Ik leef nog steeds

Tussen november en nu een beetje aan het maintainen/recompen geweest.
Ik zit nu dus op 82kg.
Na maart 2023 tot eind februari 2024 GZCLP over gestapt op GZCL J&T 2.0.
Qua volume vind ik 'm behoorlijk zwaar, maar merk dat ik er wel goed op ga.
Denk dat het wel het leukste schema is dat ik heb gedraaid. Qua optimalisatie/effectiviteit heb ik er wat twijfels bij, maar mag de pret niet drukken
Had afgelopen week een 1RM week;
Bench 1x107,5 KG - Grind kostte 5 jaar van m'n leven. Dus realistisch zie ik 'n 1RM nog als 102.5 of 105.
(Down van 110kg vorig jaar, maar wel met betere houding)
Deadlift 1x170KG - Ging wel soepel, zit nog wel meer in de tank maar had geen behoefte om hem hoger te testen. (
Up van 145kg vorig jaar)
Squat - Overgeslagen, last van m'n knieën de laatste tijd, dom verdraaid onder de douche een paar maanden geleden en blijft etteren. Squat tot max 90kg en vul het aan met leg press en andere apparaten.
Geen idee wat ik op een 1RM test zou halen, komt vast wel weer goed.
(Vorig jaar 120kg)
Ik zet nu de cut weer in om het laatste vet weg te krijgen. Aankomende 2-3 maanden terug naar 2000 kcal. Ik zie in de spiegel vanzelf wanneer 't klaar is

Als ik weer droog ben ga ik +-150 kcal boven m'n onderhoud zitten en dan weer slow 'n steady wat naar boven.
Merk dat het niet al te serieus nemen van sport en voeding bij mij toch wel het best werkt. Gewoon zorgen dat ik m'n macro's +- haal (Loggen via MacroFactor), een beetje aankloten in de sportschool.
Via Liftosaur houd ik m'n workouts bij, die self-correct met een deload als ik de targets niet haal, dus kan ik ook redelijk verstand op nul zetten en gewicht verplaatsen.
Zodoende stellen m'n stats ook niks voor, maar heb nog steeds net zo veel plezier in de sport en de materie / community

Aan de ene kant wel jammer, want doelen stellen en halen in sport is super, maar met de leeftijd komen er ook andere doelen voorbij die op lange termijn wat belangrijker (subjectief) zijn.