- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben aan het opbouwen inderdaad. Vandaag 4x12x100kg deadlift gedaan, 4x10x60kg pendlay row, 4x40xBW push-up, 4x40xBW sit-up.
Ik ben aan het opbouwen inderdaad. Vandaag 4x12x100kg deadlift gedaan, 4x10x60kg pendlay row, 4x40xBW push-up, 4x40xBW sit-up.
Ik train wat frequenter en met wat lagere gewichten zodat de pees minder belast wordt. Herstel verloopt de laatste dagen wel prima.

Ik ben ondertussen koning pees en aanhechting overbelasting / ontsteking.
Zo frustrerend elke keer weer. Enige wat je kan doen is rust houden en langzaamaan belasten, oefeningen super netjes uitvoeren en naar je lichaam luisteren.
Volgens mij komt dat bij jou wel goed trouwens!

Nice! Komt helemaal goed, zo te zienBezig!
![]()
Ben ook nog druk met de vloeren. Morgen/Zondag/maandag de lat pulley station, flat bench en power rack nog even in elkaar zetten.

Begint er zeker al netjes uit te zien!Vloer beganegrond af
Vloer 1e etage af
Homegym ook weer wat stappen verder
Lijkt er al aardig op!
![]()
![]()
Morgen met een vrachtwagen m'n inboedel meeslepen naar de nieuwe woning. Misschien dat ik tussendoor de lat pulley even in elkaar schroef om het maar af te hebben!
Begint er zeker al netjes uit te zien!
Morgen effectief verhuizen dan?
Wow, wel heftig idd. Maar goed, beter de korte pijn en er meteen volle bak invliegen om alles snel rond te krijgen. Precies zoals jij het doet dus.Yes! Wel heftig, ben nu 3 dagen lang 20 uur per dag bezig geweest om het klaar te stomen voor een verhuizing.
Elke dag 2 vrienden er bij gehad om 12u pee dag te helpen.
Morgen inderdaad volledig over, dingen afwerken, plintjes plakken en dan kan ik iets gas terug nemen.
Moet nog wel één kamer doen, dat is momenteel nog even een rommelhoek. Die doe ik volgende week nog even.