Fitness Seller

Trainingstopic Simson KDO Den Haag

ik bedoel dat ik er ben vanavond

lol ja

Hallo knuffelbeertjes!
Ik heb in januari 3 weken vrij van studie!!!!!!! Dus ik wil langskomen bij jullie.
Toevallig wil ik me de komende weken meer richten op olympic style lifting dus dat komt goed uit!
Welke dag is het chillst om te komen? Kan niet op dinsdag en vrijdag.....

-XXX- BFF

Hallo knuffelbeertjes!
Ik heb in januari 3 weken vrij van studie!!!!!!! Dus ik wil langskomen bij jullie.
Toevallig wil ik me de komende weken meer richten op olympic style lifting dus dat komt goed uit!
Welke dag is het chillst om te komen? Kan niet op dinsdag en vrijdag.....

-XXX- BFF

Yo G alles flex?

Altijd welkom! Zeg maar gwn wanneer je kan en wil, krijg je een lijst van wie aanwezig zullen zijn die dag

Ik ben er ma-di-do-vr meestal soms 1 van die dagen niet.

Oke bois and girlz even wat nieuwe 'regels'.
Aangezien er vorige keer heel scheef is gelopen met de Yoke, door weetikveel wie, waren de worstelaars niet tevreden met de resultaat: de matten waren ****ing hard verdoet.
Dus we mogen daar niet meer Yoke/farmers/whatever lopen langs de matten.
Tevens horen wij de PL-gedeelte beneden enigsinds schoon te houden, om de week even vegen/dweilen. Misschien dat gewoon om de week switchen per persoon/2 personen of whatever. Donderdag heb ik maar de boel een beetje schoongeveegd omdat de worstelaars daar ook dus niet blij mee waren. (aangezien we met magnesium klieren en vervolgens ook wel eens op de matten lopen)

Over dat yoke gedoe zei Hassan dat we daar schijt aan moeten hebben en gewoon schoonmaken indien mogelijk. Die worstelaars hebben niks te zeggen volgens hem en zij blijven ook gewoon op de mat.

Schoonmaken is wel redelijk logisch maar als ze gaan zeuren over magnesium kunnen ze de pot op.

Over dat yoke gedoe zei Hassan dat we daar schijt aan moeten hebben en gewoon schoonmaken indien mogelijk. Die worstelaars hebben niks te zeggen volgens hem en zij blijven ook gewoon op de mat.

Schoonmaken is wel redelijk logisch maar als ze gaan zeuren over magnesium kunnen ze de pot op.

Ik weet niet wanneer je hem voor het laatst daar over hebt gesproken maar hij was best wel pissed dat iemand met de Yoke de matten heeft vernageld. Hij vind ook dat wij gewoon daar mogen lopen geloof ik, maar niet zoals het nu gaat in ieder geval. Misschien voor de volgende keer gewoon de matten even opzij doen of iets?

Een voorbeeld: Rubbere matten neerzetten om over heen te lopen zodat de vloer niet beschadigd worden, in de garage zitten genoeg rubbere matten had ik gezien. (in case er onderdelen gedropt worden)

Nee, ze zeuren niet over de magnesium gebruik maar eerder dat we het gebruiken, er vervolgens op lopen en dan met onze vieze schoenen/sokken ook soms over de matten dwarrelen terwijl ze dan daar met hun face in liggen, ook niet zo prettig als je zelf erover denkt. ;) (geld niet alleen voor magnesium maar voor de bevuilde grond wat we dan niet opruimen)

lol heeft er iemand met de yoke die matten op gelopen dan? :roflol:
maar met vieze schoenen op de matten valt wel mee volgens mij, de meesten trainen op schoenen waar ze niet mee binnen komen dus dat zijn dan net zo vieze schoenen als van die gasten

• Topic Starter Topic Starter
Huh, wij hebben gewoon de mat een stuk opzij gerold om juist te voorkomen dat we op de mat terecht zouden komen met de yoke... daarna alles teruggelegd alleen kreeg ik 1 flap van de hoes vd worstelmat niet om de matjes die eronder liggen... Maar volgens mij was er niks kapot gegaan hoor ???

Trouble in paradise?

Mja die worstelaars zijn af en toe beetje apart, sta je te squatten vliegt er een voetbal om je oren. Dat soort fratsen.

En dan vinden ze het vervelend dat er roestvlekken van de yoke op de vloer zitten (waar zij niet op worstelen).

worstelaars zoeken altijd beef, ze zijn de worst zat.

Ik weet niet wanneer je hem voor het laatst daar over hebt gesproken maar hij was best wel pissed dat iemand met de Yoke de matten heeft vernageld. Hij vind ook dat wij gewoon daar mogen lopen geloof ik, maar niet zoals het nu gaat in ieder geval. Misschien voor de volgende keer gewoon de matten even opzij doen of iets?
Een voorbeeld: Rubbere matten neerzetten om over heen te lopen zodat de vloer niet beschadigd worden, in de garage zitten genoeg rubbere matten had ik gezien. (in case er onderdelen gedropt worden)

Nee, ze zeuren niet over de magnesium gebruik maar eerder dat we het gebruiken, er vervolgens op lopen en dan met onze vieze schoenen/sokken ook soms over de matten dwarrelen terwijl ze dan daar met hun face in liggen, ook niet zo prettig als je zelf erover denkt. ;) (geld niet alleen voor magnesium maar voor de bevuilde grond wat we dan niet opruimen)

WAt Cor zegt...we hebben de matten opzij gerold om yoke te lopen en de matten ook weer terug gelegd. De yoke heeft niet op de matten gestaan, zelfde voor de farmers.

En moeten wij schoonmaken of moeten de boxers, worstelaars en krachtsporters de hal schoon houden?

Laatst bewerkt:
beter sturen we een paar ongestelde chinchilla's op de worstelaars af.

holla if ya with me.

Jongens:

Het schoonmaken vind ik niet erg, wij trainen daar allemaal, en al betalen we, wij gebruiken wel veel chalk en maken soms een klein zooitje van. 5 minuten even vegen en en netjes opruimen in de hok is eigenlijk wel een must, je moet wel respect hebben voor waar je traint dus you clean the temple!

Ik ga maandag ff serieus met hassan bespreken wat er gedaan kan worden om dit probleem met die harry te fixen, ik heb geen probleem met de worstelaars, maar als ze gaan voetballen, kunnen we hem neit de schuld geven, maar aan de coach harry, die gast is echt een mong**l. Ik zal morgen goet met Hassan bespreken wat er allemaal gezegd werd van die matten enzo. Het is wel zo dat als je de matten schuift, moet je ze wel weer goed zetten, dat geldt ook voor die stukje hout die onderin geschoven moet worden. Maar in principe moet de matten niet geschoven worden om yoke te lopen, wij deden dat gwn zonder die matten te schuiven. Maar iig ga ik wel duidelijke afspraken maken met die gasten.

Ik heb ook goede nieuws, band is opgehaald en zit nu in Simson. Is een best zware band, te vergelijken met die van gijs, maat ietjes lichter. Dit is een goede band om mee te trainen.Er zijn nog 2 banden die afgeleverd moeten worden, waaronder een "zware"en een lichtere band.

De band die er nu staat, moet eerst afgeveegd worden. Dat zal ik maandag wel doen.

Morgen ben ik @ simson om 6:30 ongeveer, deads doen!

100_3067.jpg

o nice shit :)

PV mat hoeft idd niet verschoven te worden voor yoke, maar we slingerden allebei wat dus hebben het voor de zekerheid weggehaald.

o nice shit :)

PV mat hoeft idd niet verschoven te worden voor yoke, maar we slingerden allebei wat dus hebben het voor de zekerheid weggehaald.

Ja idd, heb ik ook de eerste keer gedaan, maar is meer werk om die matten te schuiven enzo dan gwn yoke lopen met die matten gwn laten liggen. Maar goed, over een paar weken kunnen we weer gwn buiten trainen, dus komt goed

Jongens!

Vandaag Simson! Ik ga deads doen! Wie komt vandaag?! Iemand om mee te helpen om de band schoon te maken would be appreciated!

Terug
Naar boven