XXL Nutrition

TheMistery's road to strongman

• Topic Starter Topic Starter
Training @ Robbert wolters

BP
light

10x80kg
10x80kg
10x80kg ( easy :) )

EZ fatbar Skullcrushers

15x28kg
12x48kg
12x48kg
12x48kg

V- handle pulldown

12x fullstack
12x fullstack+ 20kg
10x fullstack+ 40kg
8x fullstack+ 60kg ( mmm niet volledig :o)

Side raises

20x12kg
20x12kg
20x12kg

EZ bar curls

12x28kg
8x48kg ( te zwaar vandaag xD )
12x38kg
12x38kg

preacher curl + medium band tricep extensions

15x + 20x
15x + 20x
15x + 20x

toevoegingen: Benchen ging mooi gecontroleerd niet echt tot het gaatje hoeven gaan zoals woensdag.

nette training hoor! lekker volume aan het draaien ;)

nette training hoor! lekker volume aan het draaien ;)

Thanks, ja ik begin het toch wel leuk te vinden al die reps in het begin was het zwaar met benchen al die reps maar nu voelt het wel goed en blijft de verzuring uit, kijken wat het uiteindelijk voor mij 1RM gaat doen :D

ja je moet ook wel blijven toppen af en toe hoor anders ben je straks weer veel tijd kwijt met aan zware gewichten wennen! Maar spierconditie is altijd goed natuurlijk ook met sterkste man :)

ja je moet ook wel blijven toppen af en toe hoor anders ben je straks weer veel tijd kwijt met aan zware gewichten wennen! Maar spierconditie is altijd goed natuurlijk ook met sterkste man :)

Nou het is zo dit gedeelte van het schema duurt 9 weken alle reps en dan 7weken hebben we om wat lager in reps te gaan en te toppen als ik het goed begrepen heb

jullie hebben een EZ fat bar ?

aah ok lekker rustig aan dus ;) komt helemaal goed :)

aah ok lekker rustig aan dus ;) komt helemaal goed :)

Jups en sterk worden we wel met de jaren. Ik heb niet meer de drang om mezelf elke week een paar kg op een PR te zetten zolang het gestaag gaat en met een goede techniek ( daar streef ik naar maar dat gaat lang nog niet altijd, is vast de leeftijd en de nog niet zon lange ervaring:o )

heel verstandig kerel :thumbs: techniek komt idd ook wel met de jaren! er valt heel veel te leren wat betreft trainen, ik ben zelf nu al bijna 12 jaar bezig en ben ook nog lang niet uitgeleerd dus.......... :D

heel verstandig kerel :thumbs: techniek komt idd ook wel met de jaren! er valt heel veel te leren wat betreft trainen, ik ben zelf nu al bijna 12 jaar bezig en ben ook nog lang niet uitgeleerd dus.......... :D

Nee dat zal wel er zijn zoveel verschillende manieren om sterk te worden dat je meestal door de bomen het bos niet meer kan zien. Dat maakt het ook zo leuk :)
Zijn dat spullen van gymequipment.uk.com?
Misschien weet jij dat toevallig of als Myo dit zelf leest?

Hij zal in deze dagen wel reageren. Ik heb namelijk geen idee

Terug
Naar boven