MiTrenZ
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 451
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Stuk voor stuk top trainingen!
Ga binnenkort eens tot de letter je ene post doornemen.
Ziet er in ieder geval allemaal goed doordacht uit!
Ga je alsnog de wedstrijd doen, nu het op 7 juni is?
Of heb je verder geen plannen voor een wedstrijd daarna (of juist daarvoor?)
Leuk om te lezen! Succes,
Ik doe zelf ook mee.
Als je allemaal kleine skinny aziaten ziet die sterker zijn dan dat ze lijken. Daar loop ik mee.
Leuk om hier te lezen dat er zoveel mensen deelnemen.
Ben echt benieuwd hoe iedereen het zal gaan doen.
Lekker allemaal onze PR's verbreken!![]()

Ja doe mee op 7 juni. Wil wel NK raw doen eigenlijk, maar vorige jaar was er ergens rond september ook nog een kwalificatie wedstrijd.
Ga er eigenlijk wel vanuit dat er dit jaar weer een kwalificatie komt rond die periode.
Wel zo eerlijk voor beginnende wedstrijdlifters die na de beginnerswedstrijd graag mee willen doen aan het NK, dat er nog een kwalificatiemogelijkheid is.
PR's weer
Gaat goed.

Zou wel eerlijk zijn inderdaad, alleen het is nog niet bekend (ik ga er ergens vanuit dat er wel nog een kwalificatie mogelijkheid komt, maar ik wil dat risico niet lopen).
Ik sla beginners dus over en ga junioren doen (van 17 mei) en open raw (14 juni).
Lekkere trainingPR's weer
Gaat goed.

Je hebt ook wel een interessante manier van werken. Je kan iedere keer wel op de één of andere manier een kleine PR eruit slepen en dat doorbouwen, zo is iedere training ook leuk. Mooie trainingen.
Nu wil ik niet anders meer momenteel. En het werpt zeker zijn vruchten af! techniek is ook echt beter geworden. En omdat ik elke training een andere reprange doe is er veel ruimte voor prs
. Daarbij moet ik zeggen dat de keuze om een meet te gaan doen zo'n beetje de beste beslissing is geweest die ik gedaan heb op trainingsgebied. De focus ligt nu volledig op kracht, en ik ben echt vastberaden om een goed resultaat neer te zetten op de meet.