- Waardering
- 756
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 11%
net zoals mijn squats
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit log bestaat maar sinds maandag en train 3 x in de week. Twee van de drie trainingen zijn gelogd, vandaag komt de derde trainingslog erbij.Heb jij hier eigenlijk al iets gelogd? Dat mis ik nog een beetje in je log.

J/KDit log bestaat maar sinds maandag en train 3 x in de week. Twee van de drie trainingen zijn gelogd, vandaag komt de derde trainingslog erbij.![]()
Haha, dacht al

Toch niet sinds maandag?Ontopic: weegschaal werkt goed mee. 2,3 kg verlies (waarvan veel vocht ofcourse, maar het begin is iig goed gemaakt)

Precies! Het hardnekkige vet vergt helaas wat meer moeite om weg te kunnen werkenDie eerste kilo's zijn vast ook een deel de "feestdagen" kilootjes.is meestal zo bij de meesten.

Netjes! Kg (vocht) zijn er zo af. Zelf 2 kg in 1 nacht kwijt
Je wilt 0.5kg per week afvallen?

)Haha - you win! Bij mij was het de eerste nacht 1,3 kg![]()
Wat is dat? Dat kennen vrouwen niet...

Seriously?

Zometeen trainen met een vriendinnetje. Eens zien of ik over mijn angsten ga komen met een spotter![]()

Zometeen trainen met een vriendinnetje. Eens zien of ik over mijn angsten ga komen met een spotter![]()