Sterkste man van zevenkamp
Log:
Hij zou 85kg leeg wegen maargoed daar merkte ik maar weinig van en zo ook de rest dus het gewicht geen idee.
85kg
90kg
95kg
100kg ( YAY ook al zou het geen 100kg zijn toch een PR )
Truck pull harnas
Oehh wat suckte ik hard, nog niet eerder gedaan en zo ging het ook ik was als enigste niet gefinished, sad maar voor de volgende keer weet ik het
Tire flip
Ellendig zwaar zo ook hier laatste. 2 flips beschamend, ik kreeg hier ook last van mijn onderrug, maarja mag geen excuus zijn
Farmers walk
Ja hier ging het super, ik was zeer tevreden met 40m met 100kg per hand. Maarja op het eind een narigheidje de farmer viel op mijn hak dik en blauw nu al maar niks ernstigs
Deadlift
Door de tire, had ik al het idee dat ik hier maar 1 kans zou krijgen en daarna maar ging stoppen omdat ik mezelf niet wil blesseren.
180kg ja dat ging niet goed ik voelde mijn rug men benen wouden niet meewerken dus alles uit de rug gehaalt. Moest hem ook nog is 2x doen omdat hij niet neer had gezegt -_-
Kruiwagen + zakken ( +/- 200kg )
Net alsof ik nog niet genoeg tegenslagen had gehad viel bij de turn de hele meuk om, nog een keer ingepakt maar bij het oppakken viel het de andere kant op faaal -_-
Uiteindelijk 7e van de 8
toevoegingen: Het had beter kunnen gaan, maarja op 2 onderdelen na ging het slecht. Maargoed volgende keer beter,
Een paar filmpjes volgen van de log en farmers