AndroidHealthClinic

TheMistery's road to strongman

Ah nice, is goed ik zal wel even kijken wat mijn kameraden willen doen. Wij gaan morgen, dan zijn we er dinsdag en we gaan die week erop op dinsdagavond weer richting huis.
Jullie zullen ook wel millenium party gaan gok ik, daar gaat iedereen heen grote party all inclusive drank

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.804
moet echt mega vet zijn, vrienden van mij zijn daar al geweest, 40 euro ofzo, maar dan wel sterke drank alles hele avond, super vette locatie

Ja als je een beetje door drinkt heb je dat er zo uit. Maar wij hebben ook een all-inclusive hotel, dus om drank zitten we niet verlegen :rolleyes:.

• #1.810
Zo weer terug van vakantie. Mooie vakantie gehad, helaas geen echte gym waar ik terecht kon.

En enigzins mijn schoudergeblesseerd door een rare beweging, hij zit helemaal vast het gaat al wel beter. Maar morgen even testen in de gym en hopen dat het beter gaat anders moet ik de wedstrijd van zaterdag afzeggen :mad:. Maargoed voor zevenkamp is het zeker wel in orde.

Zo weer terug van vakantie. Mooie vakantie gehad, helaas geen echte gym waar ik terecht kon.

En enigzins mijn schoudergeblesseerd door een rare beweging, hij zit helemaal vast het gaat al wel beter. Maar morgen even testen in de gym en hopen dat het beter gaat anders moet ik de wedstrijd van zaterdag afzeggen :mad:. Maargoed voor zevenkamp is het zeker wel in orde.
Welkom terug ook,

als jou vakantie net zo episch was als de mijne zit het vast goed

Toch maar besloten af te zeggen mysterie?

• #1.814
Toch maar besloten af te zeggen mysterie?

Ja, i did. Maar achteraf gezien, toen de viking eruitging die dag had ik maar 1 onderdeel echt verdoet. Maarja het zei zo, nu voelt het al weer een stuk beter en kan ik zaterdag waarschijnlijk weer fatsoenlijk locken en ga ik me klaarmaken voor zevenkamp ;)

ok, naja prima toch. Net terugkomen van een (zuip) vakantie is natuurlijk ook niet optimaal.

• #1.817
Training @ Gym

DL

Niet echt bevorderlijk moet ik zeggen de stang draait in je handen en buigt totaal niet mee. Een zeer slechte stang om te DLen, en de ondergrond is keihard. Nooit weer... maargoed toch maar enigzins doorgepakt

5x60kg
5x60kg
5x60kg
5x100kg
5x100kg
5x140kg
3x160kg
3x160kg

MP

Kon weer locken dus gelijk maar wat rustig bewegingen gemaakt goed gerekt en opgewarmt. Bij de 60 en 70kg kon ik het nog wel voelen, maar niet storend. Probeerde nog wel te pushpressen maar voor onverwachtse bewegingen is het nog wel enigzins gevoelig.

5x40kg
5x40kg
5x40kg
5x50kg
5x60kg
5x70kg

Cgbp

10x40kg
6x60kg
6x80kg
6x100kg
10x80kg

10min cardio

toevoegingen: Rustig aan gedaan, alles voelt stroef en stram. Maar het begint erweer op te lijken zo na de vakantie.

• #1.820
Training @ Loods2

Log

3x 85kg ( elke rep clean)
2x 90kg ( elke rep clean)
2x 95kg ( elke rep clean)
1x100kg evenaring pr
1x102kg pr

DB shoulder press

5x20kg
5x25kg
5x30kg
5x35kg

toevoegingen: Nog wat achterkant schouders en triceps pompen. Schouders waren goed opgepompt na deze, in eerste instantie nog wel wat last van mijn schouder maar naarmate de sets vorderde voelde ik het minder.

Terug
Naar boven