MuscleMeat

TheMistery's road to strongman

Ja op naar de 100kg MP :D, moet nu alleen ready zijn voor de Sterkste junior daarom maar verder met pushpresses gedaan.

Wat is het verschil? dat je je benen mag gebruiken of nog andere verschillen?

Veel succes alvast met je wedstrijd. Doe je iets speciaals van voorbereiding? hoger in carbs ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.283
Wat is het verschil? dat je je benen mag gebruiken of nog andere verschillen?

Veel succes alvast met je wedstrijd. Doe je iets speciaals van voorbereiding? hoger in carbs ofzo?

Ja je legt de stang boven op je borst, iets wat ik met MP niet doe. En je hupt hem doormiddel van je benen omhoog en locked hem dan niet in 1x dan is het een jerk.

Ik heb nu een schema van 8weken, bijna voltooid. En ik heb sinds vorige week iets meer gegeten. En ik merk het hou belachelijk veel vocht vast op dit moment.

Laatst bewerkt:
ga er eens filmpjes van opzoeken.
Je zal alles wat je in je hebt wel kunnen gebruiken zeker de 30ste? Dat vocht zal wel weggaan daarna :)

• #1.285
ga er eens filmpjes van opzoeken.
Je zal alles wat je in je hebt wel kunnen gebruiken zeker de 30ste? Dat vocht zal wel weggaan daarna :)

Ja zon wedstrijd sloopt je wel, het is veel vermoeiender dan een training laten we dat vooropstellen. Volgende week alleen nog cardio en buik

• #1.286
Training @ GYM

DL

5x100kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg
http://www.youtube.com/watch?v=3jjH4Cujp_c

GM

6x50kg
6x60kg
6x70kg
6x80kg
6x85kg
6x85kg

Leg extensions

10x35kg
10x35kg
10x35kg
10x35kg

Abs

20min crosstrainer

toevoegingen: Ging opzich best aardig, vandaag behoorlijk warm dat wel maargoed dat nemen we voor lief.

Vlotjes, die Deadlift

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

• #1.291
Training @ RW

log speedreps

3x65kg
3x65kg
3x65kg
3x65kg
3x65kg
3x65kg

tricep pushdowns

8x35kg
8x35kg
8x35kg
8x35kg
8x35kg

Seated v-handle row

10x100kg
10x110kg
10x110kg
10x110kg

Side raises

20x10kg
20x10kg
20x10kg

toevoegingen: Laatste UB training voor de wedstrijd.

Week voor wedstrijd niet meer trainen?

Lekkere workout weer man!

Ganse week niet meer trainen?

• #1.294
  • #1.295
Training @ RW

Farmers

80m 70kg 4turns
80m 70kg 4turns

sled pull

20m 150kg
20m 170kg
30m 150kg

stones

80kg 1.34m
100kg
110kg fails
5 of 6x 90kg

toevoegingen: Ging aardig die 110kg fails waren niet nodig, bij de laatste set ging het allemaal wat sneller desondanks heb ik wel vertrouwen in de stones voor volgende week.

Laatst bewerkt:
  • #1.296
Di: crosstrainer 20min+ ab circuitje

Do: crosstrainer 20min+ ab circuitje

Nu weer rustig aan tot zaterdag. Vandaag nog even langs de fysio geweest, alles voelt chill geen pijntjes niks. Op naar zaterdag :D

• #1.297
Sterkste Junior

1ste onderdeel: Truckpull

Ging aardig goed start had ik anders moeten doen, de rest verliep prima. 8e van de 12

2de onderdeel: Hooggooien

Niet erg goed, begin hoogte was 3,5m nou dat lukte maar failde op de 4m.

3de onderdeel: Log lift

80kg ging easy
90kg fail kon niet doordrukken

4de onderdeel: Farmers walk

Hier had ik mijn hoop op gevestigd, maar ging niet zoals ik wou begon snel en voelde licht aan maar. Maar hoogmoet komt voor de val en ik belande in de greppel bij de turn en kwam er toch niet uit. Uiteindelijk 18m meegelopen

5de onderdeel : stones

Fail onderdeel, 80a 90kg ging er easy op 110kg weer een fail.

Ik ging gelijk op met jorrit tot het laatste onderdeel stond ik voor maar ik moest mijn meerdere erkennen in mike en jorrit. Niet erg, volgende keer beter haha :D

Al met al toch een leuke dag :)

Laatst bewerkt:
hey kevin,

en ben je tevreden.... hoe was het verder, goede sfeer en heb je nog wat geleerd.

Greetz Dennis

• #1.300
hey kevin,

en ben je tevreden.... hoe was het verder, goede sfeer en heb je nog wat geleerd.

Greetz Dennis

Nee ik was zeker niet tevreden over het resultaat, het ging allemaal niet zoals het moest behalve het eerste onderdeel. Daarna ging het bergafwaarts.

De sfeer is altijd goed. En ik heb geleerd dat ik meer en meer onderdelen moet gaan doen zodat ik alle technieken nog beter onder de knie heb. Want ik weet alles wel maar zo gauw ik begonnen ben vergeet ik het gewoon. Daar moet aangewerkt worden

Terug
Naar boven