AndroidHealthClinic

TheMistery's road to strongman

Ik leef met je mee met die hooikoorts. Het is bij mij echt op zijn top nu en kan nauwelijks normaal functioneren, eindelijk echte medicijnen voor gekregen ipv allerfree en dat soort shit. Werkt perfect moet ik zeggen en gelukkig is die loopneus nu dan ook weg.

• Topic Starter Topic Starter
Ik leef met je mee met die hooikoorts. Het is bij mij echt op zijn top nu en kan nauwelijks normaal functioneren, eindelijk echte medicijnen voor gekregen ipv allerfree en dat soort shit. Werkt perfect moet ik zeggen en gelukkig is die loopneus nu dan ook weg.

Mijne waren op de afgelope week, en we kregen ze eergister pas weer binnen. En voor die tijd totaal geen last maar toen ik weer begon leek het de afgelope dagen veel en veel erger. Maandag middag zakte ik in ik kreeg hoofdpijn en koorts en die nacht bloedneus van half 3 tot half 4, daarna was ik echt kapot, dinsdag was het wel over de hoofdpijn etc. Maar vandaag 2 bloedneusen uit het niets normaal nies ik zovaak dat ik bloedneus krijg maar nu uit het niets.

Vroeger stond ik soms uren snachts in de badkamer met een bloedneus dat het er letterlijk uit goot. Dat is nu over.

klote man van die hooikoorts
rond welke tijd is het meestal over

klote man van die hooikoorts
rond welke tijd is het meestal over

Uh tegenwoordig mei t/m september. Licht er ook aan wat voor weer etc. En hoe mijn weerstand is dus het verschilt heel erg. Maar vandaag tijdens het trainen niet veel last van alleen een beetje hoofdpijn omdat je toch wel wat bloedverliest

Hooikoorts:
Aerius (tabletten) + Nasonex (spray)

Training @ GYM

Pin goodmornings

10x50kg
10x80kg
8x100kg
8x100kg
8x100kg
8x100kg

Reverse hack squat machine

10x 127kg
10x 138kg
10x 142kg
10x 154kg

Leg extensions + Leg press

10x 110kg + 12x200kg
10x 110kg + 12x200kg

toevoegingen: Prima, maar wel warm

Training @ Robbert Wolters

MP

5x60kg
2x70kg
3x70kg
1x75kg
0x80kg ( wel 1x80kg shoulderpress :rolleyes: )

Swissbar bench + dubble choked mini bands

8x55kg
7x55kg
6x55kg

Flyes

10x18kg
10x18kg
10x18kg

Tricep extensions

12x
12x
12x

toevoegingen: Ging best lekker vandaag jammer van die 80 maargoed :)

Je traint niet echt veel events he?

Is Robbert zijn filosofie. Eerst basisniveau opbouwen en dan pas concentreren op sterkste man.

Is Robbert zijn filosofie. Eerst basisniveau opbouwen en dan pas concentreren op sterkste man.

Hey hoor ik daar mijn naam? Het ligt iets anders toch G. Ik denk zeker dat het goed is altijd aan je basiskracht te blijven werken, maar ik denk ook dat je snel veel vooruitgang zult boeken met event training, zeker op het niveau van Kevin. Echter Kevin traint mee met deze 'oude' man en ik doe geen events tenzij er een wedstrijd in het vooruitzicht ligt. En die ligt er niet. Hij mag er zelf mee aan de gang, het ligt ervoor.
Wat wel klopt is dat na 16 jaar strongman ik niet merk dat het veel zin heeft telkens weer onderdelen te trainen als niet je basiskracht, lees maximale kracht in drukoefeningen, sq en dl omhoog gaat.

Maar mijn training is geen voorbeeld voor een ander. Ik train niet optimaal. Ik train zoals ik het leuk vind. En dat mag ik na meer dan 25 jaar ijzer sleuren. Wordt er nog sterker door ook! WTF?!

Training @ robbert wolters

Chain suspended goodmornings

5x70kg
5x90kg
5x100kg
5x100kg

Back extensions

12x
12x + double choked mini band
12x + double choked super mini
12x + double choked small bands

GHR

12x
12x
12x

Leg extensions

10x60kg
10x60kg
10x60kg

toevoegingen: Benauwd en het ging moeizaam en zwaar.

En nog even over de events. Ik kan het wel gaan maar niemand doet mee. Dan zou ik een andere dag daarvoor moeten gaan gebruiken. Ik zou miss op zondag iets erbij kunnen pakken en op zaterdag de log

Of misschien vaker naar RPB?

Of misschien vaker naar RPB?

Ik zou best wat vaker langs willen komen, maar ik heb geen OV. Maar als ik mijn rijbewijs heb en een auto komt dat wel goed ( dat word september ).

13augustus Tussentijdsetoets en dan begin september afrijden

Hey hoor ik daar mijn naam? Het ligt iets anders toch G. Ik denk zeker dat het goed is altijd aan je basiskracht te blijven werken, maar ik denk ook dat je snel veel vooruitgang zult boeken met event training, zeker op het niveau van Kevin. Echter Kevin traint mee met deze 'oude' man en ik doe geen events tenzij er een wedstrijd in het vooruitzicht ligt. En die ligt er niet. Hij mag er zelf mee aan de gang, het ligt ervoor.
Wat wel klopt is dat na 16 jaar strongman ik niet merk dat het veel zin heeft telkens weer onderdelen te trainen als niet je basiskracht, lees maximale kracht in drukoefeningen, sq en dl omhoog gaat.

Maar mijn training is geen voorbeeld voor een ander. Ik train niet optimaal. Ik train zoals ik het leuk vind. En dat mag ik na meer dan 25 jaar ijzer sleuren. Wordt er nog sterker door ook! WTF?!

Oke ik weet dat je in het begin nog wel eens gepost hebt dat die sterkste man trainingen nog wel zouden komen voor Kevin vandaar. Maar ik snap je wel ik train ook vooral wat ik leuk vind hoor. En het is natuurlijk absoluut niet zo dat jij anders moet gaan trainen omwille van Kevin ofzo. Ik bedoel hij kan ook zelf het materiaal ter hand nemen.

Kevin als je per week kijkt wat je wilt gaan doen kun je beslissen of je de tijd hebt die week om een aparte dag events te doen. Zo ja dan kom je vaker bij ons zo nee dan doe je die betreffende week elke dag gewoon 1a2 events op de zaterdag en zondag als je met Robbert traint. Bv op de UB dag doe je dan Log en/of stones(zaterdag) en op de LB dag doe je dan yoke en/of farmers.

Oke ik weet dat je in het begin nog wel eens gepost hebt dat die sterkste man trainingen nog wel zouden komen voor Kevin vandaar. Maar ik snap je wel ik train ook vooral wat ik leuk vind hoor. En het is natuurlijk absoluut niet zo dat jij anders moet gaan trainen omwille van Kevin ofzo. Ik bedoel hij kan ook zelf het materiaal ter hand nemen.

Kevin als je per week kijkt wat je wilt gaan doen kun je beslissen of je de tijd hebt die week om een aparte dag events te doen. Zo ja dan kom je vaker bij ons zo nee dan doe je die betreffende week elke dag gewoon 1a2 events op de zaterdag en zondag als je met Robbert traint. Bv op de UB dag doe je dan Log en/of stones(zaterdag) en op de LB dag doe je dan yoke en/of farmers.

Ik heb altijd tijd, maar dat is idd een idee.

Thnx gijs

Training @ GYM

Cgbp

5x60kg
5x80kg
3x100kg
1x110kg
1x120kg ( w00t !! :) )

Incline DB press

8x28kg
8x28kg
8x28kg
8x28kg

Rear deltoid machine

10x43kg
10x56kg
10x63kg
10x63kg

Bent over lateral raises + Dumbbell shrugs

12x 8kg + 12x 60kg p.hand
12x 8kg + 12x 60kg p.hand

Dip machine + 2 handed cable pushdown

12x50kg + 15x 20kg
12x70kg + 15x 20kg
12x70kg + 15x 20kg

toevoegingen: Haha die 120kg zat geluk bij ik liet hem precies op de goeie plek zakken en volgde precies mijn krachtbaan en er was een kleine struggle op het eind. Maar hij lukte.

Voor de rest nouja het regende dus eigenlijk iets meer gedaan dan ik wou. Maarja moest wat :)

Hoppa, 120 is nice man!

Terug
Naar boven