AndroidHealthClinic

TheMistery's road to strongman

• Topic Starter Topic Starter
haha ja maar die reacties krijg ik ook altijd! Spieren wegen nou eenmaal zwaarder dan vet he! Ik ben nu 112,5 en de meeste schrikken daarvan maar dat is vooral omdat het een ongewoon gewicht is voor de normale mens! Die denkt dat als je 100 bent je dik moet zijn :P

haha ja maar die reacties krijg ik ook altijd! Spieren wegen nou eenmaal zwaarder dan vet he! Ik ben nu 112,5 en de meeste schrikken daarvan maar dat is vooral omdat het een ongewoon gewicht is voor de normale mens! Die denkt dat als je 100 bent je dik moet zijn :P

Jups mijn opa die ik nooit gekend heb was ongeveer 1.80 en woog 130kg. Hij was vrachtwagenchauffeur maarja geen fancy spul hadden ze toen moet je voorstellen wat voor beer dat was :D

haha ja die types zijn meestal ook beesten ja! vooral in de goeie ouwe tijd :P

Training @ GYM ( met chiel )

Incline BP

5x60kg
5x70kg
4x80kg ( 5f )
8x60kg

Front raises: 3setjes 15kg

Latpulldown: 4setjes

reverse delt machine: 4setjes

Bent over side raises: 3 setjes 8kg

bicep curl: 4x 15 x 10kg

Dip machine: 4setjes

toevoegingen: een beetje van alles wat, ging wel lekker.

Op naar zondag :D

beetje rustig "gespeeld" voor zondag :D kan niet wachten op het voedselpakket :P haha!

Haha hopelijk is het een beetje goed voedsel :P maar ik verwacht niks en anders mag jij hem wel hebben

hehe jij weet hoe je vrienden moet maken :P maar dat zeg je vast tegen alle mannen he :P haha! ow ow! ja morgen gaat t gebeuren :P ( kan ik mezelf nog ziekmelden? of geloven ze dat niet :P )

succes morgen

Succes morgen Kev!

Open sterkste man van Groningen

Onderdeel 1 Truckpull:

Ik was gelukkig pas 13e dat kwam uit de loting. Sjeezus ik zag iedereen sneuvelen op de eerste paar meters dus een klein beetje schrik had ik daar wel van.

Uiteindelijk ging het aardig gedeelt laatste met iemand anders 3,98m de truck was 8,4ton

Onderdeel 2 Deadlift:

Het steeg met 20kg en we begonnen bij 150kg alles verliep vlotjes tot de 210kg die faalde ik. Maar ze hadden de lompe sluiters niet meegerekent en die waren toch wel 2,5kg per stuk. En we hadden niet echt opgewarmt dus na de 150kg voelde ik het al flink in mijn onderrug

Onderdeel 3 Laadrace:

Ging aardig de 80kg zak ging er op even zoeken hoe ik hem lekker kon vasthouden. Daarna de fus van 80kg ging erop en de 90kg fus ook en daarna de 80kg steen ging aardig. De 110kg steen kreeg ik op men schoot maar leek onmogelijk om mee te lopen dus maar gestopt.

Onderdeel 4 Stones:

Bijvoorbaat al aardig bang voor de 80kg op 1,6m maar die ging aardig vlot en de 100kg op 1,4m ging aardig dikke pr die laatste steen 120kg kwam een stukje los maar onbegonnen werk.

Onderdeel 5 Medley:

De 300 of 320kg tire ging best zwaar. En de farmers walk van 100 of 110kg per hand liet ik 1keer vallen vooral omdat ik te gehaast was. En de 290kg sled ja ging moeizaam alles liep vol uiteindelijk wel buiten de tijd maar wout liet me doorgaan omdat hij wist dat ik het zou redden.

Toevoeginge: Al met al een zeer leuke dag veel aardig/symphatieke mensen ontmoet bedankt voor al jullie steun tijdens de wedstrijd :D.

De filmpjes volgen spoedig ben ze aan het uploaden ;)

Oja niet te vergeten ik werd 17e van de 18. Maar dat kwam omdat fawaz veel te laat was wel zonde ik had liever een strijd gehad dan het in mijn schoot geworpen te hebben, zonde van al dat sucky openbaar vervoer

Laatst bewerkt:
De wedstrijd was misschien nog noet iets te zwaar maar je stond er wel, netjes man, alweer een ervaring rijker, op naar zevenkamp!

De wedstrijd was misschien nog noet iets te zwaar maar je stond er wel, netjes man, alweer een ervaring rijker, op naar zevenkamp!

Ja achteraf gezien wel ja, het niveau was erg hoog maar nu zijn de wedstrijden op mijn niveau ook weer wat anders kwa gevoel

Mooie filmpjes Kev', goede prestaties :thumbs:

Bij truckpull moet je wel véél meer je hele lichaam gebruiken om het ding aan't rollen te krijgen

Mooie filmpjes Kev', goede prestaties :thumbs:

Bij truckpull moet je wel véél meer je hele lichaam gebruiken om het ding aan't rollen te krijgen

was de eerste keer ik had het me voorgenomen nadat jarno dat al gezegt had maar om een reden heb ik er niet genoeg meegedaan :(. Maar had niet heel veel uitgemaakt ik zat tegen dat hobbeltje aan te rijden er waren er maarliefst 4 hobbels de meest kwamen niet verder dan 4,76m dat was het eerste hobbeltje ik kwam er niet eens tegenop :rolleyes:

Het parcours was gewoon k*t, kun je weinig aan doen.
Verder toch mooi weer wat ervaring opgedaan, je moet er maar durven staan met je 18 jaar :thumb:

Met zulke tegenstand toch maar durven! Respect.

Terug
Naar boven