MuscleMeat

TheMistery's road to strongman

Toch weer lekker bezig geweest toch :)

• Topic Starter Topic Starter
Toch weer lekker bezig geweest toch :)

Kon beter gehhe :)

Training @ robbert wolters

SS bar squat ( onder par )

5x70kg
5x70kg
3x110kg
3x120kg
2x130kg

Deadlift op de blokken ( net onder de knieen)

5x100kg
3x140kg
3x180kg
2x190kg ( 3f )

Stones

1x80kg ( dat werd um niet vandaag :p )

GHR

15x
15x
15x

Abs

toevoegingen: Het ging best wel slecht vandaag last van de aanhechtingen en nog flinke spierpijn van donderdag. Achja nu rustig aan doen voor volgende week zondag :D

:D lekker bijkomen kerel en dan gaan we er zondag eens ff een feestje van maken he :D

Ik ben benieuwd naar zondag idd, denk dat 't een mooie wedstrijd voor je kan worden als alles goed gaat.

160??? poe das hoog :P maja 80 ken je wel boven je hoofd pakken dus dat moet lukken denk ik!! Hoe hoog is de hoogste ding bij gijsje?

160??? poe das hoog :P maja 80 ken je wel boven je hoofd pakken dus dat moet lukken denk ik!! Hoe hoog is de hoogste ding bij gijsje?

Check het topic van open sterkste man van groningen daar staan nu bijna alle gewichten

Nou we zullen zien hoe we dat gaan aanpakken ik heb namelijk nog geen idee

ga je die 80 niet redden dan op 160?

Training @ GYM ( met chiel )

PP

5x50kg
5x50kg
3x70kg
1x85kg
1x85kg
4x75kg

Hammerstrength highrow

12x60kg
12x100kg
12x130kg

dropset:

150kg-130kg-110kg-90kg

Side raises

10x10kg
10x10kg
10x10kg
10x10kg

BP
techniek

5x60kg
5x80kg
5x70kg

db: shoulderpress 15x22kg

V-handle row + One handed cable row

10x70kg + 10x20kg
10x70kg + 10x30kg

Preacher curl machine + tricep extensions
+ wrist roller

20x 45kg + 20x35kg + 25x stand 3
20x 45kg + 20x40kg + 25x stand 3
20x 35kg + 20x40kg + 25x stand 3

toevoegingen : Ging behoorlijk, we kregen enigsinds nog wat commentaar want iemand had gezegt dat we stonden te springen met gewichteh :roflol:. Dat krijg je met al die bodybuilders :P

Goed bezig hoor!! En gaat idd helemaal goed komen hoor :D

Goed bezig hoor!! En gaat idd helemaal goed komen hoor :D

Dankje, voor mijn gevoel gaat het ook wel goed de 2e 1x85kg pp ging vrij soepel.

Maartoch denk ik wel dat ik even ga cutten na de 2 wedstrijden. Ik wil wel even wat van het buikje afhebben ghehe :)

Dankje, voor mijn gevoel gaat het ook wel goed de 2e 1x85kg pp ging vrij soepel.

Maartoch denk ik wel dat ik even ga cutten na de 2 wedstrijden. Ik wil wel even wat van het buikje afhebben ghehe :)

Nou is toch hartstikke mooi dan ;) en tja, cutten verlies je wel wat kracht! Hoeft niet natuurlijk maar de kans is groot! En het lichaam is natuurlijk ook wel een beetje belangrijk he!

Nou is toch hartstikke mooi dan ;) en tja, cutten verlies je wel wat kracht! Hoeft niet natuurlijk maar de kans is groot! En het lichaam is natuurlijk ook wel een beetje belangrijk he!

Ik maak het absoluut niet te bond hoor ik wil geen krachtverlies. Maar onder de 20% moet lukken

Ik maak het absoluut niet te bond hoor ik wil geen krachtverlies. Maar onder de 20% moet lukken

haha ik weet niet eens hoeveel vet ik heb :P denk wel genoeg iig haha! Maar hoe harder je traint en na de werksets nog ff pompen gaat het ook toch! gewoon de spiertjes uit hun verstop plekje laten komen :P

haha ik weet niet eens hoeveel vet ik heb :P denk wel genoeg iig haha! Maar hoe harder je traint en na de werksets nog ff pompen gaat het ook toch! gewoon de spiertjes uit hun verstop plekje laten komen :P

die van mij spelen altijd al verstoppertje, ik weet gewoon dat die 50cm armen er zitten maar ze komen er alleen nog niet uit :(

Terug
Naar boven