Fitness Seller

Valandinz - Average to Savage 2.0

Train je nu, ivm je blessure, wel tijdens je cut?

• Topic Starter Topic Starter
Train je nu, ivm je blessure, wel tijdens je cut?
Ik ben aan het opbouwen inderdaad. Vandaag 4x12x100kg deadlift gedaan, 4x10x60kg pendlay row, 4x40xBW push-up, 4x40xBW sit-up.
Ik train wat frequenter en met wat lagere gewichten zodat de pees minder belast wordt. Herstel verloopt de laatste dagen wel prima.

Ik ben aan het opbouwen inderdaad. Vandaag 4x12x100kg deadlift gedaan, 4x10x60kg pendlay row, 4x40xBW push-up, 4x40xBW sit-up.
Ik train wat frequenter en met wat lagere gewichten zodat de pees minder belast wordt. Herstel verloopt de laatste dagen wel prima.

Klinkt goed :)

Ik ben ondertussen koning pees en aanhechting overbelasting / ontsteking.
Zo frustrerend elke keer weer. Enige wat je kan doen is rust houden en langzaamaan belasten, oefeningen super netjes uitvoeren en naar je lichaam luisteren.
Volgens mij komt dat bij jou wel goed trouwens!

Ik ben ondertussen koning pees en aanhechting overbelasting / ontsteking.
Zo frustrerend elke keer weer. Enige wat je kan doen is rust houden en langzaamaan belasten, oefeningen super netjes uitvoeren en naar je lichaam luisteren.
Volgens mij komt dat bij jou wel goed trouwens!

Thanks! Herstel gaat al wel prima voor m'n gevoel :)
Moet zeggen dat die rust van het sportpakken met al dat ge-regel voor de verhuizing ook niet verkeerd was.
Even de tijd genomen om meteen alles omtrent de verhuizing te regelen, kan ik straks weer met volle focus knallen ;)

Anyways ik heb besloten om tot de verhuizing, dus aankomende 1.5 maand meer een recomp aanpak te hanteren.
Beetje rond m'n onderhoud eten, ga vanaf nu m'n calorieën weer wat verhogen. Na de verhuizing ga ik beginnen met m'n bulk.

Meting van vandaag;
T0bkYnP.png

5+7 / 2 = 6% + 4% foutmarge = 10%

Ik keek hier btw ook al mee, maar zal me ff 'in' melden :)

Kleine update van hier. Vandaag even een full-body workout gedaan om te kijken in hoeverre ik m'n pees kon belasten.

Light weight gepakt en veel volume gedraaid.
Niet letten op de vage workout, was dus puur om de pees te belasten.

Bench Press
1x20x60 KG
1x20x60 KG
1x20x60 KG
1x20x60 KG
1x20x60 KG

Push Up
1x40x BW
1x40x BW
1x40x BW

Military Press
1x15x40 KG
1x15x40 KG
1x15x40 KG

Dumbbel Lateral Raise
1x12x10 KG
1x12x10 KG
1x12x10 KG

Romanian Deadlift
1x20x100 KG
1x20x100 KG
1x20x100 KG

Pendlay Row
1x15x60 KG
1x15x60 KG
1x15x60 KG

Single Arm Landmine Row (Gewicht op stang, dus zal ~+10 kilo zijn.)
1x24x20 KG (12/arm)
1x24x20 KG (12/arm)
1x24x20 KG (12/arm)
1x24x20 KG (12/arm)

Lunges
1x10x40 KG (5/been)
1x10x40 KG (5/been)
1x10x40 KG (5/been)

Hammer Plate Curl
1x20x20 KG
1x20x20 KG

Sit Ups
1x40xBW
1x40xBW
1x40xBW

Side Bends
1x15x20 KG
1x15x20 KG

Nog steeds geen last van m'n pees. Dus ik denk dat ik volledig hersteld ben.
Donderdag ga ik m'n normale workout doen, 20% deload, zaterdag m'n 2e normale workout op 10% deload.
Dan probeer ik volgende week dinsdag m'n normale routine weer op te pakken op m'n normale gewichten.

Ben als klusprojectje voor de verhuizing zelf een eettafel aan het bouwen, gaat lekker alleen schoot het gister toch weer in m'n arm :roflol:
Misschien toch nog maar even op grote deload trainen.

Poten zijn in ieder geval bijna af;
xAkmOof.jpg

Eindresultaat wordt een beetje zoals dit;
eettafel%206-600x600.jpg

Ben er gewoon principieel op tegen om €1000 voor zo'n tafel te betalen terwijl je het zelf in 2 dagen voor €200-300 maakt :')

Nice, beetje DIY kan ik altijd waarderen :)

Hoe is het hier?

Gaat z'n gangetje hoor! Blessure is helemaal hersteld, ben verder alles een beetje aan het bijhouden.
Sport 3 keer per week, eet op onderhoud. Erg druk met voorbereidingen om te verhuizen. Nog vier weekjes en ik kan beginnen met klussen.
Rond 10 juni begin ik met m'n bulk en dan ga ik weer wat actiever zijn hier. Beetje lastig om alles met oude/nieuwe huis + werk én forums te combineren, haha.

Gaan we dan :) Morgen krijg ik de sleutels.
Even snel wat extra's voor erbij besteld;

EQnYUUm.png

Powerrack dat ik op 't oog was is uitverkocht.
Iemand nog aanraders?

Bezig!
fVC8N8g.jpg

Ben ook nog druk met de vloeren. Morgen/Zondag/maandag de lat pulley station, flat bench en power rack nog even in elkaar zetten.

Aardige investering o

Vloer beganegrond af
Vloer 1e etage af
Homegym ook weer wat stappen verder

Lijkt er al aardig op!
l27GKgj

TCP9X31.jpg

Morgen met een vrachtwagen m'n inboedel meeslepen naar de nieuwe woning. Misschien dat ik tussendoor de lat pulley even in elkaar schroef om het maar af te hebben!

Vloer beganegrond af
Vloer 1e etage af
Homegym ook weer wat stappen verder

Lijkt er al aardig op!
l27GKgj

TCP9X31.jpg

Morgen met een vrachtwagen m'n inboedel meeslepen naar de nieuwe woning. Misschien dat ik tussendoor de lat pulley even in elkaar schroef om het maar af te hebben!
Begint er zeker al netjes uit te zien!
Morgen effectief verhuizen dan?

Begint er zeker al netjes uit te zien!
Morgen effectief verhuizen dan?

Yes! Wel heftig, ben nu 3 dagen lang 20 uur per dag bezig geweest om het klaar te stomen voor een verhuizing.

Elke dag 2 vrienden er bij gehad om 12u pee dag te helpen.

Morgen inderdaad volledig over, dingen afwerken, plintjes plakken en dan kan ik iets gas terug nemen.

Moet nog wel één kamer doen, dat is momenteel nog even een rommelhoek. Die doe ik volgende week nog even.

Yes! Wel heftig, ben nu 3 dagen lang 20 uur per dag bezig geweest om het klaar te stomen voor een verhuizing.

Elke dag 2 vrienden er bij gehad om 12u pee dag te helpen.

Morgen inderdaad volledig over, dingen afwerken, plintjes plakken en dan kan ik iets gas terug nemen.

Moet nog wel één kamer doen, dat is momenteel nog even een rommelhoek. Die doe ik volgende week nog even.
Wow, wel heftig idd. Maar goed, beter de korte pijn en er meteen volle bak invliegen om alles snel rond te krijgen. Precies zoals jij het doet dus.
Vanaf morgen kan je het wat rustiger aan gaan doen, en vooral: beginnen genieten van je nieuwe stulpje :o
Veel plezier ermee!

Terug
Naar boven