- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo dat, je traint toch op je eigen niveau? En de gewichten zijn zwaar genoeg!!
Mooi dat de Stones beter gaan. Wide stance gm's hielpen mij goed om hier sterk op te worden.
.Ow zooo, je komt toch zeker wel aan je maximale als je iedere training het gewicht verhoogt. Heb ik nou ook zit bij mij ook meer in maar ik bouw het gewoon rustig opSure, daar heb je gelijk in. Maar heb alleen vaak het gevoel dat ik niet het maximale eruit kan halen, wat er toch zeker zit voor mijn gevoel.
Ja was wel blij dat die 110 erop ging, hopelijk zet dit door en straks met belt+hars nog meer.
En het extenden dat is vooral mijn probleem, ik ga op de sportschool een sleeve van een kromme barbell halen en de stone trainer doordeweeks meepakken en vooral focussen op het extenden. En de back attack is zeker een onderrug killer die blijf ik op zondag doen.
al heb ik de neiging om soms meer te pakken
Ow zooo, je komt toch zeker wel aan je maximale als je iedere training het gewicht verhoogt. Heb ik nou ook zit bij mij ook meer in maar ik bouw het gewoon rustig opal heb ik de neiging om soms meer te pakken
![]()
)
staat gelijk aan mijn reguliere DL)
Meneer is fan geworden van de stone trainer
Ben jij trouwens dit jaar ook in @ SJvNL?
. Die 80kg is niet erg zwaar, maar voor mij wel goed om de explosiviteit erin te krijgen.Ben hier lang niet meer geweest, maar je bent een goed stuk vooruit gegaan sinds toen !