Myo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 174
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat geldt voor alles, teveel, te snel. Een wedstrijd zo draaien heeft geen zin. Ik had je een rollator gebracht als ik er was geweest. Ik erger mij dood aan die filmpjes. Was die wheel flip echt 250 kilo? Jeez man.
Als je bij hem traint, doe je dan wat hij zegt of doe je zelf wat?
ok maar hoezo zien we hier bijna altijd trainingen op high reps?
het werkt wel behoorlijk en eigenlijk rep ik nooit zovaak op bijv deadlift en squat dat is uitermate vermoeiend bleek wel weer naar vandaag 
Dude alleen je eigen training posten hier. Ik heb ergens anders al een log. Thanks!

Dude alleen je eigen training posten hier. Ik heb ergens anders al een log. Thanks!
En met een single max press en een single max sq/ Dl iedere training op za en zo het afgelopen half jaar snap ik die opmerking over hoge reps niet zo goed. Maar het is zeker zo dat alleen de eerste oefening voor een max effort wordt gedaan. Daarna is het reps maken. Word je groot en sterk van.
Het was niet bedoeld over zijn trainingen bij jou, maar over alle trainingen.
Was een indruk zonder dat ik de cijfers ben nagegaan, maar ja kan het uiteraard fout hebben en dat bleek dus.