XXL Nutrition

TheMistery's road to strongman

damn 40m met 100kg is erg netjes Kevin.
suc6 met de voorbereidingen nog

• Topic Starter Topic Starter
damn 40m met 100kg is erg netjes Kevin.
suc6 met de voorbereidingen nog

Thanks , het enige wat ik deze week nog ga doen is wat licht dumbbell werk thuis en dan zondag knallen :).

Is even zien of ik een plekje in de top 15 kan pakken :cool:

Succes zaterdag kevin!

Succes alvast bolle!

Voordat ik het vergeet..

Hihi het is zondag maar thnx chiel. Komt in de orde, ik zal volgende week een keer met je trainen ;)

Haha ik had 't bij corpaul ook al verkeerd neergezet :roflol: Verkeerde dag in m'n kop! Komt goed, lijkt me wel een mooi plan om eens even een x te doen, denk alleen dat maandag jou niet zo best uitkomt? hehe.

Haha ik had 't bij corpaul ook al verkeerd neergezet :roflol: Verkeerde dag in m'n kop! Komt goed, lijkt me wel een mooi plan om eens even een x te doen, denk alleen dat maandag jou niet zo best uitkomt? hehe.

als alles prettig verloopt moet dat geen probleem zijn :) dan doe ik wel iets van armen ofzo we shall see

Net nog even wat gepompt. Niet echt onthouden wat ik allemaal gedaan heb maar het voelde goed. Helemaal klaar voor zondag :D

das mooi dat het goed voelde. knallen zondag

Heel veel succes morgen!

NCC 2010

Medley

Nou het begon al met lootjes trekken. En wie pakt nr.1 kevin xD. Maargoed dus als eerst ik tel dus niet goed en niemand verteld me dat ik verder moet gaan dus maakte 5 flips met de tire dus moest iedereen 5flips doen :rolleyes:. Ik verspilde aardig wat tijd op de tire wat een onding maargoed, duckwalk ging lekker en de farmers gingen ook prima. Net niet binnen de tijd van 60sec 3m tekort ofzo

Log lift

70kg ging vrij makkelijk
75kg de eerste keer bijna gelockt maar net niet toen 2keer gehupt en de 4e keer was het raak dus gelukt.
80kg er was wat commotie over de lock maar duidelijk te zien op de film gelockt en vastgehouden

Laad race

Ging op zichzelf wel goed liet 1 vat vallen daar verloor ik al wat seconde op. En daarna de drogers ik kon niet goed vinden waar ik mijn handen makkelijk kon vastklemmen dus daar ging al wat kostbare seconde.

Conans wheel

Eerste keer conans wheel. Ging wel aardig hij lag voor mijn gevoel niet erg lekker. Maar toch nog ruim anderhalf rondje gelopen. Ging aardig

Stones

Ging vrij voorspoedig 70,80,90kg. De 110kg kreeg ik van de grond en op men schoot maar het voorslaan van de bal ging niet goed. Dus jammer maargoed

Was een super wedstrijd het sfeertje bevalt me zeker. En absoluut iets waar ik mee verder ga. Het was allemaal prima geregeld, wat kleine onenigheden en wat foutjes maargoed dat kan je verwachten ;)

En uiteindelijk 12e geworden zeer tevreden over stond bijna 3 onderdelen 10e maar door de conanswheel en de stones 12e geeindigt

De filmpjes volgen morgen dus even geduld :)

Laatst bewerkt:
goeie wedstrijd gedraaid kevin.
was een toffe dag

ben je nou pas thuis?

Yes net ik ga morgen in de andere logjes reageren ben nogal moe :)

Ging nog best lekker Kevin, 12de plek van de 20 op je 1ste wedstrijd en met je geringe ervaring is zeker niet slecht :)

Nice 12e plaats Kevin! En bedankt voor de extra tire flip :)

Terug
Naar boven