TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Ze waren dan ook wel verdomt zwaar moet ik toegeven. Als ik niet de bocht had moeten maken dan was ik iets verder gekomen maarja
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

110 farmers is nice man, zeker tegenover je DL. Het is toch 220kg wat je van de grond trekt.
Maar wil nog wat over je voeding zeggen, je eet wel erg weinig vet en erg veel eiwit en kh. 150gr whey is ook wel erg veel.
Van vetten word je niet dik he![]()
hard gebeukt weer kevin.
die 180 is binnen.
en nice farmers ook
Nice farmers! En of het slim is om een week voor de wedstrijd een PR te zetten op deadlift, tja, daar is al over gediscussieerd... Je zal zelf wel weten wat je doet, en een manier hebben waarvan jij denkt dat die het beste voor jou werkt.
Wat anderen ook al zeggen: je eet inderdaad wel erg veel whey. Zeker in combinatie met die kip is het een beetje overkill denk ik... Op hoeveel gram eiwitten kom je uit per dag?

Yoo Kev,
Als je tijdens de maaltijden 150gr kip eet, kan je rustig de whey eruit laten.
En je ontbijt zou ik juist met snelle eiwitten beginnen, dus niet met kwark.
En ben zeer geintresseerd om een keer in Raalte te trainen.
Robbert, heeft vroeger toch ook in Deventer bijBodyshape getraind?
. Jij wil richting de brinta/havermout ik zal is even kijken. Het probleem is ik wil wel een beetje een vol gevoel creeeren en wat ik al gemerkt heb een half jaartje terug dat de kip en rijst me niet goed genoeg vulde en whey met water is toch geen slechte aanvulling miss 1 keertje schrappen tussen de middag ofzo?Ja sorry, ik had zelf eigenlijk ook wel kunnen gaan rekenen.
Nja, 330g valt nog wel mee.

Robbert is volgens mij een powerlifter toch?
Kijk als dat het geval is, dan komen onze dieeten idd niet helemaal overeen.
Want hij benadert een dieet vanuit powerlifting perspectief en ikzelf vanuit de bodybuilding hoek.
Sterkste man dat is zijn ding 
maar inprincipe moet de 110kg erin zitten met iets meer rust etc maar met wedstrijd druk is dat weer anders. Eerste keer cardio beviel welYoo Kev,
Als je tijdens de maaltijden 150gr kip eet, kan je rustig de whey eruit laten.
En je ontbijt zou ik juist met snelle eiwitten beginnen, dus niet met kwark.
En ben zeer geintresseerd om een keer in Raalte te trainen.
Robbert, heeft vroeger toch ook in Deventer bijBodyshape getraind?
Robbert is volgens mij een powerlifter toch?
Kijk als dat het geval is, dan komen onze dieeten idd niet helemaal overeen.
Want hij benadert een dieet vanuit powerlifting perspectief en ikzelf vanuit de bodybuilding hoek.
Yep that's him. En je bent welkom. Kan je aan je avatar niet herkennen trouwens, maar het is ook al lang geleden.
Ik heb nog nooit aan een powerlift wedstrijd meegedaan, dus ik mag mijzelf geen powerlifter noemen. En ik benader geen dieet, ik blijf er ver van zelfs! Al dat gedoe met cutten is zinloos als je voor kracht traint. Het leidt alleen maar af van je primaire doel. Om naar een respectabel vet% te gaan hoef je ook niets bijzonders te doen, gewoon netjes eten. Wil je onder de 15% duiken, dan heb je andere prioriteiten blijkbaar. Ik heb nog nooit aan een sterkste man wedstrijd meegedaan waarbij je op uiterlijk werd beoordeeld....
Met 150 gram kip per maaltijd is die whey overkill en 330 gram eiwit heb je niet nodig. 'Overtollig' eiwit plas je er niet uit trouwens. Ik zou het knap vinden als je 450 gram kipfilet kunt blijven eten dag in dag uit. Ik doe het je niet na tenminste. En de vraag is of het nodig is eerlijk gezegd.
Niet teveel gaan zakken met je calorien. Je zit nog in de groei, zowel naar boven als in de breedte. Kweek meer spiermassa, dan stijgt je verbruik en doe wat cardio, maar blijf voldoende eten. Genoeg nu over eten. Trainen!
Je draait een wedstrijd? Is dat een beetje in de buurt (oosten v/h land)

De beginnerspowerliftwedstrijd is in papendal in arnhem![]()
Hmmm....Laat ik net een verjaardag hebben zaterdagavond in Arnhem. Denk dat ik maar eens kom kijken.