- Waardering
- 7.031
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik leef met je mee met die hooikoorts. Het is bij mij echt op zijn top nu en kan nauwelijks normaal functioneren, eindelijk echte medicijnen voor gekregen ipv allerfree en dat soort shit. Werkt perfect moet ik zeggen en gelukkig is die loopneus nu dan ook weg.
klote man van die hooikoorts
rond welke tijd is het meestal over
)
+1
heb je niet het idee dat je daar sterker van word van events?

Is Robbert zijn filosofie. Eerst basisniveau opbouwen en dan pas concentreren op sterkste man.
Hey hoor ik daar mijn naam? Het ligt iets anders toch G. Ik denk zeker dat het goed is altijd aan je basiskracht te blijven werken, maar ik denk ook dat je snel veel vooruitgang zult boeken met event training, zeker op het niveau van Kevin. Echter Kevin traint mee met deze 'oude' man en ik doe geen events tenzij er een wedstrijd in het vooruitzicht ligt. En die ligt er niet. Hij mag er zelf mee aan de gang, het ligt ervoor.
Wat wel klopt is dat na 16 jaar strongman ik niet merk dat het veel zin heeft telkens weer onderdelen te trainen als niet je basiskracht, lees maximale kracht in drukoefeningen, sq en dl omhoog gaat.
Maar mijn training is geen voorbeeld voor een ander. Ik train niet optimaal. Ik train zoals ik het leuk vind. En dat mag ik na meer dan 25 jaar ijzer sleuren. Wordt er nog sterker door ook! WTF?!
Oke ik weet dat je in het begin nog wel eens gepost hebt dat die sterkste man trainingen nog wel zouden komen voor Kevin vandaar. Maar ik snap je wel ik train ook vooral wat ik leuk vind hoor. En het is natuurlijk absoluut niet zo dat jij anders moet gaan trainen omwille van Kevin ofzo. Ik bedoel hij kan ook zelf het materiaal ter hand nemen.
Kevin als je per week kijkt wat je wilt gaan doen kun je beslissen of je de tijd hebt die week om een aparte dag events te doen. Zo ja dan kom je vaker bij ons zo nee dan doe je die betreffende week elke dag gewoon 1a2 events op de zaterdag en zondag als je met Robbert traint. Bv op de UB dag doe je dan Log en/of stones(zaterdag) en op de LB dag doe je dan yoke en/of farmers.
)