TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
rukken ook!?
vandaar dat ik zoveel eelt heb, ik dacht dat het van het deadliften kwam....![]()
schijnbedriegt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rukken ook!?
vandaar dat ik zoveel eelt heb, ik dacht dat het van het deadliften kwam....![]()

Hmm ook een fail voor mij dan, begon ook eelt te krijgen
Vnv jij deloaden, ik knallen hehe.

Maar lekker rustig gedaan ben ook nogal verkouden hopelijk is het zaterdag wat minder 
HahaDie legpress was uiteindelijk killing voor me denk ik, beetje afwisseling voor benen is wel fijn trouwens.
denk dat je wel beter kan man!
goed dat je de 180 toch geprobeerd hebt, anders bom je met je deadlift al uit op de wedstrijd
jammer van die fails man
maar ik denk dat hij er toch wel in zit bij jou!
ik vind deadliften iig lastiger dan tire flippenJe zat gewoon te k*tten met je deadlift.
3x160 deadlift beltless is mooi, maar aangezien je op de wedstrijd ook met belt lift, snap ik niet dat je zo zwaar wilt gaan zonder riem, zo vlak voor de wedstrijd.
Positief punt:
Dat je met je squat hebt geoefend met wraps, vind ik wel goed met het oog op je wedstrijd.
Nu zou ik overigens ook niet meer echt zwaar gaan op de training. Gebruik volgende week om nog wat op techniek te trainen en rust goed uit voor de wedstrijd.
ik heb nog even om mijn doelstellingen te halen. Maar naar de wedstrijd word het 2x in de week los squatten geen gedoe met boxsquats en sws 1x miss zelfs 2x in de week deadliften.
That's the spirit.......not. Volgens mij kwam je trainen om aan sterkste man wedstrijden mee te doen. Daar heb je voor getraind. En daar zat geen squat en geen deadlift in. Dat je vervolgens besluit aan een powerlift wedstrijd mee te doen is leuk, maar dat is een ander spelletje. Je ziet toch ook hoe die andere jongens meerdere maanden trainen om zich daarop voor te bereiden? En jij kan dat in twee weken? Laat je niet gek maken door de getallen. Zodra je langer traint op de specifieke onderdelen maak je die progressie wel. Komt tijd komt kracht. En lees dit forum niet voor advies over training. Het zijn blinden die de lammen leiden.