XXL Nutrition

TheMistery's road to strongman

Als ik buiten ga trainen ben ik ook 45min bezig met alles klaartezetten en opteruimen ;)

TheMistery was beestig zaterdag :)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Het is goed om te constateren dat je statisch wel sterker wordt. De log en de deadlift zijn vooruit gegaan. Ook al heb je twee maanden geen log aangeraakt. In de meer specifieke onderdelen als truck pull en wheel flip kom je vooral kracht, maar ook techniek, ritme en ervaring te kort. Overal moet je gewoon nog veel sterker worden om goed mee te komen. Het heeft vanuit competitief oogpunt daarom weinig zin nu wedstrijden te doen lijkt me, maar als jij het leuk vindt, wtf. In ieder geval doe je ervaring op zo.

Het is goed om te constateren dat je statisch wel sterker wordt. De log en de deadlift zijn vooruit gegaan. Ook al heb je twee maanden geen log aangeraakt. In de meer specifieke onderdelen als truck pull en wheel flip kom je vooral kracht, maar ook techniek, ritme en ervaring te kort. Overal moet je gewoon nog veel sterker worden om goed mee te komen. Het heeft vanuit competitief oogpunt daarom weinig zin nu wedstrijden te doen lijkt me, maar als jij het leuk vindt, wtf. In ieder geval doe je ervaring op zo.

Ik snap het punt wel wat sanca bedoelt. Ik vind het leuk en kwa competitief punt val ik sws niet in de prijzen. Heel simpel.

Maar dit was het voor dit jaar voor sterkste man volgend jaar gaan we sterker sneller terugkomen :D

Thanks pietje :)

Nice pics, vooral die pics met mij in beeld :)!

ik zei zelluf!!!!!!!1!

enjoy!

Knappe prestatie kerel ! Ik ga ook vaker events doen.

Training @ GYM

BP

6x95kg
6x95kg
6x95kg

Yates rows

12x60kg
12x90kg
12x90kg
12x60kg

Seated row

12x
12x
12x
12x

Cable side raises

12x 15kg voorlangs 12x10kg achterlangs
12x 15kg + 12x10kg
12x 15kg + 12x10kg
12x 15kg + 12x10kg

Bb curl
verschillende standen van handen

8x40kg
8x40kg
8x40kg
8x40kg

Preacher curl

12x35kg
12x35kg
12x35kg ( vol )

Behind back wrist curls + wrist curls

15x 40kg + 20x20kg
15x40kg + 20x20kg
15x40kg + 20x20kg
15x40kg + 20x20kg

toevoegingen: Benchen ging behoorlijk lekker bankje was iets hoger dus iets moeilijker spanning in de benen+ rug houden dus automatisch met alle gevolgen van dien xD. De rest ging goed binnen een uurtje gedaan :)

Laatst bewerkt:
Nice training ouwe :thumb:

Terug
Naar boven