XXL Nutrition

TheMistery's road to strongman

Ik had inderdaad van te voren bedacht dat het een battle zou worden tussen mij en jou, helaas dat ik te laat was, was zekers een mooie strijd geworden. Ik moet je wel credits geven voor het ownen van de medley waar ik juist laaks in was. Complimenten jongen. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik had inderdaad van te voren bedacht dat het een battle zou worden tussen mij en jou, helaas dat ik te laat was, was zekers een mooie strijd geworden. Ik moet je wel credits geven voor het ownen van de medley waar ik juist laaks in was. Complimenten jongen. ;)

Haha ja medleys zijn wel stoer. Alleen ik moet wel zeggen dat alles wel behoorlijk beurs is vandaag

netjes gewerkt kevin
ook respect in zo'n deelnemers veld man

was een mooie dag kerel :D

Vanaf nu ga ik alleen nog meer zinnige dingen er neer zetten de doordeweekse trainingen niet meer, behalve als er iets nuttigs tussen zit.

En de weekend trainingen ook alleen als er iets bijzit wat nodig is om te melden.

Vooral omdat het nu allemaal een beetje hectisch is slecht gegeten de afgelope tijd trainingen van alles wat niet echt een lijn. Als alles weer op orde is dan gaan we weer goed loggen ;)

Gister aardig lekker getrained benchen+ bands en dumbbell presses+ incline presses+ tricep extensions+ side raises

Vandaag ging daarintegen niet erg goed, vorige week bij de 150kg deadlift schoot het in mijn onderrug aan de rechterkant ik dacht dat ik er af was maar toen ik met deadliften begon 100kg ging nog maar de 140kg ging niet goed het begon aardig te steken. Ik zie het nog een dag of 2 aan en als het niet gaat dan laat ik zevenkamp maar varen

Vandaag even UB gepompt tevens even bench techniek geoefent wat setjes gemaakt gaat steeds soepeler met archen van de rug. Bijna 120kg gepakt maarja.

Voor de rest wat schouders verschillende oefeningen en wat rug en biceps en triceps thats it.

Onderrug voelt goed geen stekende pijn meer. Dus zaterdag gewoon meedoen, als het even meezit.

succes zaterdag man

Succes, bro !

Succes zaterdag Kev. ;)

Pak ze aan Kevin! Rawrrr!

Terug
Naar boven