARGH heeft deze log jouw seal of approval?
ah mijn favoriete relnicht in crime heeft zich ook gemeld :wave2: dit log heeft zeker mijn seal of approval

Al gegeten:
Pita broodjes met fetakaas (333kcal | 50k | 3v | 24e)
200gr spinazie, banaan, appel in de blender + whey (309kcal | 46k | 3v | 27e)

Moet nog eten:
2 eieren + 40 gr pindakaas (418kcal | 7k | 34v | 22e)

30gr cashewnoten + wheyshake (283 kcal | 11k | 15v | 30e)

150gr tonijn (166kcal | - k | 2v | 38e)

Totaal: 1515 kcal | 113k | 56v | 140e

Ik moet echt uitkijken dat ik niet te vaak naar wheyshakes vergrijp.. Bagger dagje dit.

Meid, ik ga zo nuchter mogelijk typen, maar eerlijk gezegd ziet dat er fcking zielig en smerig uit vergeleken met mijn maaltijd. en ik ben gewoon honderd procent serieus. Sorry dat wij geen shit koken uit blik. Je bent een Fuking grap meid en ik ben dood fucking serieus. Krijg een echte familie die goed eten kookt, bier drinkt en wijn en wijnkoelers en een goede Fuking tijd heeft, en een miljoen euro huis op het strand, ik ben serieus .. post nooit meer die Fuking armoede meal van je op deze forums ooit fuk bro, en met bro bedoel ik nooit mijn bro, fuking phaggot.
 
Meid, ik ga zo nuchter mogelijk typen, maar eerlijk gezegd ziet dat er fcking zielig en smerig uit vergeleken met mijn maaltijd. en ik ben gewoon honderd procent serieus. Sorry dat wij geen shit koken uit blik. Je bent een Fuking grap meid en ik ben dood fucking serieus. Krijg een echte familie die goed eten kookt, bier drinkt en wijn en wijnkoelers en een goede Fuking tijd heeft, en een miljoen euro huis op het strand, ik ben serieus .. post nooit meer die Fuking armoede meal van je op deze forums ooit fuk bro, en met bro bedoel ik nooit mijn bro, fuking phaggot.
U bent fucking brutale fucking maat Ik zweer dat ik ben gaan jou kapotmaken zweer op mijn moeders leven en ik weet dat je bang bent kleine teef verkrijg uw vrienden om me berichten te zeggen niet ontmoeten omdat je een grote homo bent met spieren lol fuckingin trieste mate echt triest jus laat zien wat een bang lil gay jongen u bent en wat al deze onzin je maatjes sturen over een of andere bodybuildingwebsite dat 1 van je faverite plekken om te kijken naar mannen u kleine gay jongen bel me als u de ballen heeft brutale flerk te zien of u kunt opvoeren kleine queer
 
U bent fucking brutale fucking maat Ik zweer dat ik ben gaan jou kapotmaken zweer op mijn moeders leven en ik weet dat je bang bent kleine teef verkrijg uw vrienden om me berichten te zeggen niet ontmoeten omdat je een grote homo bent met spieren lol fuckingin trieste mate echt triest jus laat zien wat een bang lil gay jongen u bent en wat al deze onzin je maatjes sturen over een of andere bodybuildingwebsite dat 1 van je faverite plekken om te kijken naar mannen u kleine gay jongen bel me als u de ballen heeft brutale flerk te zien of u kunt opvoeren kleine queer

U verschrikkelijk ziek fukin basterd Ik wist dat u geregistreerd iets wat ik had moeten weten waarom zou u te laten zien dat alles sh! T om ____ u lowlife weet ik hoeveel sh! Tu veroorzaakte ik heb geen Fuking plek om terug thuis te blijven hoop dat iemand ruïnes u ife 1 dag en ze zullen cos nu ur kaarten zijn gemarkeerd. grappig dat u niet de telefoon dus genieten van het krijgen kneecapped bij mijn vader erachter komt over dit en ik hopen dat u drop dead u ziek stukje sh! t
 
Okeeeee, this escalated quickly. :emo:
 
Back
Naar boven