- Waardering
- 6.179
- Lengte
- 1m84
Leuk artikel over 'n project waar ik lang mee bezig ben geweest;
Ook een artikel in het magazine van mijn leverancier over een ander project waar ik lang mee bezig ben geweest;
magazine.esri.nl
Toch een beetje trots op
Meerdere projecten afgerond, dus komen nog wat meer van zulke berichten aan.
Verder heb ik een statief gekocht voor m'n telefoon. Dan kan ik wat beter m'n lifts filmen en progressie foto's maken.
Ennn maandag een gesprek met de hypotheekadviseur. Mogelijk toch eerder dan volgend jaar een huisje kopen.. leuke tijden!
Ook een artikel in het magazine van mijn leverancier over een ander project waar ik lang mee bezig ben geweest;
Gemeente Wageningen kijkt voor toewijzing energietoeslag met behup van GIS verder dan inkomen
De gemeente Wageningen wil inwoners die in de problemen komen door de hoge energieprijzen graag helpen met een energietoeslag. Maar wie heeft dit geld het hardst nodig en hoe bereik je deze mensen? In tegenstelling tot het alleen meenemen van de laagste inkomens, wat in veel andere gemeenten...
magazine.esri.nl
Meerdere projecten afgerond, dus komen nog wat meer van zulke berichten aan.Verder heb ik een statief gekocht voor m'n telefoon. Dan kan ik wat beter m'n lifts filmen en progressie foto's maken.
Ennn maandag een gesprek met de hypotheekadviseur. Mogelijk toch eerder dan volgend jaar een huisje kopen.. leuke tijden!
Laatst bewerkt: