MuscleMeat

TheMistery's road to strongman

• Topic Starter Topic Starter
Training @ robbert wolters

Buffalo bar box squats + light bands

5x70kg
2x90kg
2x90kg
2x90kg
2x90kg
2x90kg
2x90kg
2x90kg
2x90kg

Block deadlifts

3x140kg
3x140kg
3x140kg
3x140kg

GHR

15x
15x
15x
15x

toevoegingen: Squats gingen lekker al werd het zeer vermoeiend naar set 5 en daarvoor durf ik het speedsquats te noemen. Deadlift stond ik op een block van +/- 10cm kreeg weer last van de biceps maarja toch maar even afgemaakt.

Deload tijd

nice train kevin. nice deadlifts

Training @ atilla's gym
deload

BP

5x70kg
5x70kg
5x80kg
5x80kg

Hammerstrength wide bench

12x
12x
12x
12x

Hammerstrength incline bench

12x
12x
12x
12x

Dip machine

12x
12x
12x
12x

Hammerstrength vertical rowing machine

12x
12x
12x
12x

toevoegingen: rustig aan getrained niet te gek alles zo rond 60-70% gewichten niet echt onthouden ook niet echt belangrijk. Fijne shit die hammerstrength machines

Gaat lekker en je bent verstandig bezig met jezelf niet teveel pushen met last van je biceps. Ik zit nu ook even met een spieraanhechting van mijn onderarm in de buurt van mijn elleboog. Blijft lastig rustig aan doen.

En deadlift doe je die neutrale of mixed grip? Indien mixed grip is het natuurlijk wel erg belastend voor je biceps. Wel erg mooi die 200 kilo, dat is wat je noemt een echt mijlpaal.

Gaat lekker en je bent verstandig bezig met jezelf niet teveel pushen met last van je biceps. Ik zit nu ook even met een spieraanhechting van mijn onderarm in de buurt van mijn elleboog. Blijft lastig rustig aan doen.

En deadlift doe je die neutrale of mixed grip? Indien mixed grip is het natuurlijk wel erg belastend voor je biceps. Wel erg mooi die 200 kilo, dat is wat je noemt een echt mijlpaal.

dit was nog normale grip, maar het gaat alweer stukke beter gister tijdens het trainen al bijna geen last meer van gehad maar toch wacht ik met UB trainen tot zaterdag.

Ja de wedstrijdbeurten zijn riskant namelijk nog geen van de 3 ooit eerder getrokken maar mijn laatste normale deadliftsessie was januari en toen heb ik de 170kg gedaan. Maar daarintegen heb ik wel 205kg gerackpulled en de 350kg-380kg tire geflipt

ga je 3 wedstrijdbeurten trekken die je nog nooit gedaan hebt? zou je niet ff checken nog of je in elk geval de eerste kunt pakken? je mag ook niet hitchen enzo he!

ga je 3 wedstrijdbeurten trekken die je nog nooit gedaan hebt? zou je niet ff checken nog of je in elk geval de eerste kunt pakken? je mag ook niet hitchen enzo he!

Ik zal hoogstwaarschijnlijk even kijken of het lukt volgende week of deze week zondag. Over het algemeen hitch ik nooit hij gaat of hij gaat niet

Ik zou dat zo snel mogelijk proberen en niet al te dicht naar die wedstrijd toe. Maxen dicht voor een wedstrijd lijkt me niet handig. Daarnaast zou ik de 2e beurt op je huidige max zetten en je laatste voor een pr gaan. Het zou erg jammer zijn als alleen de eerste beurten lukken.

Ik zou dat zo snel mogelijk proberen en niet al te dicht naar die wedstrijd toe. Maxen dicht voor een wedstrijd lijkt me niet handig. Daarnaast zou ik de 2e beurt op je huidige max zetten en je laatste voor een pr gaan. Het zou erg jammer zijn als alleen de eerste beurten lukken.

Ik wacht deze week even af en dan doe ik het dit weekend.

Wat voor beurten wil je gaan zetten 22e?

Heb je het bier binnen kunnen houden maandag?

Kun je trouwens de volgende keer een iets groter lettertype nemen als je logt? Bigger is Better, weet je toch? ;)

als ik jouw was zou ik me gewoon aan het advies houden in het beginners wedstrijd topic. eerste beurt veilig op een gewicht waar je 3reps mee kan, dan je huidige PR en dan de laatste beurt pas een risico nemen. Als je meteen begint met een risico en je faalt 3 beurten heb je een probleem en heb je een 0 score op dat onderdeel. En dat schaadt je overall prestatie weer.

Heb je het bier binnen kunnen houden maandag?

Kun je trouwens de volgende keer een iets groter lettertype nemen als je logt? Bigger is Better, weet je toch? ;)

Ik ben nooit voor twente geweest ook al woon ik in twente, ik ben niet als sommige die nu twente kampioen zijn geworden ineens voor twente zijn en feestvieren. Ik was vroeger toen ik op voetbal zat altijd voor ajax en naja als ik dan een club kies is het ajax , maar twente heeft het verdient ;)

als ik jouw was zou ik me gewoon aan het advies houden in het beginners wedstrijd topic. eerste beurt veilig op een gewicht waar je 3reps mee kan, dan je huidige PR en dan de laatste beurt pas een risico nemen. Als je meteen begint met een risico en je faalt 3 beurten heb je een probleem en heb je een 0 score op dat onderdeel. En dat schaadt je overall prestatie weer.

Ik zal zondag checken of ik reps kan maken met de 180kg het is erg lastig om in te schatten aangezien mijn laatste heavy deadliftsessie uit januari stamt volgensmij en toen trok 170kg

je moet je sowieso al schamen dat je laatste DL sessie uit januari stamt verdomme!

zoals g-men zegt.....3x in de week deadliften wordt je pas hard van :P

rukken ook!?

vandaar dat ik zoveel eelt heb, ik dacht dat het van het deadliften kwam.... :(

Terug
Naar boven