Fitness Seller

Thm92's Attempt at getting bulky.

• Topic Starter Topic Starter
Goeie training! Flink zware DB curls en db side raises :D

Haha voel het sarcasme!

Klopt het zijn 4 jarige meisjes gewichten maaarrr! Het was niet eens mijn intentie om armen te doen, de meid waar ik mee was trainen wilde nog even een oefening voor bi/tri's doen :p

Normaal curl ik met 20-22kg, maar mijn focus ligt daar niet op qua gewicht verhogen & DB side raises deed ik voorheen zwaarder, maar helaas wil de rechterschouder dat niet toelaten :(

klinkt wel als een vrouwenoverschot in jullie gym :o

Haha voel het sarcasme! Klopt het zijn 4 jarige meisjes gewichten maaarrr! Het was niet eens mijn intentie om armen te doen, de meid waar ik mee was trainen wilde nog even een oefening voor bi/tri's doen :p Normaal curl ik met 20-22kg, maar mijn focus ligt daar niet op qua gewicht verhogen & DB side raises deed ik voorheen zwaarder, maar helaas wil de rechterschouder dat niet toelaten :(
Wat curls betreft heb je gelijk, maar side raises, grr :mad: Thm schrikt zich plots een ongeluk, als hij opeens wordt overschaduwd :p ---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------
Onze gym is een oase gevuld met.. praat over anabolen, drugs & h**ren. Er lopen ook genoeg schaars gekleedde rare vrouwen rond, een overschot? Nee dat nooit :p
Klinkt beter dan een gym waar de helft van de apparatuur "in staat van ontbinding" verkeert (volgens een monteur!). We zitten de apparaten gewoon teveel af te raggen :D

Klinkt trouwens ook alsof ze bij jullie een heel seizoen van spuiten en slikken kunnen opnemen.!

Klinkt goed :$ Waar train je?

Wat curls betreft heb je gelijk, maar side raises, grr :mad: Thm schrikt zich plots een ongeluk, als hij opeens wordt overschaduwd :p Klinkt beter dan een gym waar de helft van de apparatuur "in staat van ontbinding" verkeert (volgens een monteur!). We zitten de apparaten gewoon teveel af te raggen :D

Klinkt trouwens ook alsof ze bij jullie een heel seizoen van spuiten en slikken kunnen opnemen.!

Ik begrijp de side raises haat niet zo goed :$??
En wat betreft dat seizoen spuiten & slikken, ik denk dat het te heftig eraan toe gaat voor op TV :p

Haha, het klinkt niet alleen goed;)

Had deze gast rustdag ofwat

hmz, nu maak je me zowaar aan het twijfelen om wovano's voorstel te volgen

:D:D:D

Klinkt beter dan een gym waar de helft van de apparatuur "in staat van ontbinding" verkeert (volgens een monteur!). We zitten de apparaten gewoon teveel af te raggen :D

Hahaha precies dit. Apparatuur is allemaal oud idd, liggen plates van de jaren '80. Je wordt niet raar aangekeken als je hardop praat over anabolen, je wordt eerder raar aangekeken als je negatief praat over anabolen.

Haefland sport, ligt in Z-limburg. Mocht je ooit eens in de buurt zijn kun je altijd eens gratis trainen. Moet je het wel van tevoren zeggen want dan wil ik wel mr vascularity in levende lijve ontmoeten :cool:

Wel je 'training' van gisteren loggen he bro :D

in Z-limburg. Mocht je ooit eens in de buurt zijn kun je altijd eens gratis trainen. Moet je het wel van tevoren zeggen want dan wil ik wel mr vascularity in levende lijve ontmoeten :cool:

Ik zou best een keer het zuiden in willen, brabant, limburg. Leuke accentjes daar

iets met keertje trainen te haefland
nieuwsgierig aagje!
Aaah op die fiets! :p

Wel je 'training' van gisteren loggen he bro :D
Komt er zo aan hahaha :(

Ik zou best een keer het zuiden in willen, brabant, limburg. Leuke accentjes daar

Dan moet je ook maar meteen de parel van het Zuiden bezoeken en trainen met de gekke Limbo's :p

"Been treen" 14-11-2014.

Dit was een beetje een drama zeg maar :rolleyes: zeer vermoeid & teveel gepraat zorgde voor een ietwat "rustige" training.

Treen:
Warm het op: Seated leg curl & leg extensions:

3x12x21kg beide oefeningen

Paused squats
1x12x60kg, 1x6x100kg, 3x8x100kg. Dit was zo'n beetje het enige dat ik geconcentreerd er uit kreeg deze avond..

Leg extensions
1x12x60kg, 1x12x70, 3x10x77kg Zeer rustig die teardrops aanspannen en de spanning erop houden voor een dikke seconde.

Seated calve raises (plate loaded)
1x12x25kg, 1x10x35kg, 1x10x45kg, Dropset: 1x10x55kg, 1x10x40kg, 1x8x35kg, 1x16x25kg Dit duurde de halve avond haha :D

Seated hamstring curls
1x12x60kg, 1x12x70kg, 3x10x84kg Lekker zo die hammies volblaffen..

Kaaktraining
3x3x10m Ongeveer de halve avond staan lullen met alles & iedereen :')

-----------------------------

Saturday funday, Borst & Rug

De wovano van het Zuiden trok me weer mee naar de bruinsalon & gym! :cool:

De lekkere treen:

Warm het op: Rotator cuff resistance bands oefeningen een dikke 10 minuten!
Dit helpt me significant, me blessure lijkt niet te bestaan zodra ik deze oefeningen gedaan heb, had veel eerder een band moeten aanschaffen!!

Bankdrukken Dit is een van me zwakste lifts, van de grote 3 is deze zeer zwak.
1x10x20kg, 1x10x40kg, 1x10x60kg, 1x3x80kg, 1x1x90kg, 1x2x100kg, 1x8x80kg, 1x6x80kg, 1x10x70kg Zeer gekke bankdruk sessie vandaag, voor het eerst in 10 maanden weer de 100kg gedrukt en dit keer met solide vorm! Ik was vrij blij!

Incline lying DB rows
1x12x16kg, 4x12x24kg Oefening die ik van de Pleister gestolen heb, zeer lekkere contractie op de top van beweging, je ligt op een bankje dus je kunt hier totaal niet cheaten.

Incline DB press
1x8x24kg, 1x8x30kg, 2x6x30kg Bench press volume was hier merkbaar.

Seated mid-row apparaat
1x12x40kg, 1x12x60kg, 1x10x65kg, 1x10x70kg drop set 1x8x55kg, 1x8x45kg.

Cable chest flys
1x12x20kg, 3x12x25kg Even laatste eruit persen.

Wide-grip lat pulldown
1x12x45kg, 2x12x55kg

Close-grip lat pulldown
3x8x65kg Zieke rug pomp door deze sets..

Trap machine shrugs
3x12x95kg Even de nek ophalen.. :D

Al met al een lekkere treen!!

Goede training gisteren man, flink volume ook. Zat goed vol zeker?

Nette benchpress, gaat goed. Zeker gezien je nachtrust ook :o
Vandaag wel echt flink volume, ging goed weer. Morgen verdiend rust ;)

HAHA, ja die benen zaten goed vol:rolleyes:

En de training van vandaag was weer een mooie! Zeker tevreden met de post-workout feels :)

goede beentreen. en vandaag ook nette train goeie bp 100kg magic number.

Terug
Naar boven