28-05-20 pivot 1.3
Hattfield squat
130 x 10 @7
135 x 10 @7.5
140 x 10 @8
145 x 10 @8.5
Close grip bench press
100 x 8 @7.5
105 x 8 @8.5
107.5 x 8 @9.5
Pull ups
bw x 9,8,7
paired met
Ab wheel
bw x 6,6,6
paired met
Band face pull
mini x 25,25,25
Ik zat te bedenken wat zou ik eens kunnen doen qua squat dat niet heel erg lijkt op wat ik normaal al doe. Wou eerst een split squat doen, maar had ik toch geen zin in. Had die hattfiels squats eens gezien en leek nu wel een goed moment om die eens uit te proberen. Oftewel een SSB squat met hand support. Zeer lastig om goed de RPE te schatten, gezien het een beetje voelt als een cheat squat omdat je je armen kunt gebruiken. Denk dat als ik deze nog een keer doe dat het een goed idee is om een amrap te doen.
Heb de atx wall pulley en atx belt squat belt besteld bij fitness seller, dus zodra die binnen is wil ik belt squats gaan doen. Biedt ook mooi wat extra opties voor curls, extension, face pulls etc. (zeker ook leuk voor wanneer de bulk weer start)
Thanks! inderdaad dat zal wel flink meehelpen om gewoon normaal door te kunnen trainen. Ik heb mijn dagelijkse training en eet routine al iets aangepast op de komst van de kleine. Normaal starte ik mijn training tussen half 5 en half 6 afhankelijk van hoelaat ik klaar was met werken. Dan was het na werk gelijk trainen en dan eten. Voor de training nam ik dan vaak een whey shake. Nu heb ik de training verplaatst naar later in de avond. Dus ik begin ergens tussen 19 en 20. Zo kan ik gewoon optijd koken en avondeten en straks voor de kleine zorgen. Na de training eet ik nu meestal een banaan en een bak kwark.