XXL Nutrition

Trainingstopic Simson KDO Den Haag

• Topic Starter Topic Starter
ik heb met chewie om 1930 afgesproken maar kan wel half uurtje eerder komen om band te helpen cleanen

ik heb met chewie om 1930 afgesproken maar kan wel half uurtje eerder komen om band te helpen cleanen

Waarom zo laat? ik ga de band na training ff cleanen, ik ga om 1830 beginnen met trainen, wil ook cardio doen, dus we kunnen wel aan het eind van de training de band ff schoonmaken;)

Ik zou eerst vroeger komen, maar moet nu eerst naar centraal een sleutel oppikken...en ik heb vandaag geen lunch pauze dus ga dan ook eerst ff naar huis om wat te eten..

Hmm interessant topic,

Ik woon in Rijswijk dus niet al te ver weg van Den haag.
Train nu bij Jan koster in delft, Rubensstraat waar is dat in de buurt, en stopt er een tram of bus in de buurt.

gast, heb jij echt maar 1 oog?

Hmm interessant topic,

Ik woon in Rijswijk dus niet al te ver weg van Den haag.
Train nu bij Jan koster in delft, Rubensstraat waar is dat in de buurt, en stopt er een tram of bus in de buurt.

Tram 6 stopt heel dichtbij, ook tram 12, 3, 4 en 2 zijn binnen loop afstand. Rubensstraat is in het midden van de stad, 5 min lopen van centrum, dus ook dichtbij van CS en HS, tram halte voor 6 is vaillantlaan, voor 3,4,2, is brouwersgracht. Delfstelaan voor tram 12 volgens mij.

Wow dat klinkt echt heel goed!

Onwijs bedankt ik kom wel een keer kijken van de week.

Hobbemaplein

gast, heb jij echt maar 1 oog?

:roflol:

---------- Toegevoegd om 11:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:51 ----------

Wow dat klinkt echt heel goed!

Onwijs bedankt ik kom wel een keer kijken van de week.

You are always welcome!

---------- Toegevoegd om 11:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:52 ----------

Idd, merci

---------- Toegevoegd om 11:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:52 ----------

hopelijk kijk je er niet langs dude

:roflol: :roflol:

aight we kunnen er dus vanuit gaan dat als er een haai met 1 oog binnen komt flappen jij het bent?

Gister was leuk @ simson, lekker getraind, was druk, was gezellig en lots of heavy shizzle!

Vandaag UB BP day!

Wie komt vandaag?

Binnenkort. Kom ik echt. Ik wil het daar ook wel eens zien.

Aan het broertje van patrick...we hadden gezegd dat we er rond 1815 zouden zijn, dat word eerder 1915/30

Terug
Naar boven