AndroidHealthClinic

Valandinz - Average to Savage 2.0

• Topic Starter Topic Starter
Leuk artikel over 'n project waar ik lang mee bezig ben geweest;

Ook een artikel in het magazine van mijn leverancier over een ander project waar ik lang mee bezig ben geweest;
Toch een beetje trots op :) Meerdere projecten afgerond, dus komen nog wat meer van zulke berichten aan.

Verder heb ik een statief gekocht voor m'n telefoon. Dan kan ik wat beter m'n lifts filmen en progressie foto's maken.
Ennn maandag een gesprek met de hypotheekadviseur. Mogelijk toch eerder dan volgend jaar een huisje kopen.. leuke tijden!

Laatst bewerkt:
Ah ik zie dat meneer ook MacroFactor gebruikt. Ik gebruik die app nu ook al een jaar. Hele fijne app.

Echt een kut dag. Ging echt mega bad op m'n pre-workout. De hele rits, hartkloppingen, zweet aanvallen, tintelingen/brandend gevoel, holy f**k.
Halverwege de workout echt een zieke crash ook, helemaal op. :shake::shake::shake:
Vroeger ging ik er wel lekker op, wordt blijkbaar te oud voor deze shit :P
Voortaan lekker weer een dubbele espresso en knallen.

Anyways, ik zou vandaag m'n lifts filmen, en so I did. Maar ging niet echt top.

Warmup: 1x8x60, 1x5x80 + Over-and-back, cobra-pose, kneeling hip flexor stretch & glute bridge

5x3x110kg - Easy (1x op film)

1x1x130kg - Mwah

1x1x140 kg - Op 't randje

1x1x150 kg - Had ik beter niet kunnen doen.

Ff 6min weggelopen. Nog een laatste

1x1x140 kg - Meh

-----

Conclusie: Weinig energie vandaag en misschien ook wel goed. Waar ik normaal er mee weg kom belicht het nu wel wat problemen bij de lift.

Wat ik zelf zie;
-Niet naar voren kijken, meer naar beneden kijken.
-Bovenrug caved in op hoger gewicht, weet niet per sé hoe ik dit fix.
-Te overdreven de deadlift 'locken'
-Ziet er over 't algeheel niet zo best uit. Op 110 gaat 't prima, maarja, dat is ook t*ring licht.

Volgens mij gaat de start position wel goed, gaat ergens halverwege de lift de mist in.
Hoor graag wat jullie zien.

Ik ga wel weer even wat terug in gewicht. Blijf even op de 5x3x110kg en dan elke week +5 kg.
Rustig weer terug bouwen en meer letten op houding. Al met al ook helemaal niet ontevreden hoor.
Moet niet vergeten dat ik door ziekte 2 jaar amper heb kunnen sporten, tussen december en nu de DL weer opgebouwd van 1x80 naar 1x150, terwijl ik maar +-1800 kcal eet.

Laatst bewerkt:
Tips op bovenstaande nog iemand?

Ben geen pro.... maar als je meer schuin naar beneden kijkt is mijn ervaring dat je je bovenrug beter aangespannen kan houden en daardoor minder caved.
Dan als dat lukt in kleinere stappen van gewicht verhogen.

Even de deadlifts naast elkaar zitten van laatste maand;

11-03-2023 (130x1) (Klacht - Te veel uit rug)

18-03-2023 (140x1)

18-03-2023 (150x1)

26-03-2023 (105x3)

29-03-2023 (105 x 9)

Voor m'n gevoel gaat het beter. Maar heb na een setje nog steeds erg last van m'n onderrug.
Zie zo snel even niet waar ik op moet letten.

Merk wel
-Nek positie is verbeterd
-Geen overarch in lock meer
-Start positie goed? Moeten heupen lager voor volgende rep of zo voldoende?

RIP

Tijd voor een update weer;

Start (10 Januari)
Gewicht: 99 KG
Waist: 99 cm
Neck: 39 cm
Hip: 112 cm

Nu (14 April)
Gewicht: 89kg (-10 KG)
Waist: 86 cm (-13 cm)
Neck: 39cm (-0 cm)
Hip: 106 cm (-6 cm)

Voeding afgelopen maand:

Nx8VyC8.jpg

Conclusie: Eiwitten gaan beter. Mag nog steeds wel ietsjes hoger. Maar relatief lastig als je niet de hele dag whey en kip wilt vreten.

Gewicht progressie (Weegschaal)
VRp44zE.jpg

Gewicht progressie (Weegschaal + Trend)
HrtSkxu.jpg

Gevoel:
Gaat nog steeds stabiel. Laatste week enorm honger. Even gecheat met home made saucijzenbroodjes en pizza. Nu weer lekker door.

1790 kcal 🥲
Goed bezig wel

Even kortere checkin. Gaat allemaal nog steeds prima.
Beetje druk met werk en behoorlijk druk met die huizenzoektocht. Tientalen bezichtigingen en boden verder, kost veel energie dus resulteert in weinig activiteit op forum :P
Anyhow;

Start (10 Januari)

Nu (25 Mei)
Gewicht: 85.8 kg (-13.2 KG)

13.2 kilo in 19 weken dus gemiddeld 0.7 kilo per week. Tevreden mee.
Zomer begint wel te komen dus ik ga straks iets gas los laten en probeer door te zetten op ~0.3-0.4 kilo per week.

Ook weer een korte check-in. Gaat allemaal lekker. Huis gekocht inmiddels, per 1 augustus ga ik er in.
Krijg er dus een nieuwe home-gym ruimte voor terug. Eerste maandjes ga ik bezig met de rest van het interieur en daarna ga ik de home-gym volledig vervangen met ATX spul.

Vanwege de zomer en al dat geregel rond het huis heb ik m'n calorieën wat los gelaten. Dus een beetje aan het maintainen.
Zal dit aanhouden tot eind augustus en dan ga ik veer vol gas door. Blijf nu een beetje rond onderhoud eten (+-2400 kcal)

Start (10 Januari)

Nu (25 Juni)
Gewicht: 84.3 kg (-14.7 KG)

Alright. Tussen de vorige status update en nu pauze gehad i.v.m. klussen, verhuizen, dingen regelen.
Zit nu nog op 84.0 kg, dus precies -15 kilo t.o.v. 10 januari.
Begin aardig droog te raken maar wil zeker nog wel naar de 78-79 kilo toe, vanaf de 12e start ik weer.

Homegym helaas moeten verkopen, nieuwe verdiepingsvloer trok het helaas niet.
Silver lining is dat op 3min lopen een 24/7 zit die echt een week geleden open gegaan is..

Ben nog druk met klussen meer een sfeerimpressie;
@marina1975

Woonkamer

oU5pYKD.jpg

ATf2rJ2.jpg

rqJc4ap.jpg

Keuken:

hSqSTaq.jpg

Buiten:
fHs25ua.jpg

Zolder:

efsolhI.jpg

tBhoPaf.jpg

Jaloezieeën duurt nog wel een maandje. Nog op zoek naar een vitrinekast/dressoir voor in de WK.
1e etage moet nog een hoop gebeuren. Verder een beetje dingen opvullen, mooi maken, netter afwerken..
Maar gaat iig de goede richting op. Nadeel is dat ik m'n grote teen en sleutelbeen gekneusd heb omdat ik lomp ben geweest.

Alright. Tussen de vorige status update en nu pauze gehad i.v.m. klussen, verhuizen, dingen regelen.
Begin aardig droog te raken maar wil zeker nog wel naar de 78-79 kilo toe, vanaf de 12e start ik weer.

Silver lining is dat op 3min lopen een 24/7 zit die echt een week geleden open gegaan is..

@marina1975

Woonkamer

oU5pYKD.jpg

ATf2rJ2.jpg

rqJc4ap.jpg

Keuken:

hSqSTaq.jpg

Buiten:
fHs25ua.jpg

Zolder:

efsolhI.jpg

tBhoPaf.jpg

Jaloezieeën duurt nog wel een maandje. Nog op zoek naar een vitrinekast/dressoir voor in de WK.
1e etage moet nog een hoop gebeuren. Verder een beetje dingen opvullen, mooi maken, netter afwerken..
Maar gaat iig de goede richting op. Nadeel is dat ik m'n grote teen en sleutelbeen gekneusd heb omdat ik lomp ben geweest.
Echt heel mooi!

Alleen die glas met stalen deur (die je tegenwoordig overal ziet) hoeft van mij niet zo, al had ik die ook niet vervangen als ie er al hing.

@marina1975

Woonkamer

oU5pYKD.jpg

ATf2rJ2.jpg

rqJc4ap.jpg

Keuken:

hSqSTaq.jpg

Buiten:
fHs25ua.jpg

Zolder:

efsolhI.jpg

tBhoPaf.jpg

Heel mooi man, vanwaar de verwijzing naar marina? Heb ik wat gemist?? 😉

• #1.000
Heel mooi man, vanwaar de verwijzing naar marina? Heb ik wat gemist?? 😉
Wist je dat nog niet? Ze zijn samen gaan wonen.

Blijkbaar is alleen @Kathlinoo op de hoogte ja..

Echt heel mooi!

Alleen die glas met stalen deur (die je tegenwoordig overal ziet) hoeft van mij niet zo, al had ik die ook niet vervangen als ie er al hing.

Ja ik ben wel een basic b*ch, dus ik vind 't mooi.
Maar zat er inderdaad al in toen ik het kocht :p

Terug
Naar boven