- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook als je direct erna wat zoets en eventueel ijzerrijks eet?
. Zou helemaal niet mogelijk moeten zijn omdat het relatief niks is wat uit je lichaam gehaald wordt.Ja haha. Geen idee wat het triggered. Heb afgelopen paar jaar al ~10 keer bloed geprikt. Of het nou 1 buisje of 4 buisjes zijn, nuchter of niet nuchter, of ik wel/niet wat eet.
Frisdrank, banaan. Ik ga altijd vet hard plat +-5-10 minuten na het prikken. Krijg elke keer ook dikke spastische aanvallen, ogen rollen etc. haha. Die vrouwtjes schrikken zich elke keer de t*fus.
Ik ben maar een geval apart. Zou helemaal niet mogelijk moeten zijn omdat het relatief niks is wat uit je lichaam gehaald wordt.

Kennelijk reageert je lichaam er nogal heftig op inderdaad
Als je erop gaat googelen dan kom je ook alleen maar flauwvallers tegen die fobie voor prikken hebben, maar daar lijkt het bij jou niet echt op![]()

Beetje afwezig geweest op't forum omdat m'n oom overleden is. Helaas een hartstilstand in z'n slaap gehad.
Mooie bestellingen!!Dank allen. Ik maak me er wel goed onder. Was niet zo héél close met mijn oom.
Vind het wel jammer, ergst voor m'n pa. Die is vorig jaar z'n vader verloren, toen een jaar lang m'n moeder ziek en nu z'n broer.
In ander positief nieuws, m'n boodschapjes weer gedaan;
![]()
![]()