XXL Nutrition

Thm92's Attempt at getting bulky.

thm92

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
29
Lengte
1m72
Massa
79kg
Vetpercentage
14%
Hierbij open ik een log om mezelf accountable te houden richting me trainingen & voeding.

Korte beschrijving van mezelf.
Ik ben altijd vrij dik geweest, deed heeel vroegah skateboarden, toen viel mijn lichaamsformaat wel mee, maar toen ontdekte ik World of Wargains en ben ik explosief gaan groeien..

Door me broer begonnen aan een 5x5 programma, tijd gevolgd, druk feest leven gehad en vanaf 1-5-2013 op 77kg fatty gains, opnieuw begonnen direct met voeding en al erbij.

Tegenwoordige manier van trainen is een UB/LB + extra schouder dag split, 1x power en 1x volume, waarbij op de power dag LB squats gevolgd worden door heavy deadlifts.

Bodystats: 80,5kg ~14% op 1,72Manlet meter.

Krachtstats:
Squat 1x1x170
Deadlift 1x1x200
Bench 1x3x105 (peak bulk slechte vorm.)

Foto's zijn altijd wel leuk voor de beeldvorming.

Beentreengain:
2ajwgp0.jpg

Niet bestaande rug:
34eriia.jpg

Begin foto op 21-1-2012 (lekker stel t**ten):
am6yqh.jpg

Doel is om volgend jaar op een mooie bench uit te komen van 1x3x120kg, een deadlift van 1x3x220kg en een squat van 200 1x3.

• Topic Starter Topic Starter
Een training loggen lijkt me wel handig dan.. vandaag met Wovano wezen trennen.

Vandaag waren de schouders klaar voor een extra ritje naar pomp land, ook al had ik eigenlijk rust moeten pakken en was ik een beetje gaar van het weinig slapen :(

Treen:

Warmup:
Rotator cuffs opwarmen met resistance bands voor een kleine ~8-10 minuten. (zware schouder blessure opgelopen vorig jaar door ego benching.)

Seated Military BB Press:
1x10x20kg, 1x10x40kg, 1x8x50kg 1x6x55kg 1x12x40kg, lekker de pomp erin krijgen met lagere gewichten en proberen die delts te laten huilen.

Machine lateral raises:
1x15x15kg, 1x12x20kg, 2x12x25kg, 1x12x20kg, de pomp zat er al lekker in na de 2e set, dus dan gaan we er nog eens 3 bij doen :D

DB lateral raises (Single arm):
1x12x6kg, 3x10x8kg, 1x8x10kg, kan niet veel zwaarder gaan op deze oefening helaas.

Rear delt DB raises:
1x10x8kg, 3x10x14kg, heerlijke pomp in die achterste schouderhoofden ;)

Rear delt fly machine:
4x12x42kg Heerlijk om op af te sluiten.

tAhGL.gif

Thanks voor de IN's boys!

Gaan met zijn allen lekker progressie boeken en het ijzer laten huilen :mc:

Jaa, daar is je logje dan!
IN!

mooi ruggetje ook en flink geraised vandaag :thumb:

Jaa, daar is je logje dan!
IN!

mooi ruggetje ook en flink geraised vandaag :thumb:

Jaja, ik moest toch maar mijn eigen log openen, die log van wovano vervuilen begon te vervelen he ;)
Thanks voor de volg & voor het beamen van het feit dat ik (g)een rug heb :cool:

Nou, voor dag 1 op je log staan er al flinke gewichten op.
Ook flink wat vet omgewisseld voor spier de afgelopen 2 jaar, netjes!!

Nou, voor dag 1 op je log staan er al flinke gewichten op.
Ook flink wat vet omgewisseld voor spier de afgelopen 2 jaar, netjes!!

Haha thanks;)!
Schouders zijn me zwakste schakel in me bovenlichaam, maar daar wordt hard aan gewerkt!

En ja het vet van bijna 3 jaar geleden is flink weggesmolten in de afgelopen 18 maanden!

Haha thanks;)!
Schouders zijn me zwakste schakel in me bovenlichaam, maar daar wordt hard aan gewerkt!

En ja het vet van bijna 3 jaar geleden is flink weggesmolten in de afgelopen 18 maanden!

En gezien de aanvaring tussen je schouders en je ego, misschien oefeningen met wat lager gewicht en meer herhalingen of variaties. Dan versterk je de pezen, banden en schouder manchetten voordat je met het gewicht omhoog gaat.

En gezien de aanvaring tussen je schouders en je ego, misschien oefeningen met wat lager gewicht en meer herhalingen of variaties. Dan versterk je de pezen, banden en schouder manchetten voordat je met het gewicht omhoog gaat.

Ja geef ik je gelijk in, maar het was meer een probleem met me vorm tijdens het bankdrukken die ervoor gezorgd heeft dat me humerus bij het aanknopingspunt een tik heeft gekregen waardoor me sleutelbeen naar voren is gekomen.
Heb hier de eerste 9 maanden (is gebeurd in september 2013) bijna niks mee gedaan behalve me vorm op het bankdrukken volledig omgegooid naar een powerlift vorm en nu heb ik er alleen nog last van tijdens lateral raises en dat zal, ben ik bang, niet meer weggaan. :(

Welkom Danny!!

Leuk om te weten dat er nu toch al een aantal mensen afentoe een kijkje komen nemen:D

Ja geef ik je gelijk in, maar het was meer een probleem met me vorm tijdens het bankdrukken die ervoor gezorgd heeft dat me humerus bij het aanknopingspunt een tik heeft gekregen waardoor me sleutelbeen naar voren is gekomen.
Heb hier de eerste 9 maanden (is gebeurd in september 2013) bijna niks mee gedaan behalve me vorm op het bankdrukken volledig omgegooid naar een powerlift vorm en nu heb ik er alleen nog last van tijdens lateral raises en dat zal, ben ik bang, niet meer weggaan. :(

OK, da's jammer want de lat raise is een goede schouder builder. Maar er zijn veel schouder oefeningen. Gewoon allemaal proberen!

OK, da's jammer want de lat raise is een goede schouder builder. Maar er zijn veel schouder oefeningen. Gewoon allemaal proberen!

Jammer is het zeker, maar ik ben vastberaden om voor die 3D schouderkoppen te gaan;)! Dus proberen zal ik hoe dan ook!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Es effe kijken hoe het hier gaat aan de andere kant van het lengtespectrum :)

[Link niet meer beschikbaar]
Es effe kijken hoe het hier gaat aan de andere kant van het lengtespectrum :)

Haha je bent zeker welkom om mijn manletism in action (berichten op een forum:p) te volgen!

Vandaag staat een power dagje Lowerbody op het programma:cool:

Terug
Naar boven