MuscleMeat

Trainingslog Bzar

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat hij een foutje maakt en een machine bedoelt:rolleyes:

Dit was al eerder gevraagd. Ik zal het er vortaan machine tussen haakjes achter zetten om verwarring te voorkomen. Even een quote van mezelf. Dit was een antwoord bij Mahan.

Die Overhead Press is een machine die ik al gedurende een langere tijd niet gedaan had. Dus 12x75 was easy! ;) Het is dus niet dat ik met een losse stang 75 kilo omhoog drukte!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zie hierboven. Dit is exact dezelfde.

Oké, ik heb nu één foto. Meerdere foto's komen nog. Het maken van foto's is lastiger dan ik dacht. Ik ben even aan het uitzoeken waar de functie zit dat de camera de foto zelf maakt en ik een pose kan doen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er goed uit kerel, al een flinke arm en je ziet ook al een mooie omlijning bij je borst. Als jij zo doorgaat gaa je heel ver komen denk ik, je hebt zeker potentie!

Ben benieuwd naar nog wat andere foto's met andere pose's.

Damn, mooie foto, lijkt wel groter dan in het echt(sorry ^^).

Ziet er goed uit kerel, al een flinke arm en je ziet ook al een mooie omlijning bij je borst. Als jij zo doorgaat gaa je heel ver komen denk ik, je hebt zeker potentie!

Ben benieuwd naar nog wat andere foto's met andere pose's.
Hardstikke bedankt Berry!!
Je motiveert me weer heel erg, bedankt!:)

Morgen ga ik gelijk uitzoeken hoe het nou zit met die camera en zal ik nieuwe foto's maken!!

Damn, mooie foto, lijkt wel groter dan in het echt(sorry ^^).
Hahaha, niks te sorry. Mag je best zeggen hoor. ;) Zou 90 kilo haalbaar zijn voor het eind van 2008?

Hoeveel meet ie?

Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Ik weet namelijk niet hoe je zoiets opmeet. Heb je daar bepaald meetmateriaal voor nodig?

Ik heb een plek gevonden waar ik de foto's goed maken kan. Daar ben ik komende woensdag. Voor die tijd zal ik ook nog enkele foto's maken. Ook heb ik vandaag visolie aangeschaft. Dit neem ik dan na m'n trainingen bij m'n kwark. Zijn er meer hier die visolie gebruiken?

Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Ik weet namelijk niet hoe je zoiets opmeet. Heb je daar bepaald meetmateriaal voor nodig?

Ik heb een plek gevonden waar ik de foto's goed maken kan. Daar ben ik komende woensdag. Voor die tijd zal ik ook nog enkele foto's maken. Ook heb ik vandaag visolie aangeschaft. Dit neem ik dan na m'n trainingen bij m'n kwark.

Gewoon een meetlint, voor kledingstukken enzo mee te meten, en rond je biceps doen en goed opspannen die biceps, en naar het getalletje kijken. ;)

Gewoon een meetlint, voor kledingstukken enzo mee te meten, en rond je biceps doen en goed opspannen die biceps, en naar het getalletje kijken. ;)
Perfect, dan ga ik eens een keer langs een kledingzaak om er een op te halen.

Je moeder heeft er vast wel eentje liggen?
Ze zou er denk ik niet zo'n voorstander van zijn als ik de omvang van m'n armen opmeet gezien dat net als vele andere dingen laat zien dat ik heel erg serieus ben wat betreft krachttraining. M'n vader gelooft dat de kans groot is dat ik ooit nog eens aan de anabole steroïde ga. Ze worden wel steeds toleranter, het wegen van m'n rijst vinden ze bijvoorbeeld geen probleem. Ik denk dat ze daar 6 maanden geleden wel moeilijk over zouden hebben gedaan.

Daarom schaf ik hem gewoon aan en bewaar ik het gewoon op m'n kamertje.;)

Ik zit een beetje met een probleem. Als ik nu terugkijk vind ik dat ik veel vooruitgang heb geboekt, maar dat ik over het algemeen niet opvallend veel aan ben gekomen. Tijdens mijn zoektocht naar wat extra informatie over voeding kwam ik een artikel tegen van het KNKF. Hierin stond dat mannen in rusttoestand tussen de 12-18 jaar 17,5 kcal per kilogram lichaamsgewicht nodig hebben. Hier tel je 651 bij op. Dit wordt: 81x17,5+651=2068,5kcal. Nu nemen ze een man die 3x per week sport en een baan heeft waar hij continu zit als voorbeeld. Zijn activiteitenniveau zou zo'n 1,5 zijn. Dit betekent dat je zijn energiebehoefte in rusttoestand moet vermenigvuldigen met 1,5 om te weten wat zijn werkelijke energiebehoefte is. Als hij nu deze hoeveelheid energie dagelijks tot zich neemt krijgt hij voldoende, maar nog niet genoeg binnen. Omdat we ernaar streven spiermassa aan te maken zou hij zo'n 3000 kcal per week = 400kcal per dag extra nodig hebben. Als je deze hoeveelheid energie dagelijks tot je neemt zou je per week zo'n 0,5kg moeten aankomen. Is dat niet het geval, dan neem je 200kcal extra. Je eiwitbehoefte is volgens het artikel 1,8g/kg lichaamsgewicht.

Dit is in mijn geval met een activiteitentoestand van 1,7:
2068,5x1,7+400=3916,45kcal

Ik krijg nu per dag zo'n 3188 kcal binnen. Dit zou dan ruim 600kcal te weinig zijn. Ook krijg ik te veel vetten binnen. Ik ga dus morgenmiddag direct aan de slag om hier verandering in te brengen!!

Graag meningen etc.

.​

Oja, als je het artikel wilt lezen:

[Link niet meer beschikbaar]

Je moet gewoon je onderhoudt berekenen en daar 400kcal ofzo boven zitten.

Ziet er top uit die foto, en als je geen meetlint hebt kan je ook een veter nemen of iets anders, rond je arm en vervolgens op je meetlatje leggen :P

Je moet gewoon je onderhoudt berekenen en daar 400kcal ofzo boven zitten.
Precies!:P
Alleen kreeg ik vorige keer bij een calculator te horen dat ik een dagelijkse behoefte had van zo'n 3200kcal. Maar ik denk dat ik die van het KNKF het beste kan vertrouwen, denk je niet? Die gaat er vanuit dat je aan krachtsport doet.:rolleyes:

Ziet er top uit die foto, en als je geen meetlint hebt kan je ook een veter nemen of iets anders, rond je arm en vervolgens op je meetlatje leggen :P
Hahaha, dat is ook wel een goed idee eigenlijk!:D

pffffffffff denk ga nog es in zon mede-jochie zn log kijken kom ik erachter dat ie ook al op zowat allees sterker is dan ik, begint vervelend te worden:P naja, dan maar me deads koesteren, mn enige hoop in deze bange dagen:eek::roflol:

Terug
Naar boven