MuscleMeat

TheMistery's road to strongman

filmpje volgt nog? denk je dat ik die ga sturen dan? was maar een grapje!!!

maar je bent goed sterker geworden chefkok, weet nog dat je amper 200 liftte.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.782
Good train man, aardig sterk baasje ben je.

ik vind dat je altijd met veel inzet bezig bent kevin!

Het was leuk!

• #1.788
was goeie gister,

goed getraind

Goed getraint, aardig bazige DL.

Netjes Kevin, over de 500 pond :thumb:

• #1.793
  • #1.794
Kleine update van de afgelope paar weken. Niet heel veel bijzonders, voorbereiden op vlaanderen. Dat gaat redelijk, de axle is echt een onding dat moet ik zeker gaan afwisselen met log in de toekomst.

Een paar highlights van de afgelope paar maand kwa lifts, die ik niet vernoemd heb.

5x160kg SQ
1x130kg CGBP

kwa bodyweight ook wel behoorlijk zwaar atm, een kleine 115kg. Na het sterkste man seizoen, toch echt weer wat strakker eten. Voel me wel sterker dan ooit.

Volgende week op vakantie, een paar dagen voor de wedstrijd weer terug. Dat is niet ech ideaal, maargoed het is niet anders.

Kleine update van de afgelope paar weken. Niet heel veel bijzonders, voorbereiden op vlaanderen. Dat gaat redelijk, de axle is echt een onding dat moet ik zeker gaan afwisselen met log in de toekomst.

Een paar highlights van de afgelope paar maand kwa lifts, die ik niet vernoemd heb.

5x160kg SQ
1x130kg CGBP

kwa bodyweight ook wel behoorlijk zwaar atm, een kleine 115kg. Na het sterkste man seizoen, toch echt weer wat strakker eten. Voel me wel sterker dan ooit.

Volgende week op vakantie, een paar dagen voor de wedstrijd weer terug. Dat is niet ech ideaal, maargoed het is niet anders.

Waar ga je op vakantie bro?

• #1.797
Highlights vandaag:

Serie:

70kg vat+ 45kg db+ 100kg axle+ 90kg log

Viking press:

8x100kg
3x120kg

dat was um weer :).

• #1.798
Highlights vandaag:

DL:

1x170kg+ 4chains ( 64kg)

Yoke:

20m 300kg

Wheelflip 350-380kg:

8 flips 39sec ( pr van vorig jaar was 42sec)

• #1.800
Als je een avond nar blanes komt moet je me ff een smsje sturen bro, ik stuur je mun nummer wel in pm

ik ga dinsdag

Ah nice, is goed ik zal wel even kijken wat mijn kameraden willen doen. Wij gaan morgen, dan zijn we er dinsdag en we gaan die week erop op dinsdagavond weer richting huis.

Terug
Naar boven