Ik wil zo graag weer loggen, alleen m'n gezondheid laat helaas nog veel te wensen over.
Iets na de start van m'n cut was een wondje op m'n hand gaan ontsteken, is later een infectie geworden.
Die infectie zou via m'n lymfeklieren zijn verspreid naar andere plekken in m'n lichaam, had overal opgezette klieren.
Daarna ook nog een ooginfectie gehad gepaard met griep, koorts, buikpijn, keelpijn, hoofdpijn en alles eigenlijk.
Drie weken aan de antibiotica gezeten en daarna was het eigenlijk nog niet weg.
Zei tegen de dokter dat ik het liefst nog extra wou bijnemen maar dat zou niet mogen.
Nu dus een paar weekjes opgeknapt en nu heb ik een keelinfectie, waarschijnlijk was de bacterie dus niet helemaal uit m'n systeem.
Alles er op en er aan ben ik nu al bijna 1.5 maand vrij constant ziek, sporten gaat dus vrij ruk en ben wel redelijk wat massa kwijt geraakt.
In ieder geval even een shape update omdat ik die al best lang niet gedaan heb;
Beetje shitty belichting hier, maargoed.
En het

-gifje niet vergeten;
Ik verwacht met een maandje weer opgeknapt te zijn. Aankomende maand ga ik gewoon op onderhoud eten en m'n ziekte een beetje uitrijden.
Daarna het idee van eens helemaal shredded zijn maar weer even opgeven en de verloren massa weer terugkrijgen.
Zomer 2019 ga ik een (relatief) goed fysiek neerzetten