T M O S
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)
lekker bijkomen kerel en dan gaan we er zondag eens ff een feestje van maken he
![]()

Ik ben benieuwd naar zondag idd, denk dat 't een mooie wedstrijd voor je kan worden als alles goed gaat.

160poe das hoog
maja 80 ken je wel boven je hoofd pakken dus dat moet lukken denk ik!! Hoe hoog is de hoogste ding bij gijsje?

aaaaaaah jawel!! ik kom wel naast je staan om m erop te schreeuwen
En als ze ff nie kijken help ik wel sssssssssst niet doorvertellen!!!

. Dat krijg je met al die bodybuilders 
Goed bezig hoor!! En gaat idd helemaal goed komen hoor![]()

Dankje, voor mijn gevoel gaat het ook wel goed de 2e 1x85kg pp ging vrij soepel.
Maartoch denk ik wel dat ik even ga cutten na de 2 wedstrijden. Ik wil wel even wat van het buikje afhebben ghehe![]()
en tja, cutten verlies je wel wat kracht! Hoeft niet natuurlijk maar de kans is groot! En het lichaam is natuurlijk ook wel een beetje belangrijk he!Nou is toch hartstikke mooi danen tja, cutten verlies je wel wat kracht! Hoeft niet natuurlijk maar de kans is groot! En het lichaam is natuurlijk ook wel een beetje belangrijk he!
Ik maak het absoluut niet te bond hoor ik wil geen krachtverlies. Maar onder de 20% moet lukken
denk wel genoeg iig haha! Maar hoe harder je traint en na de werksets nog ff pompen gaat het ook toch! gewoon de spiertjes uit hun verstop plekje laten komen 
haha ik weet niet eens hoeveel vet ik hebdenk wel genoeg iig haha! Maar hoe harder je traint en na de werksets nog ff pompen gaat het ook toch! gewoon de spiertjes uit hun verstop plekje laten komen
![]()

die van mij spelen altijd al verstoppertje, ik weet gewoon dat die 50cm armen er zitten maar ze komen er alleen nog niet uit![]()