- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo knuffelbeertjes!
Ik heb in januari 3 weken vrij van studie!!!!!!! Dus ik wil langskomen bij jullie.
Toevallig wil ik me de komende weken meer richten op olympic style lifting dus dat komt goed uit!
Welke dag is het chillst om te komen? Kan niet op dinsdag en vrijdag.....
-XXX- BFF
Welke dag is het chillst om te komen? Kan niet op dinsdag en vrijdag.....
Over dat yoke gedoe zei Hassan dat we daar schijt aan moeten hebben en gewoon schoonmaken indien mogelijk. Die worstelaars hebben niks te zeggen volgens hem en zij blijven ook gewoon op de mat.
Schoonmaken is wel redelijk logisch maar als ze gaan zeuren over magnesium kunnen ze de pot op.
(geld niet alleen voor magnesium maar voor de bevuilde grond wat we dan niet opruimen)
Ik weet niet wanneer je hem voor het laatst daar over hebt gesproken maar hij was best wel pissed dat iemand met de Yoke de matten heeft vernageld. Hij vind ook dat wij gewoon daar mogen lopen geloof ik, maar niet zoals het nu gaat in ieder geval. Misschien voor de volgende keer gewoon de matten even opzij doen of iets?
Een voorbeeld: Rubbere matten neerzetten om over heen te lopen zodat de vloer niet beschadigd worden, in de garage zitten genoeg rubbere matten had ik gezien. (in case er onderdelen gedropt worden)
Nee, ze zeuren niet over de magnesium gebruik maar eerder dat we het gebruiken, er vervolgens op lopen en dan met onze vieze schoenen/sokken ook soms over de matten dwarrelen terwijl ze dan daar met hun face in liggen, ook niet zo prettig als je zelf erover denkt.(geld niet alleen voor magnesium maar voor de bevuilde grond wat we dan niet opruimen)
o nice shit
PV mat hoeft idd niet verschoven te worden voor yoke, maar we slingerden allebei wat dus hebben het voor de zekerheid weggehaald.