XXL Nutrition

TheMistery's road to strongman

Dat geldt voor alles, teveel, te snel. Een wedstrijd zo draaien heeft geen zin. Ik had je een rollator gebracht als ik er was geweest. Ik erger mij dood aan die filmpjes. Was die wheel flip echt 250 kilo? Jeez man.

• Topic Starter Topic Starter
Dat geldt voor alles, teveel, te snel. Een wedstrijd zo draaien heeft geen zin. Ik had je een rollator gebracht als ik er was geweest. Ik erger mij dood aan die filmpjes. Was die wheel flip echt 250 kilo? Jeez man.

Nee de wheelflip was zwaarder er stond 300kg maar ik weet het echt niet.

Training @ Robbert Wolters

wk 1 dag 2

Squat

10x110kg
10x110kg
8x110kg

rackpulls + small bands

8x60kg
8x100kg
8x110kg

toevoegingen: Kapot gaan men onderrug liep gigantisch vol. Toch ging het wel aardig geen last van mijn onderrug met de rackpulls

en wat ook vermeld mag worden robbert 1x10x180kg en 2x8x180kg squat

Als je bij hem traint, doe je dan wat hij zegt of doe je zelf wat?

Als je bij hem traint, doe je dan wat hij zegt of doe je zelf wat?

Ik doe mee met zijn training, we zijn nu eigenlijk bezig om naar december te werken voor de PL wedstrijd waar zowat iedereen die daar trained aan meegaat doen

ok maar hoezo zien we hier bijna altijd trainingen op high reps?

ok maar hoezo zien we hier bijna altijd trainingen op high reps?

vind je dat ik vaak high reps maak ja ?, ik vind het behoorlijk meevallen ik deed met compounds altijd wel low reps maar de assistence high reps omdat het goed voelt en ik er toch behoorlijk op groei. En dit schema heeft ook wel 3-5 hh als ik het goed begrepen heb maar die komen nog aanbod

Was me indruk, niet dat ik het afkeur of zo.

Dude alleen je eigen training posten hier. Ik heb ergens anders al een log. Thanks!

En met een single max press en een single max sq/ Dl iedere training op za en zo het afgelopen half jaar snap ik die opmerking over hoge reps niet zo goed. Maar het is zeker zo dat alleen de eerste oefening voor een max effort wordt gedaan. Daarna is het reps maken. Word je groot en sterk van.

Dude alleen je eigen training posten hier. Ik heb ergens anders al een log. Thanks!

En met een single max press en een single max sq/ Dl iedere training op za en zo het afgelopen half jaar snap ik die opmerking over hoge reps niet zo goed. Maar het is zeker zo dat alleen de eerste oefening voor een max effort wordt gedaan. Daarna is het reps maken. Word je groot en sterk van.

Het was niet bedoeld over zijn trainingen bij jou, maar over alle trainingen.
Was een indruk zonder dat ik de cijfers ben nagegaan, maar ja kan het uiteraard fout hebben en dat bleek dus.

Het was niet bedoeld over zijn trainingen bij jou, maar over alle trainingen.
Was een indruk zonder dat ik de cijfers ben nagegaan, maar ja kan het uiteraard fout hebben en dat bleek dus.

Ik heb even in je log gegeken, maar kon niet zo veel trainingen van je terug zien. Maar je bent wel een serieuze atleet gezien de wedstrijd uitslagen. Very good!
De reps gaan de komende tijd alleen maar omhoog in de aanloop naar volgende wedstrijd fase. En Kevin deed eerder door de week ook zware setjes banken en squatten en die hebben we er wel uitgegooid.
Dus je hebt wel een punt. Als ik één ding niet goed heb gedaan het afgelopen jaar dan was het te vaak te zwaar gaan. Maar ik ben 38 en train 22 jaar. Kevin is 18 en net bezig. Die combi is niet optimaal, maar altijd nog beter dan dat hij op eigen houtje in de sportschool probeert sterk te worden. In de aanloop naar de eerste keer dat ik mee deed met de sterkste man van Nederland in 1999 deed ik alleen maar vijfjes op alle oefeningen. Dat hoef ik nu niet meer te doen, dan brand ik snel op.

Training @ GYM

Low row machine ( hammerstrength )

12x90kg
12x110kg
12x120kg
12x120kg

High row machine ( '' )

15x100kg
15x120kg
15x130kg
15x130kg

Side raises

12x14kg
12x14kg
12x14kg
12x14kg

Rear delt machine

20x 50kg ( handvat 1 )
14x 50kg ( handvat 1 )
12x 50kg ( handvat 2 )
10x 50kg ( handvat 2 )

DB curl

10x24kg
10x24kg
10x20kg
10x20kg

Preacher curl machine

6x45 (kg? )
6x55
8x35
10x35

Wrist roller

25x stand 3 ( vooruit )
43x stand 4 ( achteruit )
13x stand 4 ( vooruit )
46x stand 4 ( achteruit )

toevoegingen: Ging lekker flinke pomp overal, vooral in de onderarmen.

sterke curls man, nette training

Training @ Robbert wolters

Wk 2 schema

BP

10x80kg
10x85kg
9x85kg ( 10f )

Flat DB press + mini band

15x21kg
13x21kg
10x21kg

Overhead extensions

20x stand 4
20x stand 4
20x stand 5

Side raises

20x12kg
20x12kg
20x12kg

Toevoegingen: Jammer van die laatste rep faalde net op lockout. Maar voor de rest ging het stukke beter dan vorige week vrijdag

nette presses!

Bench press is echt al sterk! :)

Terug
Naar boven