AndroidHealthClinic

TheMistery's road to strongman

110 farmers is nice man, zeker tegenover je DL. Het is toch 220kg wat je van de grond trekt.

Maar wil nog wat over je voeding zeggen, je eet wel erg weinig vet en erg veel eiwit en kh. 150gr whey is ook wel erg veel.
Van vetten word je niet dik he ;)

hard gebeukt weer kevin.
die 180 is binnen.
en nice farmers ook

Yoo Kev,

Als je tijdens de maaltijden 150gr kip eet, kan je rustig de whey eruit laten.
En je ontbijt zou ik juist met snelle eiwitten beginnen, dus niet met kwark.
En ben zeer geintresseerd om een keer in Raalte te trainen.
Robbert, heeft vroeger toch ook in Deventer bijBodyshape getraind?

Nice farmers! En of het slim is om een week voor de wedstrijd een PR te zetten op deadlift, tja, daar is al over gediscussieerd... Je zal zelf wel weten wat je doet, en een manier hebben waarvan jij denkt dat die het beste voor jou werkt. :)

Wat anderen ook al zeggen: je eet inderdaad wel erg veel whey. Zeker in combinatie met die kip is het een beetje overkill denk ik... Op hoeveel gram eiwitten kom je uit per dag?

40% van 3300kcal is ongeveer 330gr eiwit

• Topic Starter Topic Starter
110 farmers is nice man, zeker tegenover je DL. Het is toch 220kg wat je van de grond trekt.

Maar wil nog wat over je voeding zeggen, je eet wel erg weinig vet en erg veel eiwit en kh. 150gr whey is ook wel erg veel.
Van vetten word je niet dik he ;)

Nou het doel is toch wel om met zo min mogelijk vet toch een vol gevoel te creeeren. Miss toch wat nootjes s'avonds gaan eten en ik bak sws nu in olijfolie en binnenkort in kokosolie dat was de tip die ibo gaf. En dan gooi ik er miss wel een lepeltje olijfolie erdoor

hard gebeukt weer kevin.
die 180 is binnen.
en nice farmers ook

Idd thnx mike

Nice farmers! En of het slim is om een week voor de wedstrijd een PR te zetten op deadlift, tja, daar is al over gediscussieerd... Je zal zelf wel weten wat je doet, en een manier hebben waarvan jij denkt dat die het beste voor jou werkt. :)

Wat anderen ook al zeggen: je eet inderdaad wel erg veel whey. Zeker in combinatie met die kip is het een beetje overkill denk ik... Op hoeveel gram eiwitten kom je uit per dag?

Antwoord heb je inmiddels al gehad. Ik denk dat er maar baggerweinig mensen zijn die zichzelf zo goed kennen om dit te bepalen. Maar dit was niet erg intensief kwa deadliften dat scheelt niet erg veel volume ofzo de farmerswalk en wheel flip geven hardere klappen.

Maar ik ben wel hersteld tegen die tijd :)

Yoo Kev,

Ik heb geen idee robbert zal je dat antwoord wel geven als hij meekijkt ;). Jij wil richting de brinta/havermout ik zal is even kijken. Het probleem is ik wil wel een beetje een vol gevoel creeeren en wat ik al gemerkt heb een half jaartje terug dat de kip en rijst me niet goed genoeg vulde en whey met water is toch geen slechte aanvulling miss 1 keertje schrappen tussen de middag ofzo?

40% van 3300kcal is ongeveer 330gr eiwit

Ja sorry, ik had zelf eigenlijk ook wel kunnen gaan rekenen. :o

Nja, 330g valt nog wel mee.

Idd en het overgebleve plas ik wel uit :)

Laatst bewerkt:
Robbert is volgens mij een powerlifter toch?
Kijk als dat het geval is, dan komen onze dieeten idd niet helemaal overeen.
Want hij benadert een dieet vanuit powerlifting perspectief en ikzelf vanuit de bodybuilding hoek.

Want hij benadert een dieet vanuit powerlifting perspectief en ikzelf vanuit de bodybuilding hoek.

Powerlifter laat het hem niet horen :rolleyes: Sterkste man dat is zijn ding ;)

Training @ GYM

BP

5x60kg
3x80kg

paused:

1x100kg
1x104kg
1x110kg ( fail )

Close grip bench machine

8x80kg
8x80kg
8x90kg
8x100kg

Behind back tricep extensions

10x30kg
10x30kg
10x30kg
10x30kg

Cardio: 15min crosstrainer

toevoegingen: Paused benchen is slopend :) maar inprincipe moet de 110kg erin zitten met iets meer rust etc maar met wedstrijd druk is dat weer anders. Eerste keer cardio beviel wel

Yoo Kev,

Yep that's him. En je bent welkom. Kan je aan je avatar niet herkennen trouwens, maar het is ook al lang geleden.

Ik heb nog nooit aan een powerlift wedstrijd meegedaan, dus ik mag mijzelf geen powerlifter noemen. En ik benader geen dieet, ik blijf er ver van zelfs! Al dat gedoe met cutten is zinloos als je voor kracht traint. Het leidt alleen maar af van je primaire doel. Om naar een respectabel vet% te gaan hoef je ook niets bijzonders te doen, gewoon netjes eten. Wil je onder de 15% duiken, dan heb je andere prioriteiten blijkbaar. Ik heb nog nooit aan een sterkste man wedstrijd meegedaan waarbij je op uiterlijk werd beoordeeld....

Met 150 gram kip per maaltijd is die whey overkill en 330 gram eiwit heb je niet nodig. 'Overtollig' eiwit plas je er niet uit trouwens. Ik zou het knap vinden als je 450 gram kipfilet kunt blijven eten dag in dag uit. Ik doe het je niet na tenminste. En de vraag is of het nodig is eerlijk gezegd.

Niet teveel gaan zakken met je calorien. Je zit nog in de groei, zowel naar boven als in de breedte. Kweek meer spiermassa, dan stijgt je verbruik en doe wat cardio, maar blijf voldoende eten. Genoeg nu over eten. Trainen!

Yep that's him. En je bent welkom. Kan je aan je avatar niet herkennen trouwens, maar het is ook al lang geleden.

Ik heb nog nooit aan een powerlift wedstrijd meegedaan, dus ik mag mijzelf geen powerlifter noemen. En ik benader geen dieet, ik blijf er ver van zelfs! Al dat gedoe met cutten is zinloos als je voor kracht traint. Het leidt alleen maar af van je primaire doel. Om naar een respectabel vet% te gaan hoef je ook niets bijzonders te doen, gewoon netjes eten. Wil je onder de 15% duiken, dan heb je andere prioriteiten blijkbaar. Ik heb nog nooit aan een sterkste man wedstrijd meegedaan waarbij je op uiterlijk werd beoordeeld....

Met 150 gram kip per maaltijd is die whey overkill en 330 gram eiwit heb je niet nodig. 'Overtollig' eiwit plas je er niet uit trouwens. Ik zou het knap vinden als je 450 gram kipfilet kunt blijven eten dag in dag uit. Ik doe het je niet na tenminste. En de vraag is of het nodig is eerlijk gezegd.

Niet teveel gaan zakken met je calorien. Je zit nog in de groei, zowel naar boven als in de breedte. Kweek meer spiermassa, dan stijgt je verbruik en doe wat cardio, maar blijf voldoende eten. Genoeg nu over eten. Trainen!

Ik eet wel een beetje hoe het uitkomt en cardio doe ik nu elke dag dus we zullen zien waar ik terecht kom. Maar ik eet genoeg schone voeding. En de kip wissel ik miss nog wel af met vis maar dat ga ik sws niet meenemen dus dat zal voor het weekend en vrijdag zijn

Vanavond nog wat UB.

Training @ GYM

DB shoulder press

10x26kg
10x26kg
10x26kg
10x26kg

Lat pull down

12x60kg
12x70kg
10x80kg
7x90kg
5x100kg

Chest supported lateral raises

12x8kg
12x8kg
12x8kg
12x8kg

seated behind neck press ( smith )

5x40kg
5x40kg
5x40kg
7x40kg - 5x30kg

T-bar row

12x60kg
12x85kg
12x100kg
12x105kg

Cardio: 15min crosstrainer

toevoegingen: GIng lekker vandaag en de voeding gaat lekker ik eet na behoefte maar wel ongeveer 3000kcal shakes schrap ik nog wel is. En de cardio gaat ook goed. De buik neemt wat af minder opgezet

Training @ GYM

Squat

5x60kg
5x60kg
5x80kg
5x80kg
5x80kg

Cardio: 15min

toevoegingen: squats een beetje op techniek voor hoeverre die aanwezig is. En de dagelijkse cardio routine

Terug
Naar boven